Jump to content
IGNORERAD

Zlatan i VM eller inte?


Guest Fredman

Ska Zlatan spela för Sverige i VM?  

51 röster

  1. 1. Zlatan i VM?

    • Självklart ska vi ställa upp det bästa vi har.
      13
    • Nej, det är laget som tagit oss dit som ska spela.
      27
    • Vem fan är Zlatan?
      11


Recommended Posts

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Jämför du Zlatan med Jesper Blomqvist? eller tog diskusionen slut nu?

Jeppe har väl aldrig spelat i Barcelona?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    18

  • Cavemannen

    17

  • GreenValley

    16

  • Soengsang

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 minuter sedan, skrev frason:

Trots det gjorde Henke 13 baljor på 40 matcher (2004-2006) i Barca trots att han redan pensionerat sig. :D

Jeppe gjorde 12 mål på 11 år (1996-2010). :D

 

Henke var en SuperSub i världsklass.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev GreenValley:

Jeppe har väl aldrig spelat i Barcelona?

Tacka fan för det, spelade i MU, Everton och Charlton, sprutade in 2 mål på 7 år, great success. :)

 

Ändrades av frason

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frason:

Tacka fan för det, spelade i MU, Everton och Charlton, sprutade in 2 mål på 7 år, great success. :)

 

Både Henke och Jesper har ett VM-brons, Zlatan kanske också vill ha en VM-medalj?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev GreenValley:

Både Henke och Jesper har ett VM-brons, Zlatan kanske också vill ha en VM-medalj?

 

 

Vill han säkert, Sundin ville nog ha en Stanley Cup-ring också.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frason:

Vill han säkert, Sundin ville nog ha en Stanley Cup-ring också.

Vill han tillräckligt mycket så han ställer sig till Jannes förfogande?

Det återstår att se.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev GreenValley:

Både Henke och Jesper har ett VM-brons, Zlatan kanske också vill ha en VM-medalj?

 

 

Både Henke o Jeppe skall tacka Brolin,Dahlin och min gamla polare Kennet Andersson att de fick vara med om det bronset, Henke gjorde ett pat inhopp och Jeppe minns jag fan inte, var han ens med?

ps. utan Jonas på mitten och Patrik där bak så hade det aldrig gått vägen

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev GreenValley:

Vill han tillräckligt mycket så han ställer sig till Jannes förfogande?

Det återstår att se.

Om Zlatan vill vara med så kommer alla att märka det, och om han väljer att ställa upp så kommer J Andersson att erbjuda tröjja nr10 + kaptensbindeln till han på sina bara knän, sanna minna ord.........

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Både Henke o Jeppe skall tacka Brolin,Dahlin och min gamla polare Kennet Andersson att de fick vara med om det bronset, Henke gjorde ett pat inhopp och Jeppe minns jag fan inte, var han ens med?

ps. utan Jonas på mitten och Patrik där bak så hade det aldrig gått vägen

Han är väl från Tavelsjö så fick väl starta någon match på handikapp.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frason:

Han är väl från Tavelsjö så fick väl starta någon match på handikapp.

Hade han ansvaret för saftdunkarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Hade han ansvaret för saftdunkarna?

Tog över fathanteringen från Ormen tror jag.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

kommer J Andersson att erbjuda tröjja nr10 + kaptensbindeln till han på sina bara knän

Tror jag faktiskt inte, Z får nog rätta sig i leden och granen behålla sin bildel om Janne anser han platsar i laget och erbjuder han en plats......vilket han naturligtvis borde göra om Z åter igen kommer upp i sin normala nivå som en av världens bästa fotbollsspelare. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frason:

Tog över fathanteringen från Ormen tror jag.

Tur att dopingkontrollerna på den tiden inte var lika rigorösa som i dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Tror jag faktiskt inte, Z får nog rätta sig i leden och granen behålla sin bildel om Janne anser han platsar i laget och erbjuder han en plats......vilket han naturligtvis borde göra om Z åter igen kommer upp i sin normala nivå som en av världens bästa fotbollsspelare. 

Självklart är det så, ska Z med så är det på Jannes villkor.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Tror jag faktiskt inte, Z får nog rätta sig i leden och granen behålla sin bildel om Janne anser han platsar i laget och erbjuder han en plats......vilket han naturligtvis borde göra om Z åter igen kommer upp i sin normala nivå som en av världens bästa fotbollsspelare. 

