Jump to content
IGNORERAD

Hua-Hin maffian-böcker

UglyFarang

Recommended Posts

Jag har en del pocketböcker som ska kastas och jag har en kompis som ska till Hua-Hin nästa månad och han har plats över på vägen ner och kan ta med sej en del av dessa pocket som är allt möjligt, deckare, western, krig och en del kärring-snusk.

Om någon är intresserad så behöver vi veta under veckan så kommer de att finnas på plats i mitten av dec, om vi också har plats över när vi åker så kan det komma mera i jan till samma plats.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
On ‎2017‎-‎11‎-‎26 at 09:52, skrev UglyFarang:

Jag har en del pocketböcker som ska kastas och jag har en kompis som ska till Hua-Hin nästa månad och han har plats över på vägen ner och kan ta med sej en del av dessa pocket som är allt möjligt, deckare, western, krig och en del kärring-snusk.

Om någon är intresserad så behöver vi veta under veckan så kommer de att finnas på plats i mitten av dec, om vi också har plats över när vi åker så kan det komma mera i jan till samma plats.

Med kärringsnusk är det typ james fjong pocket?;)

Går alltid hem.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Galten:

Med kärringsnusk är det typ james fjong pocket?;)

Går alltid hem.

Nej, inte alls åt det hållet, visste inte ens att James Fjong fanns som pocket.

Vanliga pocket med kärringsnusk!

Lådan står just nu utanför pannrummet och lär väl hamna i pannan vad det lider.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...