Jump to content
IGNORERAD

BTT;s Samlade Bildbevis Trådar?

svampen

Recommended Posts

Tänkte Göra Det enkelt för denna Åldersstrigna 17-åring lägg allt här?

Även Namnet på Flipper H Bartender?

Welcome?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎11‎-‎15 at 11:55 PM, svampen said:

Tänkte Göra Det enkelt för denna Åldersstrigna 17-åring lägg allt här?

Även Namnet på Flipper H Bartender?

Welcome?

Börjar du inte bli onödigt tröttsam i ditt jagande av BTT nu? BTT skarvar friskt men är i alla fall stundom lite kul, det är klart mer än vad som kan sägas om dina inlägg senaste tiden.

Och varför ska han kunna namnet på en hotellbartender? Jag har bott på Meridien i Shanghai i snitt 5 nätter per månad de senaste 5 åren och jag har inte en aning om vad någon heter. Finns säkert ett par Wang, några Li, Chang, He och Zheng och kanske även någon Jiang men mer exakt än så kan jag inte vara.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Atom:

Börjar du inte bli onödigt tröttsam i ditt jagande av BTT nu? BTT skarvar friskt men är i alla fall stundom lite kul, det är klart mer än vad som kan sägas om dina inlägg senaste tiden.

Och varför ska han kunna namnet på en hotellbartender? Jag har bott på Meridien i Shanghai i snitt 5 nätter per månad de senaste 5 åren och jag har inte en aning om vad någon heter. Finns säkert ett par Wang, några Li, Chang, He och Zheng och kanske även någon Jiang men mer exakt än så kan jag inte vara.

Sorry

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Atom:

Skarvar 5555 de var ju en rätt rolig. Jag som själv är dålig på namn kan väl hålla med i sakfrågan att om man vet en bartenders namn eller inte är oväsentligt men att du skulle gå in och försvara btt var lite otippat. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Ja, Faktiskt, inte fan minns jag namnet pa nagon som serverat mig om inte han eller hennes  namn var tatuerad i pannan,

forklara garna varfor BTT maste redovisa detta? 

Han ma vara ett UFO, en pahittad som styrs av MPRs hovdingar

Att hans publiceringar  ang. bilar inte stammer overeens med 2000 talets 2017,

har nagon funderat over att det vacker kanslor och triggar?

Naklua meeting kommer jag inte ens forsoka att besoka.

Jag tror att ni andra grabbar kommer ordna saker battre

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Mankan:

Skarvar 5555 de var ju en rätt rolig. Jag som själv är dålig på namn kan väl hålla med i sakfrågan att om man vet en bartenders namn eller inte är oväsentligt men att du skulle gå in och försvara btt var lite otippat. 

Go Loom?

Dela på andra sajter

8 minutes ago, Mankan said:

Jag tycker nog att jag varvat ganska fritt mellan att häckla och försvara BTT så helt otippat kan inte mitt inlägg vara. Nästan allt BTT skriver är skarvat och mycket är givetvis rena fantasier men det vet ju alla om så när han inte går över gränsen så tycker jag att man kan bjuda honom på det lilla oskyldiga nöjet. När han skriver om pedofili och dylikt behöver han dock en snyting men då får man ställa sig i kön av belackare då hans dumheter sällan passerar forumet obemärkt förbi.

Att konstant jaga honom ser jag dock ingen vits i; det mesta han skriver är oskyldigt och ibland kan man faktiskt hitta både lite humor och analyserande; inget vi har något överflöd av på MPR. 

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Atom:

Jag tycker nog att jag varvat ganska fritt mellan att häckla och försvara BTT så helt otippat kan inte mitt inlägg vara. Nästan allt BTT skriver är skarvat och mycket är givetvis rena fantasier men det vet ju alla om så när han inte går över gränsen så tycker jag att man kan bjuda honom på det lilla oskyldiga nöjet. När han skriver om pedofili och dylikt behöver han dock en snyting men då får man ställa sig i kön av belackare då hans dumheter sällan passerar forumet obemärkt förbi.

Att konstant jaga honom ser jag dock ingen vits i; det mesta han skriver är oskyldigt och ibland kan man faktiskt hitta både lite humor och analyserande; inget vi har något överflöd av på MPR. 

Nog tycker jag det finns en hel del humor på forumet utan att behöva skriva en massa uppenbart påhittade historier. 

Utan de så kallade belackarna är dock btt ingen ting så det borde väl snare uppmuntras då om nu tycker btt är rolig ;)

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Nog tycker jag det finns en hel del humor på forumet utan att behöva skriva en massa uppenbart påhittade historier. 

