Jump to content
IGNORERAD

Barområde utan upptäckt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • Boa52

    16

  • svampen

    14

  • SatanG

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev evert 1:

Du Stefan gottar dig verkligen i gamla försvunna goda tider, tänk om du vore ung och fick leva om barlivet:D

Hur många gånger tror inte jag tänkt på de när man ser alla unga snyggingar7.jpg.f6afd55ccca89a892b680ff877f524cf.jpg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
30 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja du BTT, inte ett fotobevis på eller från vare sig skribenter eller på några brudar, så det är nog mycket skriverier men liten verkstad på detta forum, det är ju krav på fotobevis rätt ofta på forumet från andra så det är ju upp till bevis nu, foto på en bartender och ett bögställe räknas knappt. Nu var det ju visserligen barbesök när man har en fruga eller förhållande men det vore ju även trevligt med att se lite barbilder innan frun kom in i bilden.

 

Hittade några efter lite letande.

a.jpg.5bf640e8cf96621ff97ee5509e7ce16d.jpgc.jpg.e9573ced43a738e064d1e19b938cd019.jpgb.jpg.5954c2ded002b80cb3572612d95a5239.jpgd.jpg.b9d414fb318a6d66f9b166cf342e7d58.jpge.jpg.e7c30b3a9e317720aba2f7364c224d2b.jpgf.jpg.c31dbf39efeec0ef8a1eda5a8d6ebad1.jpgg.jpg.eff55591b8feb0ebc6398753a777ae78.jpgh.jpg.e7c0b3fdefc69b3f54f97859c87d20d4.jpg

 

 

Härliga tider det Stefan:)

 

Det var på den tiden när man var en matafay:)))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev janne_h:

Bara för at du bor på sunkiga 100 bahts hotell och super utanför seven eleven för att spara pengar. Så betyder inte det att den "rika" direktören måste bo på ett lyxhotell eller prata på ett visst borgerligt sätt. Han kan väl vara med en ung brud också. Snacka om att pet in folk i fack. Även om du har svårt att ta dig ur ditt fack.

Förstår inte hur du kan få detta till dumhet? Och vem vet? Kanske den 20 åriga tjejen var frugan till och med? Det räcker väl med att lyssna på Leif Österberg för att förstå att man behöver inte se ut / klä sig eller prata som en Östermalms bo från öfre östermalm för att vara stenrik.

 

Nja jag har bara bott en gång på ett 100 bahts hotell.

 

Det var en gång i närheten av Khao San Road när dåvarande flickvännen skulle åka hem till Samut Songkran och jag väntade i Bangkok.

 

Och det var enda och sista gången.

 

Delad toalett och ett jävla liv från trafiken utanför.

 

Kunde lika gärna spenderat natten i en fyllecell.

 

BTT

 

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Härliga tider det Stefan:)

 

Det var på den tiden när man var en matafay:)))

 

BTT

Ja jag reste ju inte till Pattaya och Thailand för att bada på dagen, äta en middag på en fin restaurang och lägga mig och sova vid 22-23 tiden på kvällen, utan det var ju hålligång som gällde så länge man orkade, bad och mat fanns det i Sverige men inte 24 timmars hålligång.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
12 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja jag reste ju inte till Pattaya och Thailand för att bada på dagen, äta en middag på en fin restaurang och lägga mig och sova vid 22-23 tiden på kvällen, utan det var ju hålligång som gällde så länge man orkade, bad och mat fanns det i Sverige men inte 24 timmars hålligång.

 

Just det. Fest till klockan 7 på morgonen och sen gick man upp nån timme innan solen gick ner så man hann äta frukost innan nattpasset började igen:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
14 timmar sedan, skrev svampen:

Denna ä ju enkel vad heter Bartendern 5 Bokstäver alla känner Honom ????

Flipper H? Där satt Du väl o Drack med Mytomanen från Malmö????

Inväntar Svar OMG!!!!

image.png.f2fcec2183e17f2b8a93246ba607bd6b.png

 

 

Jag brukar inte lägga manliga bartenders namn på minnet.

 

Du kanske gör det av någon anledning?

 

Däremot känner jag väl igen honom.

 

Honom har jag köpt många Spaghetti Carbonara av.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Just det. Fest till klockan 7 på morgonen och sen gick man upp nån timme innan solen gick ner så man hann äta frukost innan nattpasset började igen:)

 

BTT

Ja Du menar så här en bild från Pattis Dagen efter Kvällen Före 90 tal ! BILDBEVIS

PS: före Frugans tid.

IMG_20171116_080037.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Ja du BTT, inte ett fotobevis på eller från vare sig skribenter eller på några brudar, så det är nog mycket skriverier men liten verkstad på detta forum, det är ju krav på fotobevis rätt ofta på forumet från andra så det är ju upp till bevis nu, foto på en bartender och ett bögställe räknas knappt. Nu var det ju visserligen barbesök när man har en fruga eller förhållande men det vore ju även trevligt med att se lite barbilder innan frun kom in i bilden.

 

Hittade några efter lite letande.

a.jpg.5bf640e8cf96621ff97ee5509e7ce16d.jpgc.jpg.e9573ced43a738e064d1e19b938cd019.jpgb.jpg.5954c2ded002b80cb3572612d95a5239.jpgd.jpg.b9d414fb318a6d66f9b166cf342e7d58.jpge.jpg.e7c30b3a9e317720aba2f7364c224d2b.jpgf.jpg.c31dbf39efeec0ef8a1eda5a8d6ebad1.jpgg.jpg.eff55591b8feb0ebc6398753a777ae78.jpgh.jpg.e7c0b3fdefc69b3f54f97859c87d20d4.jpg

 

Lite väl många snubbar på bilderna. Åtminstone för min smak.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev HighWai:

Lite väl många snubbar på bilderna. Åtminstone för min smak.

