Jump to content
lasseiudon

Taxi till Arlanda

Recommended Posts

HuaHindinnge
19 minuter sedan, skrev Stoneys:

Vad kostar period kort ?;)

Finns många olika. Läs på sl.se.

FYI har jag 30 dagars.

Ändrades av HuaHindinnge

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
NiceBeaver
6 timmar sedan, skrev Wanchai:

Har jag beställt till Arlanda i morgon för första gången, billigare än taxi! Hoppas det funkar smärtfritt. Thailand nästa.

Du får ett sms att bilen är på väg. Då vi åkte för två veckor sedan justerade dom tiden med 10 minuter för att passa in en annan upphämtning.

Man får även en länk som visar var bilen befinner sig. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Mankan
3 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

Du får ett sms att bilen är på väg. Då vi åkte för två veckor sedan justerade dom tiden med 10 minuter för att passa in en annan upphämtning.

Man får även en länk som visar var bilen befinner sig. 

Får man välja om man vill vara där exempelvis 2 eller 3 timmar innan avgång eller är man låst till en speciell tidsintervall för att synka med de andra resenärerna? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
65Selander
16 timmar sedan, skrev apknug:

Lite off topic men måste ändå slå ett slag för, T-bana, Pendeltåg till Märsta o sen buss.

Med enhetstaxan kostar det 30kr till Arlanda kollektivt nu! Där kan man spara in till hela ölen o räkmackan om man har god tid!

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Har jag gott om tid och flyger på e.m så brukar det bli den svängen, nu är det ju ännu bättre när man kan byta på Odenplan från Tunnelbanan

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
1 timme sedan, skrev Mankan:

Får man välja om man vill vara där exempelvis 2 eller 3 timmar innan avgång eller är man låst till en speciell tidsintervall för att synka med de andra resenärerna? 

Du lägger in vilken tid ditt flyg avgår och de planerar efter det. Man kan ju skriva 2-3 timmar tidigare om du vill vara där tidigt.

För min del i dag ska de hämta mig 2 o en halv timme innan avgång från norra Stockholm.

Ändrades av Wanchai
  • Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Lasse M
Brukar anlita Solna Taxi till och från Arlanda, har alltid funkat bra. Någon som vill rekommendera något annat Taxibolag för resor till och från Arlanda.
Hej
Jag anlitar Door to Gate, dom är billigare. Dem kör med en minibuss för ca 10 personer max
Kan bli så att man hämtar upp fler på vägen. Men desto fler desto billigare per person.
Kan varmt rekommenderas.
Lasse M

Skickat från min Lenovo YT3-X90F via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
On 2017-12-09 at 00:23, skrev Lasse M:

Hej
Jag anlitar Door to Gate, dom är billigare. Dem kör med en minibuss för ca 10 personer max
Kan bli så att man hämtar upp fler på vägen. Men desto fler desto billigare per person.
Kan varmt rekommenderas.
Lasse M

Skickat från min Lenovo YT3-X90F via Tapatalk

Priset påverkar ine hur många som åker, fast pris är det som gäller. Jag åkte med dom i fredags och priset var 269 kr fast jag var ensam i bilen till Arlanda.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tallviking
1 timme sedan, skrev Wanchai:

Priset påverkar ine hur många som åker, fast pris är det som gäller. Jag åkte med dom i fredags och priset var 269 kr fast jag var ensam i bilen till Arlanda.

Enda skillnaden i pris är om du väljer "egen buss" eller delad buss" vid bokningen. Trots att du väljer "delad buss" kan du ha tur att ingen annan passar din hämtning så du får åka ensam ändå

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
65Selander
10 timmar sedan, skrev Tallviking:

Enda skillnaden i pris är om du väljer "egen buss" eller delad buss" vid bokningen. Trots att du väljer "delad buss" kan du ha tur att ingen annan passar din hämtning så du får åka ensam ändå

När jag skulle till Dominikanska 29/9 så gick flyget 0600 mot Paris och då skickade de en taxi istället. Ingen ville dela buss så tidigt :-)

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
NiceBeaver
3 timmar sedan, skrev 65Selander:

När jag skulle till Dominikanska 29/9 så gick flyget 0600 mot Paris och då skickade de en taxi istället. Ingen ville dela buss så tidigt :-)

Jag har några tidigare kollegor som jobbar där. Deras bilar rullar på treskift. Morgongänget börjar 03,00 så åkte du precis då kanske dom inte fick ut någon bil. Då får dom ta smällen med att beställa taxi.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll