Jump to content
IGNORERAD

Condo Pattaya


Naam jai

Recommended Posts

Center Condo som ligger på Pattaya Tai mellan Soi Buakhao och Second road ligger bra till kommunikationsmässigt. Nära till bathbussar både till Jomtien och inåt stan. Det brukar sitta lappar utanpå byggnaden med annonser om vad som är ledigt, annars kan man fråga i receptionen.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Prisklass? 

 

The Base och View Talay är centralt å nice. Men lite pricy.

 

Grottmannen hade tips om några mer prisvärda ställen vid Pattaya Tai. 

 

Minns inte riktig vem... thomas001? Som tipsade om Nova Suite? 

 

Minnet sviker. 

 

Air BnB har en hel del att välja på. 

Link to comment
Dela på andra sajter

https://web.facebook.com/Pintree-Service-Apartment-175215286225860/?rf=600333383403821&_rdc=1&_rdr

Här trivs jag, ca 15,000b(beroende på rum) + el och vatten, ca 50kvm med eget kök och vardagsrum, 2st ac 55" tv mm.

Nytt och fräscht och eget gym gratis

 

ps. skall du boka eller fråga så sänd meddelande via Facebook så att de kan använda translate, ringer du så måste du kunna Thai eller be frugan att ringa, deras engelska är inget att hänga i julgranen.

Jag bokar jämt via FB och ber att få betala när jag är på plats, det har funkat klockrent varje gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

https://web.facebook.com/Pintree-Service-Apartment-175215286225860/?rf=600333383403821&_rdc=1&_rdr

Här trivs jag, ca 15,000b(beroende på rum) + el och vatten, ca 50kvm med eget kök och vardagsrum, 2st ac 55" tv mm.

Nytt och fräscht och eget gym gratis

 

ps. skall du boka eller fråga så sänd meddelande via Facebook så att de kan använda translate, ringer du så måste du kunna Thai eller be frugan att ringa, deras engelska är inget att hänga i julgranen.

Jag bokar jämt via FB och ber att få betala när jag är på plats, det har funkat klockrent varje gång.

 

Ser väldigt trevligt ut men saknar väl pool?

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Esspe:

 

Ser väldigt trevligt ut men saknar väl pool?

 

Det är riktikt, det finns ingen pool.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Det är riktikt, det finns ingen pool.

Bör vara i närheten av Tukcom eller?..

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag hyrt både view talay och the base i december genom airbnb, förutom 6 dagar på harrys så så är månaden nästan fylld.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev scorpio63:

Själv har jag hyrt både view talay och the base i december genom airbnb, förutom 6 dagar på harrys så så är månaden nästan fylld.

 

Ja förutom harrys.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...