Jump to content
IGNORERAD

RIP ACDC


audirs2

Recommended Posts

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    4

  • Naam jai

    3

  • Arnold Layne

    3

  • Thaiger

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fan...

 

Rest In Peace.

 

Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt...64 ingen ålder precis...men Bon Scott orginal sångaren blev ju bara 33...besökte hans grav i Fremantle för ett antal år sedan.

 

IMGP0148.thumb.JPG.93e12c8432f37f3d794bfde5dd06ca03.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Naam jai:

Tråkigt...64 ingen ålder precis...men Bon Scott orginal sångaren blev ju bara 33...besökte hans grav i Fremantle för ett antal år sedan.

 

IMGP0148.thumb.JPG.93e12c8432f37f3d794bfde5dd06ca03.JPG

Det var som fan.Det väger tungt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bon hade "egen" ingång till kyrkogården + att han står som staty i centrala Fremantle ... Stadens stora gunstling helt klart, dom kör även guidade turer.

 

IMGP0144.thumb.JPG.0afafcd81696d01ecd0fb9aabdc3d76e.JPG

 

 

IMGP0155.thumb.JPG.683cd2485cd502b57cb90ac18d62e472.JPG

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket tråkigt. En gitarrhjälte i ett av de bästa  och riffvänligaste banden i rockhistorien har gått till de sälla jaktmarkerna. We salute you...

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Naam jai:

Tråkigt...64 ingen ålder precis...men Bon Scott orginal sångaren blev ju bara 33...besökte hans grav i Fremantle för ett antal år sedan.

 

IMGP0148.thumb.JPG.93e12c8432f37f3d794bfde5dd06ca03.JPG

Sorgligt när bra musiker dör, sen gilla jag Bon Scotts röst mer än hans efterträdare. Hur som tragiskt e de.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan Malcolm hade det inte blivit nåt AC/DC, och hur kul hade det varit...

 

RIP

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Thaiger:

AC/DC dog redan när Axl Rose blev sångare sittandes på en pall.

Ja det var tråkigt.

Skulle vilja gå så långt som att de stendog med Axl Rose vid micken.

Tycker mycket av AC/DC dog när Bon Scott dog, Brian Johnson kom inte på länga vägar upp i hans nivå som sångare, visserligen gjorde de många bra låtar men tycker de kunde fått tag på en mycket bättre sångare.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tekkor:

Sorgligt när bra musiker dör, sen gilla jag Bon Scotts röst mer än hans efterträdare. Hur som tragiskt e de.

Skulle nog vilja gå så långt som att Brian var en usel sångare.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev stefan5300:

Skulle nog vilja gå så långt som att Brian var en usel sångare.

Usel var han inte ... men det hade varit roligare om det hade blivit en fortsättning på Geordie istället där han passade in mycket bättre.

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Usel var han inte ... men det hade varit roligare om det hade blivit en fortsättning på Geordie istället där han passade in mycket bättre.

Jo jag tycker han var usel om man jämför med Bon Scott som hade en underbar rockröst, tycker att ACt/DC letat vidare, de hade säkert hitta någon okänd förmåga.

Ja han skulle stannat i Geordie.

När jag hörde Axl Rose i AC/DC stängde jag av efter en halv låt, det lät bedrövligt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev stefan5300:

Jo jag tycker han var usel om man jämför med Bon Scott som hade en underbar rockröst, tycker att ACt/DC letat vidare, de hade säkert hitta någon okänd förmåga.

Ja han skulle stannat i Geordie.

När jag hörde Axl Rose i AC/DC stängde jag av efter en halv låt, det lät bedrövligt.

Men tycker nog ändå att Brian fyllde tomrummet väldigt bra efter Bon Scott och det verkade ju vara ett band som trivdes ... men att sedan sätta dit Axl som sångare är nog ett av det mest patetiska som har hänt här i rockvärlden .

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Men tycker nog ändå att Brian fyllde tomrummet väldigt bra efter Bon Scott och det verkade ju vara ett band som trivdes ... men att sedan sätta dit Axl som sångare är nog ett av det mest patetiska som har hänt här i rockvärlden .

Jag gillade inte Brian som sångare, jag hade alla skivor med Bon som sångare men köpte bara de 2 första med Brian. 

Det kunde försökt att locka till sig Marc Storace men det hade ju sabbat Krokus som band.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som lyckades tycker jag är Journey!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...