Jump to content
IGNORERAD

Zlatan i VM eller inte?


Guest Fredman

Ska Zlatan spela för Sverige i VM?  

51 röster

  1. 1. Zlatan i VM?

    • Självklart ska vi ställa upp det bästa vi har.
      13
    • Nej, det är laget som tagit oss dit som ska spela.
      27
    • Vem fan är Zlatan?
      11


Recommended Posts

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    18

  • Cavemannen

    17

  • GreenValley

    16

  • Soengsang

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman

Nu är det ju inte säkert att han vill men tycker du att Zlatan ska spela VM för Sverige? 

 

Själv 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 minut sedan, skrev Fredman:

Nu är det ju inte säkert att han vill men tycker du att Zlatan ska spela VM för Sverige? 

 

Själv 

Själv är jag tveksam skulle det stå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut inte!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja .. hade du frågat mig om en månad sen hade jag sagt nej.,,

Men varför inte som en liten joker som sitter på bänken inte blir insläppt o bara vill spela , Men in med han i 55 min när vi ligger under...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Aldrig i hela helvetet att han skall få åka snålskjuts på vad andra spelare har presterat.......

Missförstå mig rätt, Zlatan är en gudabenådad fotbollsspelare och om det finns det inga tveksamheter och han har presterat helt enorma mål.......

MEN, jag tycker Sverige spelar roligare än sedan länge när han inte är med........

 

Tidigare har man sett, speciellt på TV-bilderna som förmedlas ovanifrån att spelarna har varit otroligt ängsliga.........

Har man fått bollen, så har det tittats upp och "var é Zlatan".......

 

Nä tack, ingen Zlatan i VM, fast nu lägger jag in en brasklapp, kanske som en "supersub", men inte mer........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Aldrig i hela helvetet att han skall få åka snålskjuts på vad andra spelare har presterat.......

Missförstå mig rätt, Zlatan är en gudabenådad fotbollsspelare och om det finns det inga tveksamheter och han har presterat helt enorma mål.......

MEN, jag tycker Sverige spelar roligare än sedan länge när han inte är med........

 

Tidigare har man sett, speciellt på TV-bilderna som förmedlas ovanifrån att spelarna har varit otroligt ängsliga.........

Har man fått bollen, så har det tittats upp och "var é Zlatan".......

 

Nä tack, ingen Zlatan i VM, fast nu lägger jag in en brasklapp, kanske som en "supersub", men inte mer........

 

Å vem har åkt snålskjuts på honom``under a decade´´? 

Kan han så e han vår enda chans, vi åker ut så fort det hettar till om inte han e me.

Ok de kanske vi gör ändå, men chansen e mindre om han e me.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Odin:

 

Å vem har åkt snålskjuts på honom``under a decade´´? 

Kan han så e han vår enda chans, vi åker ut så fort det hettar till om inte han e me.

Ok de kanske vi gör ändå, men chansen e mindre om han e me.

Haha, du är väl inte intresserad av fotboll.

Har du sett kvalmatcherna?

 

Zlatan tackade nej till landslaget,och jävlar vad bra det gått.

Han gjorde ett fint inhopp idag förresten, men det såg väl du som stort Zlatan fan.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Haha, du är väl inte intresserad av fotboll.

Har du sett kvalmatcherna?

 

Zlatan tackade nej till landslaget.och jävlar vad bra det gått.

Han gjorde ett fint inhopp idag förresten, men det såg väl du som stort Zlatan fan.

Exakt jag är totalt ointresserad. Men jag är jävligt logisk, men de begär jag inte att en Thinnerskadad plankstrykare ska förstå...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Odin:

Exakt jag är totalt ointresserad. Men jag är jävligt logisk, men de begär jag inte att en Thinnerskadad plankstrykare ska förstå...

Logisk?

Logik inom fotboll har du nog noll koll på i ditt kortslutna substitut till hjärna.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Logisk?

Logik inom fotboll har du nog noll koll på i ditt kortslutna substitut till hjärna.

Jösses va du tar i, regnar det i Lunden eller? 😜

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Sangwal:

Jösses va du tar i, regnar det i Lunden eller? 😜

 

Rock on!

