Jump to content
IGNORERAD

Barområde utan upptäckt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

On 2017-11-17 at 15:41, skrev JJC:

Jag känner några thaifruar som jag vet går och träffar sina älskare medan deras män går till baren och jagar bar brudar.

Så jag tror inte det är någon risk att någons fruga kommer att lätta efter sin man i en bar ful med flickor.

Det får nog anses vara höjden av jämställdhet i deras äktenskap.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • Boa52

    16

  • svampen

    14

  • SatanG

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

12 timmar sedan, skrev Wanchai:

Har faktiskt rapporterat några gånger men det var ett misstag. Här ska man INTE rapportera något privat. Det blir oftast något som man ångrar på detta gubbforum med en massa agressiva gubbar. 

Då undrar man ju varför du fortfarande är kvar på detta forum om det nu är så illa.

 

Kanske dags att prova ett nytt. Bamseklubben till exempel

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Då undrar man ju varför du fortfarande är kvar på detta forum om det nu är så illa.

 

Kanske dags att prova ett nytt. Bamseklubben till exempel

 

Detta är Bamseklubben och du är Bamse!  :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
On ‎2017‎-‎11‎-‎18 at 16:19, skrev Atom:

Du menar säkert väl och jag får ingen tillfredsställelse av att sparka på liggande gubbar eller döda hästar. Jag har dock läst tråden fram och tillbaka 10 gånger nu och jag förstår fortfarande inte ditt inlägg, precis som jag inte förstått något av dina tidigare 5,696 försök. Att bli kritiserad angående meningsbyggnad av dig känns dock bisarrt absurt, kanske jag skulle ge dig en lektion i hur man stoppar långkalsonger eller tämjer renar. Jag kan ju alltid googla.

Man skall inte inte sparka på en död häst, man skall inte piska den... För att det är meningslöst...

Vårda språket!

 

OM jag någonsin reser till Thailand igen, kommer jag att söka upp dej Atom...

 

 

 

 

...och bjuda på all öl du orkar dricka, du är helt fantastisk!

 

Grym tråd förresten!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎12‎-‎07 at 10:24 PM, Tommy said:

Man skall inte inte sparka på en död häst, man skall inte piska den... För att det är meningslöst...

Vårda språket!

 

OM jag någonsin reser till Thailand igen, kommer jag att söka upp dej Atom...

 

 

 

 

...och bjuda på all öl du orkar dricka, du är helt fantastisk!

 

Grym tråd förresten!

 

MVH

 

Tack för de snälla orden. Vi har ju faktiskt träffats en gång i tiden, på en träff under Soi Sixtens storhetstid och på Svenska Kyrkans välsignade domäner inte desto mindre. Hör av dig om du kommer förbi Bangkok; sitter jag inte på ett stålverk i Kina, en karaokebar i Japan eller en BBQ-restaurang i Korea är jag givetvis på! 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Atom:

 

Tack för de snälla orden. Vi har ju faktiskt träffats en gång i tiden, på en träff under Soi Sixtens storhetstid och på Svenska Kyrkans välsignade domäner inte desto mindre. Hör av dig om du kommer förbi Bangkok; sitter jag inte på ett stålverk i Kina, en karaokebar i Japan eller en BBQ-restaurang i Korea är jag givetvis på! 

Tror vi sågs vid en viss vilda västern gata ock, men det var länge sedan...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...