Det är väl möljligt men här på forumet gäller det att visa på bild att man varit på plats i Pattaya, så det är ju bara upp till bevis för dig nu.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev stefan5300:

Det är väl möljligt men här på forumet gäller det att visa på bild att man varit på plats i Pattaya, så det är ju bara upp till bevis för dig nu.

Då får jag googla,för jag har aldrig varit i Pattaya.

Däremot kan ju vi fota varann  nån gång utanför en seven i Tha Rae.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HighWai:

Då får jag googla,för jag har aldrig varit i Pattaya.

Däremot kan ju vi fota varann  nån gång utanför en seven i Tha Rae.

Ok, kör igenom det stället ibland när jag är i Sakon Nakhon om jag inte tar vägen via Na wa.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev HighWai:

Då får jag googla,för jag har aldrig varit i Pattaya.

Däremot kan ju vi fota varann  nån gång utanför en seven i Tha Rae.

Då har du missat dwt riktiga Pattaya alltså 🙁

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HighWai:

Då får jag googla,för jag har aldrig varit i Pattaya.

Däremot kan ju vi fota varann  nån gång utanför en seven i Tha 

3 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ok, kör igenom det stället ibland när jag är i Sakon Nakhon om jag inte tar vägen via Na wa.

Har förstått det,håller själv till kusuman.

Fast  Na Wa,borde jag känna till det,trodde över Tha Rae var naturligaste valet för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Khonis:

Då har du missat dwt riktiga Pattaya alltså 🙁

 

Har nog gjort det.

Har  inte varit söder om Bangkok.

Där ljög jag,två dar Cha-am.

Men då har jag ju allt de där riktiga kvar,förutom Cha-am då.

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev stefan5300:

Det är väl möljligt men här på forumet gäller det att visa på bild att man varit på plats i Pattaya, så det är ju bara upp till bevis för dig nu.

 

Nä det gäller nog bara brodern, har du fortfarande inte fattat varför är det nog bara att beklaga sorgen :-)

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya är väl fint på sitt sätt. Fast nu för tiden så åker jag bara dit av 2 skäl. Antingen så åker jag dit och jobbar. Eller så åker jag dit och hälsar på en kompis som bor där hemma hos honom. Var väl ett par år sedan jag var på walking street sist.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev stefan5300:

Det är väl möljligt men här på forumet gäller det att visa på bild att man varit på plats i Pattaya, så det är ju bara upp till bevis för dig nu.

 

Inte bara det. Man måste först och främst bevisa att man existerar sen ska man bevisa att man varit i Thailand och det tredje steget är att bevisa att man varit i Pattaya.

 

Ger mig fan på att det även finns ett fjärde steg:)

 

Det är väl att bevisa att man varit i Naklua:)))

 

Många bilder blir det.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev janne_h:

Pattaya är väl fint på sitt sätt. Fast nu för tiden så åker jag bara dit av 2 skäl. Antingen så åker jag dit och jobbar. Eller så åker jag dit och hälsar på en kompis som bor där hemma hos honom. Var väl ett par år sedan jag var på walking street sist.

 

Synd annars finns det ju gott om kunder på Walking Street:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev svampen:

Ja Du menar så här en bild från Pattis Dagen efter Kvällen Före 90 tal ! BILDBEVIS

PS: före Frugans tid.

IMG_20171116_080037.jpg

 

Tja den bilden kan ju vara någonstans i Thailand varsomhelst.

 

Nej ska man lägga in bilder ska medlemmarna kunna se bevismaterial som dom känner igen.

 

In med bilder från soi 7 istället.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja den bilden kan ju vara någonstans i Thailand varsomhelst.

 

 

BTT

Typ 100gr mer än vad du försmäktat med.

Förutom bilder från 90 talet inehållande 4 år gamla fordorn etc etc.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
40 minuter sedan, skrev Soengsang:

Typ 100gr mer än vad du försmäktat med.

Förutom bilder från 90 talet inehållande 4 år gamla fordorn etc etc.

 

Nja nu la jag ju in ett antal bilder från tiden i hembyarna.

 

Sen att det kanske kom med några bilder även från senare år är inte helt omöjligt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja den bilden kan ju vara någonstans i Thailand varsomhelst.

 

Nej ska man lägga in bilder ska medlemmarna kunna se bevismaterial som dom känner igen.

 

In med bilder från soi 7 istället.

 

BTT

Ä Du Riktigt Bäng i Huvet eller inte så jag Fejkar en bild på Mig själv från Pattis jag bodde vid denna tiden Hos Tjorven Spelkungen i Svergie

honom måste Du känna till om Du VAAAARRR I PATTIS?????

han var där både före Dig & Mig kommer från Kent Linbloms kåk på fotot Du vet Travkusken on my way too klangen ????????

Om Du var nere på denna tid måste Du känna till dessa båda Herrar pratade med Tjorven i tel för 5 min sen!!!!

Tycker att Du är en 00-Hjärna!!!!!!!

 

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja nu la jag ju in ett antal bilder från tiden i hembyarna.

 

Sen att det kanske kom med några bilder även från senare år är inte helt omöjligt.

 

BTT

Ja från 90-tal med 2000 modeller på Bilar Du ä riktigt sjuk i Huvet!!!!

Skulle Hälsa Från Mait Också He Loves You????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja den bilden kan ju vara någonstans i Thailand varsomhelst.

 

Nej ska man lägga in bilder ska medlemmarna kunna se bevismaterial som dom känner igen.

 

In med bilder från soi 7 istället.

 

BTT

Ja men gör det då din mupp ????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...