Som man ropar får man svar..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev spooncreek:

Sveriges deltagande i VM skulle ju hux flux även det få en mening :laugh:;)

 

zlatanmeaning.PNG.c971c997393ef25c10efbdbff273f731.PNG

Dorren ar nog stangd, Janne Andersson har sagt att Zlatan har lagt av i landslaget. Det lar nog bli sa fotsattningsvis aven om Mino Raiola hintat om nagot annat

Link to comment
Dela på andra sajter

Även för ett stort Zlatan-fan som jag är, är det en svår fråga. Jag är grymt imponerad av vad det svenska landslaget som kvalificerat sig till VM har presterat. Eliminerat Nederländerna och Italien, och närapå Frankrike. Supertungt.

 

Ett svensk kollektiv av ärligt talat mest dussinlirare och knappt det,  som presterat över förmåga. Sånt kan ju leda långt i mästerskap också, se tex Grekland och Danmarks EM-vinster.

 

Hur välkommen Zlatan skulle vara av lagkamraterna är naturligtvis en ytterligare en fråga att överväga.

 

Men, för mig tilll syvende och sist, att ha möjligheten att spela Zlatan på topp istället för snefötterna Bergh, Toivonen, och Thelin...min röst landar på att göra Team Sweden till ett Team Zlatan i VM.

 

Här har vi i vart fall ett kul diskussionsämne när vi snart ses @Fredman:-) 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev judazzz:

Dorren ar nog stangd, Janne Andersson har sagt att Zlatan har lagt av i landslaget. Det lar nog bli sa fotsattningsvis aven om Mino Raiola hintat om nagot annat

Mmm jo så är det nog, vi kallar ju oss inte för Svenskar för intet. 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev spooncreek:

Även för ett stort Zlatan-fan som jag är, är det en svår fråga. Jag är grymt imponerad av vad det svenska landslaget som kvalificerat sig till VM har presterat. Eliminerat Nederländerna och Italien, och närapå Frankrike.

Ett svensk kollektiv av ärligt talat mest dussinlirare och knappt det,  som presterat över förmåga. Sånt kan ju leda långt i mästerskap också, se tex Grekland och Danmarks EM-vinster.

 

Hur välkommen Zlatan skulle var av lagkamraterna är naturligtvis en ytterligare en fråga att överväga.

 

Men, för mig tilll syvende och sist, att ha möjligheten att spela Zlatan på topp istället för snefötterna Bergh, Toivonen, och Thelin...min röst landar på att göra Team Sweden till ett Team Zlatan i VM.

 

Här har vi i vart fall ett diskussionämne där vi kan träta när vi snart ses @Fredman:-) 

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/11/14/sweden-boss-frustrated-talk-zlatan-ibrahimovic-returning-world/

 

Vill han inte sa kommer det inte att bli nagon ateruppstandelse i Sveriges dress. Nagot som dom flesta nog inte tanker pa ar hur det forsta kontraktet

med Man.U var utformat. Jag har inte sett det och det lar nog inte finnas publikt heller, kanske senare nar han lamnat

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev judazzz:

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/11/14/sweden-boss-frustrated-talk-zlatan-ibrahimovic-returning-world/

 

Vill han inte sa kommer det inte att bli nagon ateruppstandelse i Sveriges dress. Nagot som dom flesta nog inte tanker pa ar hur det forsta kontraktet

med Man.U var utformat. Jag har inte sett det och det lar nog inte finnas publikt heller, kanske senare nar han lamnat

Du menar att han skulle ha någon klausul som förbjuder honom att spela i svenska landslaget? Föga troligt.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Du menar att han skulle ha någon klausul som förbjuder honom att spela i svenska landslaget? Föga troligt.

Nej du, inget som ar prantat pa papper, da skulle det nog bli ett valdans liv, tror du pa allvar att alla kontrakt kommer till

pa enbart vad vad som tecknas skriftligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev judazzz:

Nej du, inget som ar prantat pa papper, da skulle det nog bli ett valdans liv, tror du pa allvar att alla kontrakt kommer till

pa enbart vad vad som tecknas skriftligen?

Ok. I  ditt inlägg hävdar du  en muntlig överenskommelse som du tror, ren spekulation alltså (?)  har ingåtts mellan Zlatan och Man U:s ägare eller måhända med Mourinho?  Uppfattat. Det eventuella scoopet lär i så fall dröja tills nästa upplaga av Zlatans eller Mourinhos memoarer.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev pigge01:

Zlatan är en överreklamerade Tarzan typ. 

 

Exakt. Han skulle aldrig platsa i en riktig liga. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...