Utan de så kallade belackarna är dock btt ingen ting så det borde väl snare uppmuntras då om nu tycker btt är rolig ;)

Visst.Men nog är väl brodern trots allt ganska oförarglig,(Min åsikt)

Clirre kan ju intyga att brodern har varit i Thailand:rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev B747:

Visst.Men nog är väl brodern trots allt ganska oförarglig,(Min åsikt)

Clirre kan ju intyga att brodern har varit i Thailand:rotfl:

Ja Clitte är ju svår övertygad. 

Visst är många saker oförargliga lögner men i bland blir det bara tråkigt och fel när man blandar in småflickor. 

Dela på andra sajter

8 minutes ago, Mankan said:

Nja, BTT är personligen inte särskilt rolig, i alla fall inte avsiktligt, men hans inlägg leder ganska ofta till lite småroliga diskussioner. Att kritisera BTT och även att driva med honom har jag inga problem med, ganska ofta förtjänar han det. För att det ska vara roligt och kännas rätt krävs dock att det görs med glimten i ögat, annars blir det lätt mobbning, och då är det inte roligt längre. För de flesta är den gränsen ganska tydlig men för många, framförallt framför datorn, verkar den linjen närmast osynlig.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Ja Clitte är ju svår övertygad. 

Visst är många saker oförargliga lögner men i bland blir det bara tråkigt och fel när man blandar in småflickor. 

Absolut,där går en stenhård gräns.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Det finns nog ingen på forumet som har fått tagit emot så många smällar som BTT.

Ibland undrar jag om han inte är en sådan där clown med blyvikt i botten, man hade som liten.

Hur man än klappade till så reste den sig upp.......och sen lider han säkerligen av någon typ av masochistisk åkomma/njutning.........

Men utan BTT så skulle MPR vara mycket tråkigare och stelare

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Atom:

Nja, BTT är personligen inte särskilt rolig, i alla fall inte avsiktligt, men hans inlägg leder ganska ofta till lite småroliga diskussioner. Att kritisera BTT och även att driva med honom har jag inga problem med, ganska ofta förtjänar han det. För att det ska vara roligt och kännas rätt krävs dock att det görs med glimten i ögat, annars blir det lätt mobbning, och då är det inte roligt längre. För de flesta är den gränsen ganska tydlig men för många, framförallt framför datorn, verkar den linjen närmast osynlig.

Kan inte hålla med om att det blir mobbning  när ha uppenbart är ute efter att skapa rubriker och uppenbart hittar på massa skit för att få folk att reagera och få uppmärksamhet. Då har man i mina ögon diskvalificerat sig från epitetet mobboffer.

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det finns nog ingen på forumet som har fått tagit emot så många smällar som BTT.

Ibland undrar jag om han inte är en sådan där clown med blyvikt i botten, man hade som liten.

Hur man än klappade till så reste den sig upp.......och sen lider han säkerligen av någon typ av masochistisk åkomma/njutning.........

Jo man kan ju inte undgå att du lyfter fram vederbörande. Är dock helt inne på din linje när det gäller uppmärksamheten han har behov av. Där är du ju även en nyckelspelare så som jag även om det varit ofrivilligt i nån mening. Personligen föredrar jag anekdoter som i alla fall har lite sanningshalt i sig så jag är inte lika imponerad av btt som du är

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Mankan:

Jo man kan ju inte undgå att du lyfter fram vederbörande. Är dock helt inne på din linje när det gäller uppmärksamheten han har behov av. Där är du ju även en nyckelspelare så som jag även om det varit ofrivilligt i nån mening. Personligen föredrar jag anekdoter som i alla fall har lite sanningshalt i sig så jag är inte lika imponerad av btt som du är

Nu skrivs det ju allt mer sällan anekdoter, då vi "gamlingar" redan dragit våra bästa både 2 o 3ggr på forumet genom åren.

Synd bara att påfyllningen av nya members går på lågvarv.

Så under tiden vi väntar in nya skribenter så får vi nöja oss med BTT som pausunderhållning, han rör ju om i grytan i alla fall till skillnad mot många andra stofiler som stannat upp helt.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Vill man inte sa maste man inte, det ar bara att logga ut.

Fenomenet BTT ar inte sa svart att se igenom, dummare apor finns overallt  runtomkring oss.

Att halla pa att foda det som dom flesta kallar troll sager val det mesta, eller?

Om BTTs och Boas tradar,ignoreras sa kan det bli fler inlagg.

It takes one t know One!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...