Jump to content
IGNORERAD

Betala ny MC eller bil


biker

Recommended Posts

Är det inte finansinspektionen som kräver detta?
Kan så vara. Banken frågar. Sen får dom notifiera vem fan dom vill.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 109
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    18

  • apknug

    13

  • janne_h

    8

  • Cavemannen

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

22 minuter sedan, skrev janne_h:

Kan så vara. Banken frågar. Sen får dom notifiera vem fan dom vill.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Alltid Janne h 165  som vet allt ,tröttnar du aldrig eller är du totalt bombad? Hur gick det med bevisen mot caveman ?var det bara bullshit från din sida ,allvarlig anklagelse annars. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev kenneth073:

Alltid Janne h 165  som vet allt ,tröttnar du aldrig eller är du totalt bombad? Hur gick det med bevisen mot caveman ?var det bara bullshit från din sida ,allvarlig anklagelse annars. 

Dom bevisen kommer du aldrig att få se, eftersom det bara är fantasier..............

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom bevisen kommer du aldrig att få se, eftersom det bara är fantasier..............
Du vart ju utkastad ur forumet för detta. Det är faktum och finns i avstängnings loggen har för mig att det var 25 januari 2012 som P3 lät kasta ut dig ur forumet.
Detta är ju fakta belagt. Det har inte framkommit något förutom dina egna påståenden att detta var på oriktiga grunder som P3 tog det beslutet.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev janne_h:

Du vart ju utkastad ur forumet för detta. Det är faktum och finns i avstängnings loggen har för mig att det var 25 januari 2012 som P3 lät kasta ut dig ur forumet.
Detta är ju fakta belagt. Det har inte framkommit något förutom dina egna påståenden att detta var på oriktiga grunder som P3 tog det beslutet.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Nu vore det på sin tid att P3 kliver in och ger lite fakta, jag tror(vet) att han har lika lite bevis som du har.

Han stängde av mig pga. grupptrycket som du och vaxet utgjorde på falska grunder.

Samma sak med Nonki........men där kom det fram bevis och då SMET Vaxet fortare än kvickt ifrån forumet som den fega råtta han är :D 

 

ps. Du var väl troligtvis inblandad där också, kompisar som ni är du och Vaxet

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Jerker:

Förstör nu inte den tråden cavemannen och Janne


Skickat från min iPad med Tapatalk

Menar du att Janne får kasta skit i mitt ansikte utan att jag skall svara på det?

Är det så du menar eftersom du ber mig att inte förstöra tråden?

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev janne_h:

Det är banken som styr detta. Men på Nordea låg maxgränsen på 1 miljon kronor per dag. Dock måste man ringa dit och höja gränsen.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

 

22 timmar sedan, skrev samet:

Skall du skicka mer än 150.000 behövs ett besök på banken för att fylla i en blankett till skatteverket.

Transaktioner över 150.000 måste banken anmäla.

Oavsett vilket så om han och hans tant skickar 150 000:-(SEK) var så ska det inte vara några problem, det var väl ungefär där han skulle hamna utöver det som de redan hade på bank i Thailand.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Menar du att Janne får kasta skit i mitt ansikte utan att jag skall svara på det?

Är det så du menar eftersom du ber mig att inte förstöra tråden?

Måste du jaga om det i varenda jävla tråd då???????

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett vilket så om han och hans tant skickar 150 000:-(SEK) var så ska det inte vara några problem, det var väl ungefär där han skulle hamna utöver det som de redan hade på bank i Thailand.
Var inga problem. Skickade häromvecksn 1,2 miljoner kronor på 2 dagar utan att behöva fylla i en blankett. Troligtvis ringer väl Nordea och frågar varför jag skickat så stort belopp? Vilket inte skett ännu.
Dock är överföringen redan skedd.
Jag ringde till Nordea och höjde gränsen till max utan problem.
Inget snack om att fylla i blanketter.
Ska betala huset i morgon (med check).
Då överföring mellan konton inte är på modet i Thailand. Check är grejen här.
[emoji3]


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...