Jump to content
IGNORERAD

Glada röster på radio/tv


Cavemannen

Recommended Posts

Jag blir såå glad att höra glada välkända röster på vintermorgon,sportradion och så Strömberg på fotbollen.

Spelar ingen roll om man bara har på den i bakgrunden, man blir glad :D 

ps. har inte bott i Sverige sen 2007

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj har du inte bott i Sverige på över 10 år.

Då förstår jag verkligen vad du menar.

På vilka medier kollar du på "Sverige" eller "Svenska nyheter"?

 

 

(Även om jag för egen del knappast hade lyssnat på Svenska sportnyheter i första hand om jag varit borta i ett decennium. Snarare Lindeman, Gula Hund, Nöjesmassakern, Albert och Herbert, H Alfredssons filmer, Snacka om nyheter och kanske Povel Ramel med flera.........)

 

:-)

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Oj har du inte bott i Sverige på över 10 år.

Då förstår jag verkligen vad du menar.

På vilka medier kollar du på "Sverige" eller "Svenska nyheter"?

 

 

(Även om jag för egen del knappast hade lyssnat på Svenska sportnyheter i första hand om jag varit borta i ett decennium. Snarare Lindeman, Gula Hund, Nöjesmassakern, Albert och Herbert, H Alfredssons filmer, Snacka om nyheter och kanske Povel Ramel med flera.........)

 

:-)

 

 

 

 

 

 

 

Jag vet inte om du försöker driva med mig......men i alla fall så ser jag ofta vintermorgon på svtplay.se och så sportradion på sr.se(särskilt då Bajen lirar) och så ser jag mycket sport på hahasport.co och på youtube live.

Man får göra det bästa när man inte har svenska tv-kanaler eller radio.

Det jag försökte förmedla var att jag blir glad att höra kända svenska kommentatorer, jag kan sitta och jobba med detta i bakgrunden, det funkar kanon, då jobbar jag ofta bra :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Jag vet inte om du försöker driva med mig......men i alla fall så ser jag ofta vintermorgon på svtplay.se och så sportradion på sr.se(särskilt då Bajen lirar) och så ser jag mycket sport på hahasport.co och på youtube live.

Man får göra det bästa när man inte har svenska tv-kanaler eller radio.

Det jag försökte förmedla var att jag blir glad att höra kända svenska kommentatorer, jag kan sitta och jobba med detta i bakgrunden, det funkar kanon, då jobbar jag ofta bra :-) 

Jag förstår! Okay då är jag med! Jag var nyfiken på vilka kanaler som man använder då man befinner sig på andra sidan jorden - du lämnade bra svar.

Nä - skulle aldrig falla mig in att driva med dig - det är bara det att jag själv inte är så väldigt sportintresserad. (men väldigt film / komedi intresserad) Kikar mest på motorsport - och så pingis eftersom jag spelat det själv i många år. Visst finns det en och annan kommentar som har etsat sig fast......"den gliiiiider in i mååååål".......

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Jag förstår! Okay då är jag med! Jag var nyfiken på vilka kanaler som man använder då man befinner sig på andra sidan jorden - du lämnade bra svar.

 

 

 

 

Nu behöver man ju inte bosätta sig på andra sidan jorden för att bli av med Svensk Radio o Tv, så stort är inte Sverige.............

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...