Jump to content
bob

Vårt sexliv är dött...

Recommended Posts

cherrypicker

Intressant och lite tabubelagd ämne du tar upp. Jag känner igen mig till viss grad.

Mina  bästa tips som inte är inte helt rumsrena.

* tänka på någon annan medan man älskar med sin invanda flickvän.
* kåta upp sig med porrfilm innan man går loss på frugan

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Khonis
37 minuter sedan, skrev bob:

Som titeln säger, vårt sexliv är helt dött, det känns som att gå på toaletten varje gång vi har sex (och det är inte ofta).

Vi har nu varit tillsammans i snart 8 år och det känns som att detta med sex inte är "kul" längre och inget man sucktar efter, vi är båda "kåta" men inte på varandra längre verkar det som och inte på någon annan heller så det är inte där skon klämmer...

Vi kan ju inte precis vara de första som upplever något liknande här på forumet, men vad gjorde ni för att komma över detta stadiet? 

Får också säga att romantiska middagar har vi redan testat utan någon större succé i sängen även om middagen var god... 

//Osexigabob

Bara att gratulera 💪🏻💪🏻  

Nästa steg är no sex. Då är du hemma. 

• Tråkigt 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
bob
37 minuter sedan, skrev audirs2:

Försök och sov i skilda rum en eller två månader, det hjälpte mig och frugan i alla fall! Sedan vart det som nytt igen, frugan ändrade sin outlook lite åxå! :Yes:

Vi har väldigt litet så det finns inget utrymme för skilda rum, men man kan ju bara "låta bli"... :-).

24 minuter sedan, skrev cherrypicker:

Intressant och lite tabubelagd ämne du tar upp. Jag känner igen mig till viss grad.

Mina  bästa tips som inte är inte helt rumsrena.

* tänka på någon annan medan man älskar med sin invanda flickvän.
* kåta upp sig med porrfilm innan man går loss på frugan

Hehe, ja det kunde vara något, om sanningen skall fram så gjorde jag det för första gången (tänkte på en annan) i mitt liv förra gången det var dags att "krypa" på, Joanna Gaines från programmet Fixer Upper på TV 4, men så ett par dagar senare så upptäckte frun att jag hade blivit väldigt intresserad av inredningsprogram så var det slut på de fantasierna...

Kolla på porrfilm är en bra ide men jag börja tro att det är där skon klämmer, tror vi har sett klart på alla filmerna på xvideos.com...

Ändrades av bob
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
emso99

Tyvärr inga goda råd här. Efter att madamen har fött 2 barn så är sexet = katastrof....

• Ge karma 1
  • Tråkigt 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy
26 minuter sedan, skrev bob:

Vi har väldigt litet så det finns inget utrymme för skilda rum, men man kan ju bara "låta bli"... :-).

Hehe, ja det kunde vara något, om sanningen skall fram så gjorde jag det för första gången (tänkte på en annan) i mitt liv förra gången det var dags att "krypa" på, Joanna Gaines från programmet Fixer Upper på TV 4, men så ett par dagar senare så upptäckte frun att jag hade blivit väldigt intresserad av inredningsprogram så var det slut på de fantasierna...

Kolla på porrfilm är en bra ide men jag börja tro att det är där skon klämmer, tror vi har sett klart på alla filmerna på xvideos.com...

Även de som behandlar "Pegging"? Där finns annars en del nya uppslag!

MVH

Ändrades av Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
bob
19 minuter sedan, skrev Tommy:

Även de som behandlar "Pegging"? Där finns annars en del nya uppslag!

MVH

image.png.9e1c94e37c5240743bb2dd0a50eefe22.png

Skämt åsido, har testat, men det gjorde så jävla ont så jag är osäker om det blir någon mer gång...

• Ge karma 4
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Boa52
11 minuter sedan, skrev evert 1:

Erotik är ett tabubelagt ämne och nog ingen som forskat ordentligt i just detta.

Är ni båda lika ointresserade av gemensamma sängövningar må det var ok.

Kan annars orsaken vara att ni båda är trötta (utslitna) för tillfället.

Ofta är det ett underliggande problem som är orsaken till ett miserabelt samliv.

Problem på jobbet - för mycket jobb, mentalt eller och fysiskt uttröttad, obefogade oroskänslor?

Börjar era känslor för varandra avta?

Vi människor tror att vi vet och begriper allt - men så är det absolut inte.

Omedvetet sänder våra kroppar signaler till och mot varandra, du kan exempelvis vara attraherad av en viss person men kan absolut inte förstå varför.

Kan nu vara så att varken du eller din partner sänder några omedvetna erotiska signaler mot varandra, orsaken kan sedan vara hur många som helst

Börja med att förutsättningslöst verkligen ta upp en diskussion varför det nu är som det är och försök tillsammans finna orsaken till att det blivit som det blivit. 

Var genomärliga och försök förklara för varandra hur ni innerst inne verkligen vill ha det.

Den av er som nu varken vill eller kan öppna sig riktigt har något att dölja = ett stort problem.

Största orsaken till att vi kommer på kant med varandra är att vi inte kommunicerar med varandra, tar för mycket givet/självklart.

Glömmer att visa uppskattning för den partner man valt att leva tillsammans med.

Mycke rätt det du skriver. bom bom är bra i ett förhållande men inte det viktiktigaste vem av dom som vill ha mera bom bom eller mindre

vet vi ju inte. Vill han ha mera sex men hon vill inte eller han vill inte. Sök hjälp men inte på MPR finns proffshjälp

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
HuaHindinnge
8 minuter sedan, skrev Boa52:

Mycke rätt det du skriver. Bom bom är bra i ett förhållande. Men inte det viktigaste. Vem av dom som vill ha mera bom bom, eller mindre, vet vi ju inte. Vill han ha mera sex men hon vill inte eller han vill inte. Sök hjälp, men inte på MPR. Finns proffshjälp.

Ändrades av HuaHindinnge

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Enis

Gå på själv på massage... 

Studera teknikerna 

applicera sedan på din bättre hälft

Kanske kan få er båda att upptäcka varandra igen

/Enis

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
HuaHindinnge
12 minuter sedan, skrev Enis:

Gå på själv på massage... 

Studera teknikerna 

applicera sedan på din bättre hälft

Kanske kan få er båda att upptäcka varandra igen

/Enis

Låter bra men min före detta bättre hälft gick det inte att göra fröken höger på. 😂

• Ge karma 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Ban phutsa

Vill ju inte strö salt i såren men får fortfarande ribba i motvind, efter 8 år och 2 barn med frugan:D;)

Men hoppas den dagen sexlusten tar ut sin rätt att vår kärlek är så stark att sexet inte blir en anledning till separation.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Enis
17 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Låter bra men min före detta bättre hälft gick det inte att göra fröken höger på. 😂

Finns många erogena zooner annat än flaggstången....

Enis Penis

• Ge karma 2
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll