Jump to content
bob

Vårt sexliv är dött...

Recommended Posts

evert 1

Kokain ska visst höja suget efter sex - tyvärr för dyrt för en vanlig knegare:D

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Benjamas

Leva som singel i Thailand är inte helt fel om en säger. Eller byta partner i mellanåt.
Gräset är alltid grönare på andra sidan en stund.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Kenneth4618

Att få barn har en förmåga att försämra allt bra sex man hade innan :sure:

I natt hade vi barnfritt hemma :)

• Ge karma 3
  • Tummen upp 2
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Ban phutsa
39 minuter sedan, skrev bob:

Tack för alla goda råd, ingen nämnd ingen glömd...

Just nu så är vi bägge uppe i en "byta-jobb-period" med allt vad det innebär att få ett nytt jobb och försöka visa att man kan prestera på jobbet, vi har även en liten på 2 år som fortfarande sover hos (mellan) oss och det gör ju inte saken bättre av att alltid behöver "smyga" med sexet ibland så vill man vara lite mer högljudd om man säger så men det går inte för då vaknar pojken och att alltid behöver göra "stillsamma" övningar är ju inte så kul och så har vi en stor på 14 som inte är så intresserad av att höra vad föräldrarna håller på med...

Vi planerar att åka iväg en helg själva så fort vi kan få barnvakt (vi bor ju i Oslo utan någon släkt eller vänner som kan passa barn) så det blir att använda svärmor nästa gång vi är i Thailand men, förhoppningsvis kan vi få till något tidigare...

Vi har ju 2 små som tar mycket av energin, sedan jobb på det.

I vårt fall kan det va så att båda vill men man orkar helt enkelt inte, hade svårt att acceptera när frugan sa att hon ville men orkar inte, men har själv kommit till samma insikt nu då man ofta är helt utmattad när barnen somnat.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
apknug
Gubbtestosteron finns att handla i Thailand på de flesta apoteken, 60st kapslar kostar 800B(om jag minns rätt) och de heter "TestoCaps".
Sen finns det någon Thaicopy som är billigare, men den har jag aldrig provat.
O ja de är bra för att hålla sig "ung o viril" eller för att bygga upp kroppens eget testosteron när man passerat 50 och kroppen börjat producera mindre. 

Kanske man skulle testa nu när man passerat 50.......

Hur doserar man lämpligast?

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frogfish
1 timme sedan, skrev apknug:

Kanske man skulle testa nu när man passerat 50.......

Hur doserar man lämpligast?

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Var försiktig med att självmedicinera med testosteron, jag skulle definitivt gå till en läkare och få en kontrollerad behandling om det behövs.

Ökade testosteronhalter ger risk för förstorad prostata och större risk för komplikationer med densamma (inte trevligt).

• Ge karma 9

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
bob

Testa att söka på testosteron+therapy+Bangkok 

Vet att det finns/fanns en klinik på Sukhumvit soi 23 vid Narz där en amerikan/engelsman/tysk läkare som har en klinik där för de som vill fylla på med testo...

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
17 minuter sedan, skrev frogfish:

Var försiktig med att självmedicinera med testosteron, jag skulle definitivt gå till en läkare och få en kontrollerad behandling om det behövs.

Ökade testosteronhalter ger risk för förstorad prostata och större risk för komplikationer med densamma (inte trevligt).

Ja precis, om du inte känner din kropp eller är minsta osäker så bör du besöka en klinik och ta ett kroppsvärde på din testohalt, kostar typ nada....

Själv tar jag 2kapslar om dan här i Thailand och 1-2 hemma beroende på tillgång.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
6 minuter sedan, skrev bob:

Testa att söka på testosteron+therapy+Bangkok 

Vet att det finns/fanns en klinik på Sukhumvit soi 23 vid Narz där en amerikan/engelsman/tysk läkare som har en klinik där för de som vill fylla på med testo...

DYRT!!! gå till vilken klinik som helst och be om ett testovärde, sen när du fått värdet kan läkaren hjälpa dig med doseringen.

ps. har du minsta lilla problem med prostatan, så glöm allt vad testotillskott innebär

Ändrades av Cavemannen

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll