Jump to content
IGNORERAD

Snustillverkar kurs


Cavemannen

Recommended Posts

Någon gång vecka v51 kommer vi hålla en "tillverka eget snus kurs" i Pattaya.

Alla som vill deltaga är välkomna och allt är gratis.

Vi kommer att lära oss hur man tillverkar en enkel snusugn och hur man blandar de olika ingredienserna och vart man köper de i Thailand.

Tid och plats kommer snart och tiden för kursen kommer att ta ca 2-4h, beroendes på hur ölen smakar :D 

Under kursen skall vi bygga en snusugn till Nisse_Hult så att alla får se hur det går till.

Det vore kul om vi blir fler som deltager.

Det är ingen anmälningstvång, så det bara att dyka upp när plats och tid kommer upp här, men det vore ju roligare att veta hur många vi blir innan så man kan planera lite.

 

Kurshållare är Caveman och jag hade hoppats på att min snusmentor @Tommy hade kunnat varit med, det var ju tack vare han jag satte min första sats snus och han har gett mig massor av goda råd under vägen.

Väl mött!

 

ps. se till och bli oberoende av myndigheter, med kunskapen att "göra eget" behöver du aldrig bry dig+ att det blir 100ggr billigare

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Någon gång vecka v51 kommer vi hålla en "tillverka eget snus kurs" i Pattaya.

Alla som vill deltaga är välkomna och allt är gratis.

Vi kommer att lära oss hur man tillverkar en enkel snusugn och hur man blandar de olika ingredienserna och vart man köper de i Thailand.

Tid och plats kommer snart och tiden för kursen kommer att ta ca 2-4h, beroendes på hur ölen smakar :D 

Under kursen skall vi bygga en snusugn till Nisse_Hult så att alla får se hur det går till.

Det vore kul om vi blir fler som deltager.

Det är ingen anmälningstvång, så det bara att dyka upp när plats och tid kommer upp här, men det vore ju roligare att veta hur många vi blir innan så man kan planera lite.

 

Kurshållare är Caveman och jag hade hoppats på att min snusmentor @Tommy hade kunnat varit med, det var ju tack vare han jag satte min första sats snus och han har gett mig massor av goda råd under vägen.

Väl mött!

Ingår ett studiebesök på Immigration i kursavgiften? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev GreenValley:

Ingår ett studiebesök på Immigration i kursavgiften? :crazy:

Om du vill kan jag skussa dit dig på moppen så du får se, själv avskyr jag stället som pesten, ett riktigt RÖVHÅL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för de vänliga orden!

Har gjort snus här i Sverige ock, men sen blev jag för bekväm...

Metropolen Partilles billigaste snusbod ligger 100meter från jobbet!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Platsen är bokad, det blir mitt emot Harrys "Zip Bar"soi Diana Inn och tid kommer så fort Nisse Hult får tillbaks sin bil från verkstaden, den är inne på lackering efter krockskada.

Anmälda hittills:

Caveman

Nisse Hult

Kocken på Harrys

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...