Skojar du eller är du okunnig/oinformerad? skulle Zlatan välja att ställa upp så nr1. Han väljer det tröjnummer han vill ha  2.Han tar tillbaka kaptensbindeln direkt 3. han väljer rum på hotellet de skall bo på först, det finns liksom inget att diskutera om detta................Janne kommer krypa......sen om han vill ge sken om något annat så upp till han, men SFF är större än så :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Toivonen och Berg har gjort det bra under kvalet men man ju lite orolig för huruvida Berg kan bevara målformen där nere bland oljeshejkerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev GreenValley:

Toivonen och Berg har gjort det bra under kvalet men man ju lite orolig för huruvida Berg kan bevara målformen där nere bland oljeshejkerna.

Ja Saudi kanske är lite tufft för han, det var bättre i svängdörrarnas Grekland, det kan ju Östersund bekräfta :D

Och han Toivonens målform har väl varit sten död sedan han spelade i Degerfors.......numera en inlånad? sopa i ett mediokert Franskt eller kanske belgiskt lag, jag har ingen koll längra då han blir bänknötare i varje lag han hyrs ut till..............

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Skojar du eller är du okunnig/oinformerad? skulle Zlatan välja att ställa upp så nr1. Han väljer det tröjnummer han vill ha  2.Han tar tillbaka kaptensbindeln direkt 3. han väljer rum på hotellet de skall bo på först, det finns liksom inget att diskutera om detta................Janne kommer krypa......sen om han vill ge sken om något annat så upp till han, men SFF är större än så :D 

Jaja det återstå att se, tvivlar på att J.A. kommer att göra som du säger, tror han kommer att kräva att Z rättar in sig i leden ifall han blir aktuell.

Är ju liksom inte Janne Anderssons signum att göra som du säger.....jag tror o hoppas han kan finna en roll för Z i världsklassform som passar i Jannes lag.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Skojar du eller är du okunnig/oinformerad? skulle Zlatan välja att ställa upp så nr1. Han väljer det tröjnummer han vill ha  2.Han tar tillbaka kaptensbindeln direkt 3. han väljer rum på hotellet de skall bo på först, det finns liksom inget att diskutera om detta................Janne kommer krypa......sen om han vill ge sken om något annat så upp till han, men SFF är större än så :D 

Stofilerna i SvFF har fullt upp med att freda sig mot damlandslaget!

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Cavemannen:

De matcher Ryan Giggs var spelklar så spelade han, Jeppe var en avbytare till honom!!!!

Zlatan eller Henke spelade aldrig andrafiolen, de är startspelare var de än spelat(undantag henke 35år i Barca)

Eller så spelade Giggs och Jeppe samtidigt.

I Lördags spelade Zlatan i 16 minuter, en kort fotbollsmatch.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Och nu fick Zlatan pris som årets anfallare efter att ha varit skadad och borta från matcher i 7 månader:rotfl::rotfl:.

Fan så odugliga landslagets anfallare måste vara som ändå tagit Sverige till EM:giggle:.

Under säsongen 2016/17 gjorde Zlatan Ibrahimović 17 mål på 28 matcher i Premier League. Totalt 46 matcher spelade för klubben och 28 gjorda mål. Med detta blev han intern skyttekung i Manchester United. ;)

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev stefan5300:

Eller så spelade Giggs och Jeppe samtidigt.

I Lördags spelade Zlatan i 16 minuter, en kort fotbollsmatch.

Har du rapporterat dina bittra spel till svenska staten så du gör rätt för dig?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev frason:

Har du rapporterat dina bittra spel till svenska staten så du gör rätt för dig?

Varför skulle jag göra de.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Både Henke o Jeppe skall tacka Brolin,Dahlin och min gamla polare Kennet Andersson att de fick vara med om det bronset, Henke gjorde ett pat inhopp och Jeppe minns jag fan inte, var han ens med?

ps. utan Jonas på mitten och Patrik där bak så hade det aldrig gått vägen

Glömde du inte Stefan Schwarz i denna uppräkning :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev stefan5300:

Och nu fick Zlatan pris som årets anfallare efter att ha varit skadad och borta från matcher i 7 månader:rotfl::rotfl:.

Fan så odugliga landslagets anfallare måste vara som ändå tagit Sverige till EM:giggle:.

Ja det var lite märkligt, detta pris borde ju definitivt ha gått till Mpr:s gullegris Markus Rosenberg :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...