Jump to content
IGNORERAD

Zappa!


Cavemannen

Recommended Posts

Nu är det ett jävla zappande på datorn, har ManU med Strömberg som Kommentaror på hahasport(link3)

Sen damerna i handbollen som just vänt bronsmatchen.

Sen Ryssarna-Finland i hockey och snart startar simfinalerna, vilken sportsöndag :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nu är det ett jävla zappande på datorn, har ManU med Strömberg som Kommentaror på hahasport(link3)

Sen damerna i handbollen som just vänt bronsmatchen.

Sen Ryssarna-Finland i hockey och snart startar simfinalerna, vilken sportsöndag :D 

Man U har ju redan 2-0 så där kan vi slappna av. Man kan ju dock hoppas på ett inhopp av Zlatan i andra, dags att han sätter ett mål nu.

Sjöström lär väl plocka hem guldet på 100 fjäril också. 

Finnarna har jag ingen koll  på, brukar de vinna nått? :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Man U har ju redan 2-0 så där kan vi slappna av. Man kan ju dock hoppas på ett inhopp av Zlatan i andra, dags att han sätter ett mål nu.

Sjöström lär väl plocka hem guldet på 100 fjäril också. 

Finnarna har jag inge koll  på, brukar de vinna nått? :-) 

När proffsen får vara med, som i Canada Cup så har de väl 3 raka finaler de senaste åren :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

När proffsen får vara med, som i Canada Cup så har de väl 3 raka finaler de senaste åren :D 

Var det inte Kanada som vann sist mot Lag Europa? Minns inte så noga om finnarnas insats, måste berott på att de inte ställde upp med eget lag då....:^^: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

Var det inte Kanada som vann sist mot Lag Europa? Minns inte så noga om finnarnas insats, måste berott på att de inte ställde upp med eget lag då....:^^: 

3 finaler de 4 senaste när proffsen vart med ;-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

3 finaler de 4 senaste när proffsen vart med ;-) 

Det får du gärna redogöra för närmare..

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev spooncreek:

Det får du gärna redogöra för närmare..

Ja det är väl bara i OS och WorldCup där proffsen fått deltaga till fullt ut

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja det är väl bara i OS och WorldCup där proffsen fått deltaga till fullt ut

Håller helt med om det, och påstår inte att du har fel i ditt påstående om tre raka finaler i Canada Cup, eller som det sen blev tre av fyra raka "när proffsen var med". Undrar bara hur det hänger ihop?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

Håller helt med om det, och påstår inte att du har fel i ditt påstående om tre raka finaler i Canada Cup, eller som det sen blev tre av fyra raka "när proffsen var med". Undrar bara hur det hänger ihop?

Jag väljer att ringa en vän. jag ringer JFK :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev GreenValley:

Såvitt jag kan se så har Finland spelat en enda final i Canada Cup/World Cup och det var 2004.

Och sedan ett par OS finaler där alla proffsen var tillåtna, det blir 3 tillsammans :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Och sedan ett par OS finaler där alla proffsen var tillåtna, det blir 3 tillsammans :D 

Senaste OS-finalen 2006?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får ni väl ge er, Hade Finlands lejon velat spela final så hade de spelat final i varje mästerskap :D 

Jävla lallare, hahahahahahahah

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...