Jump to content
IGNORERAD

Vintern är här :-(


spooncreek

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Har du så dålig lokalkännedom så rekommenderar jag dig att anlita en guid om du skall ge dig ut i Pattaya

Svara istället för att komma med rekommendationer. Tror nog jag hittar en hel del i stan, därför tycker jag

inte South pattya road är nån medelpunkt. Skulle i så fall kanske vara korsningen Klangen 3 vägen.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 113
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    24

  • Stoneys

    20

  • Tallviking

    8

  • rolba

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Precis nyss, skrev Stoneys:

Svara istället för att komma med rekommendationer. Tror nog jag hittar en hel del i stan, därför tycker jag

inte South pattya road är nån medelpunkt. Skulle i så fall kanske vara korsningen Klangen 3 vägen.

Jaså! Beachroad då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Jaså! Beachroad då?

Är inte medelpunkt, men det har jag inte sagt heller.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Stoneys:

Är inte medelpunkt, men det har jag inte sagt heller.

Men vad grinar du över då? JÄVLA griniga gubbjävel!

Här försöker man skoja till det lite......

Näää stretbockar/Trägökar som dig gör att man tappar lusten........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Men vad grinar du över då? JÄVLA griniga gubbjävel!

Rums fylla idag ? dags att gå på sängen?

Varför skulle jag nu vara både gubbe och grinig ?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Har du så dålig lokalkännedom så rekommenderar jag dig att anlita en guid om du skall ge dig ut i Pattaya

Vassego:look_down:

 

8670a517-6925-4512-9d6d-f7c67de38ef7

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Stoneys:

Rums fylla idag ? dags att gå på sängen?

Varför skulle jag nu vara både gubbe och grinig ?

Det kan jag tala om för dig!

Det är såna negativa gubbar som dig som gör att detta eminenta forum kommer dö ut.

Ni har ALDRIG! ALDRIG! nått att bistå med, ni bara följer trådarna och GNÄLLER!!!! FYYYYFFFAAN för såna skitar som dig med fler griniga gubbar.

Det är NI som kommer sänka forumet om inte majoriteten tar över och förkastar er och erat synsätt!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Det kan jag tala om för dig!

Det är såna negativa gubbar som dig som gör att detta eminenta forum kommer dö ut.

Ni har ALDRIG! ALDRIG! nått att bistå med, ni bara följer trådarna och GNÄLLER!!!! FYYYYFFFAAN för såna skitar som dig med fler griniga gubbar.

Det är NI som kommer sänka forumet om inte majoriteten tar över och förkastar er och erat synsätt!

 

Har nog tillfört en del, grinig blir jag inte men gubbe blir man väl med tiden ;-)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Stoneys:

Har nog tillfört en del, grinig blir jag inte men gubbe blir man väl med tiden ;-)

Ryck upp dig och prova att skriva något possitivt igen, måste ju vara 2-3-4år sedan sist........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ryck upp dig och prova att skriva något possitivt igen, måste ju vara 2-3-4år sedan sist........

nått positivt, med ett s.

behaglig värme nu i Pattaya.;)1460875_LB_00_FB_EPS_1000.jpg.237489ccf3710a32debaae8e7cbd29a0.jpg

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Stoneys:

nått positivt, med ett s.

behaglig värme nu i Pattaya.;)1460875_LB_00_FB_EPS_1000.jpg.237489ccf3710a32debaae8e7cbd29a0.jpg

Så ja, det där var positivt!

ps. men bilden ser fejkad ut ;-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade tänkt att fota och rapportera tempen över natten, men jag lessna, gubbar som Stoneys får mig och många andra att låta bli.

Jag skall nog mest titta på i fortsättningen.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Det kan jag tala om för dig!

Det är såna negativa gubbar som dig som gör att detta eminenta forum kommer dö ut.

Ni har ALDRIG! ALDRIG! nått att bistå med, ni bara följer trådarna och GNÄLLER!!!! FYYYYFFFAAN för såna skitar som dig med fler griniga gubbar.

Det är NI som kommer sänka forumet om inte majoriteten tar över och förkastar er och erat synsätt!

 

Herregud vilken snowflake du är....

Link to comment
Dela på andra sajter

Var 18 grader en natt slutet av 2014 , kändes inte så farligt på moppen inne i centrala Pattaya men på väg hem på bypass road (utmed järnvägen) frös Havet som bara den.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Stoneys:

nått positivt, med ett s.

behaglig värme nu i Pattaya.;)1460875_LB_00_FB_EPS_1000.jpg.237489ccf3710a32debaae8e7cbd29a0.jpg

nåt, med ett t. ;)

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag hade tänkt att fota och rapportera tempen över natten, men jag lessna, gubbar som Stoneys får mig och många andra att låta bli.

Jag skall nog mest titta på i fortsättningen.........

Vem mer skulle rapportera tempen över natten och som lessna och låter bli ? ;)

Vad skall du titta på i fortsättningen ? tempen eller ?;)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Stoneys:

Vem mer skulle rapportera tempen över natten och som lessna och låter bli ? ;)

Vad skall du titta på i fortsättningen ? tempen eller ?;)

Då på typ SoiSixtens tid och ibörjan på MPR när det blomstrade, hade vi medlemmar med ryggrad, de såg till att folk som dig med skitkommentarer inte existerade, ni vågade inte stoppa fram näbben innan ni vart nerhuggna!

Idag är MPR ett PANKIS forum för folk +60......tragiskt........

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi sov över vid Pang ung i Mae hong son vid förra vinterns roadtrip. 7 grader när man stack näsan ur tältet på morgonen.

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Då på typ SoiSixtens tid och ibörjan på MPR när det blomstrade, hade vi medlemmar med ryggrad, de såg till att folk som dig med skitkommentarer inte existerade, ni vågade inte stoppa fram näbben innan ni vart nerhuggna!

Idag är MPR ett PANKIS forum för folk +60......tragiskt........

Jag vet inte om min kommentar att det brukar vara lite kallare på beach road var en skitkommentar.

Men du gick igång direkt.

Starta en röstning om åldern här så ser vi om det är ett pankis forum.

Om du inte gillar MPR så bara logga ut. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Stoneys:

Jag vet inte om min kommentar att det brukar vara lite kallare på beach road var en skitkommentar.

Men du gick igång direkt.

Starta en röstning om åldern här så ser vi om det är ett pankis forum.

Om du inte gillar MPR så bara logga ut. 

Som jag skrev förut, ni negativa skitar har fått ta över forumet, ni måste bort om forumet skall överleva. Annars dör forumet och vi är snart där tack vare er...........

Folk som bara går in med negativa inlägg för att förstöra trådar så som du ger 0 tillbaka till forumet

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Som jag skrev förut, ni negativa skitar har fått ta över forumet, ni måste bort om forumet skall överleva. Annars dör forumet och vi är snart där tack vare er...........

Varför tycker du att min kommentar att det är kallare på beach road är negativ?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Stoneys:

Varför tycker du att min kommentar att det är kallare på beach road är negativ?

Det är bara en i mängden, varför inte vara lite positiv och svara att här på Beachroad har vi ..............

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...