Jump to content

Zappa!

Cavemannen

Recommended Posts

Cavemannen

Nu är det ett jävla zappande på datorn, har ManU med Strömberg som Kommentaror på hahasport(link3)

Sen damerna i handbollen som just vänt bronsmatchen.

Sen Ryssarna-Finland i hockey och snart startar simfinalerna, vilken sportsöndag :D 

spooncreek
8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nu är det ett jävla zappande på datorn, har ManU med Strömberg som Kommentaror på hahasport(link3)

Sen damerna i handbollen som just vänt bronsmatchen.

Sen Ryssarna-Finland i hockey och snart startar simfinalerna, vilken sportsöndag :D 

Man U har ju redan 2-0 så där kan vi slappna av. Man kan ju dock hoppas på ett inhopp av Zlatan i andra, dags att han sätter ett mål nu.

Sjöström lär väl plocka hem guldet på 100 fjäril också. 

Finnarna har jag ingen koll  på, brukar de vinna nått? :-) 

Cavemannen
2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Man U har ju redan 2-0 så där kan vi slappna av. Man kan ju dock hoppas på ett inhopp av Zlatan i andra, dags att han sätter ett mål nu.

Sjöström lär väl plocka hem guldet på 100 fjäril också. 

Finnarna har jag inge koll  på, brukar de vinna nått? :-) 

När proffsen får vara med, som i Canada Cup så har de väl 3 raka finaler de senaste åren :D 

spooncreek
2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

När proffsen får vara med, som i Canada Cup så har de väl 3 raka finaler de senaste åren :D 

Var det inte Kanada som vann sist mot Lag Europa? Minns inte så noga om finnarnas insats, måste berott på att de inte ställde upp med eget lag då....:^^: 

Cavemannen
Precis nyss, skrev spooncreek:

Var det inte Kanada som vann sist mot Lag Europa? Minns inte så noga om finnarnas insats, måste berott på att de inte ställde upp med eget lag då....:^^: 

3 finaler de 4 senaste när proffsen vart med ;-) 

spooncreek
3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

3 finaler de 4 senaste när proffsen vart med ;-) 

Det får du gärna redogöra för närmare..

Cavemannen
1 minut sedan, skrev spooncreek:

Det får du gärna redogöra för närmare..

Ja det är väl bara i OS och WorldCup där proffsen fått deltaga till fullt ut

spooncreek
6 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja det är väl bara i OS och WorldCup där proffsen fått deltaga till fullt ut

Håller helt med om det, och påstår inte att du har fel i ditt påstående om tre raka finaler i Canada Cup, eller som det sen blev tre av fyra raka "när proffsen var med". Undrar bara hur det hänger ihop?

Cavemannen
Precis nyss, skrev spooncreek:

Håller helt med om det, och påstår inte att du har fel i ditt påstående om tre raka finaler i Canada Cup, eller som det sen blev tre av fyra raka "när proffsen var med". Undrar bara hur det hänger ihop?

Jag väljer att ringa en vän. jag ringer JFK :D 

Cavemannen
20 minuter sedan, skrev GreenValley:

Såvitt jag kan se så har Finland spelat en enda final i Canada Cup/World Cup och det var 2004.

Och sedan ett par OS finaler där alla proffsen var tillåtna, det blir 3 tillsammans :D 

spooncreek
12 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Och sedan ett par OS finaler där alla proffsen var tillåtna, det blir 3 tillsammans :D 

Senaste OS-finalen 2006?

Cavemannen

Nu får ni väl ge er, Hade Finlands lejon velat spela final så hade de spelat final i varje mästerskap :D 

Jävla lallare, hahahahahahahah

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...