Jump to content
IGNORERAD

Barområde utan upptäckt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • Boa52

    16

  • svampen

    14

  • SatanG

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Beror på vems fruga det är :dribble:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte lika dumt som att ta med sig bullar till bagaren om man tar med sig sin hustru till Pattis när man har för avsikt att idka samkväm med någon annan kvinna?

 

Lämns kärringen hemma istället så slipper man leta bland mörklagda gränder efter en plats där hon inte hittar..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Soi sex.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Vilket som helst för frugan följer aldrig med till Pattaya längre och hon har inga falkögon så hon ser 85 mil men å andra sidan så bryr jag mig inte om andra brudar längre så hon behöver inte vara orolig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du som falang till ett nytt barområde sprider det sig värre än den värsta löpeld och snart vet alla vem som är där. På den gamla "goda" tiden, innan mobiltelefonerna fanns kunde man tillfälligtvis vara lite inkognito, men idag är det helt kört.

Oberoende ålder och utseende är du omgående fotad när du hamnat på en bar.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Kan gå till vilket jag vill

Frugan stannar hemma och jobbar i Sverige denna gång och skickar ner pengar till mig ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev MaiChai:

Är det inte lika dumt som att ta med sig bullar till bagaren om man tar med sig sin hustru till Pattis när man har för avsikt att idka samkväm med någon annan kvinna?

 

Lämns kärringen hemma istället så slipper man leta bland mörklagda gränder efter en plats där hon inte hittar..

 

Jo det brukar väl vara den taktiken dom flesta gubbar väljer.

 

Jag råkade ut för en suspekt typ från Landskrona på flipper House förra gången jag var i Pattis.

 

Han påstod att han var fd VD för scandic hotel nere i Malmö och nu levde permanent i Utkanten av Pattaya med fruga.

 

Efter att ha pratat med honom ett tag under frukosten dyker det plötsligt upp en tjej i 20 års åldern som frågar honom om when he come back room?

 

Min första tanke var varför en fd VD för att stort företag häckar på ett 900 bahts hotell.

 

Men jag orkade inte fråga honom det eftersom han avslöjade sig själv genom ren dumhet. Det räckte att han öppnade truten för att jag skulle förstå att han inte var den han påstod att han var.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev uptoyou:

Beror på vems fruga det är :dribble:

Ja och man får vara försiktig med att citera vad folk här skriver om sina fruars underkläder, för citerar man deras egna ord blir man avstängd, lite Thailogik i modererandet. :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Är det inte bättre att Du döper om tråden till "SNEKNULLAR NI"? tycker  att det är märklig tråd jag vet inte men Du måste väl syfta på Dina egna Vanor & Behov????

Har aldrig haft dessa behov då jag lever med Min Stora Kärlek & En Livskamrat som inte går av för Hackor!!!!!:love:

Förstår att Du inte upplevt det men tror att flertalet på detta forum gör det just nu ??!!!

Med vänlig hälsning Svamp En Trogen Skit!!!:Yes:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tekkor:

Ja och man får vara försiktig med att citera vad folk här skriver om sina fruars underkläder, för citerar man deras egna ord blir man avstängd, lite Thailogik i modererandet. :haha:

Svensk logik hör hemma på svenskforum. 

Detta är ett thaiforum, därav thailogiken. 

 

Logiskt? 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo det brukar väl vara den taktiken dom flesta gubbar väljer.

 

Jag råkade ut för en suspekt typ från Landskrona på flipper House förra gången jag var i Pattis.

 

Han påstod att han var fd VD för scandic hotel nere i Malmö och nu levde permanent i Utkanten av Pattaya med fruga.

 

Efter att ha pratat med honom ett tag under frukosten dyker det plötsligt upp en tjej i 20 års åldern som frågar honom om when he come back room?

 

Min första tanke var varför en fd VD för att stort företag häckar på ett 900 bahts hotell.

 

Men jag orkade inte fråga honom det eftersom han avslöjade sig själv genom ren dumhet. Det räckte att han öppnade truten för att jag skulle förstå att han inte var den han påstod att han var.

 

BTT

Denna ä ju enkel vad heter Bartendern 5 Bokstäver alla känner Honom ????

Flipper H? Där satt Du väl o Drack med Mytomanen från Malmö????

Inväntar Svar OMG!!!!

image.png.f2fcec2183e17f2b8a93246ba607bd6b.png

 

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo det brukar väl vara den taktiken dom flesta gubbar väljer.

 

Jag råkade ut för en suspekt typ från Landskrona på flipper House förra gången jag var i Pattis.

 

Han påstod att han var fd VD för scandic hotel nere i Malmö och nu levde permanent i Utkanten av Pattaya med fruga.

 

Efter att ha pratat med honom ett tag under frukosten dyker det plötsligt upp en tjej i 20 års åldern som frågar honom om when he come back room?

 

Min första tanke var varför en fd VD för att stort företag häckar på ett 900 bahts hotell.

 

Men jag orkade inte fråga honom det eftersom han avslöjade sig själv genom ren dumhet. Det räckte att han öppnade truten för att jag skulle förstå att han inte var den han påstod att han var.

 

BTT

Varför???

 

För en lite längre shorttime kanhända!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Vilket skulle du välja,erfaren bar och Pattayaräv som du är....

Ändrades av B747

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Vilket skulle du välja erfaren bar och Pattayaräv som du är....

Han skulle antagligen hamna här:
btt2.thumb.JPG.2f4ab03888410e85c7355e4a884e776f.JPG

Det är nära till både 7/11 och Family Mart ;-)
btt.thumb.JPG.6061ee3d12eceb598dff0e171b6e4b41.JPG

 

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev MaiChai:

Är det inte lika dumt som att ta med sig bullar till bagaren om man tar med sig sin hustru till Pattis när man har för avsikt att idka samkväm med någon annan kvinna?

 

Lämns kärringen hemma istället så slipper man leta bland mörklagda gränder efter en plats där hon inte hittar..

En kompis och hans thaifru spenderade smekmånad i Pattaya.  Kontroversiellt, eller vad säger man. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Stefan:

Han skulle antagligen hamna här:
btt2.thumb.JPG.2f4ab03888410e85c7355e4a884e776f.JPG

Det är nära till både 7/11 och Family Mart ;-)
btt.thumb.JPG.6061ee3d12eceb598dff0e171b6e4b41.JPG

 

//S

Fan va di är go Stefan... :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

Fan va di är go Stefan... :haha:

Tack för senast! Jag måste dock tillbringa min första vinter i Sverige på många år, är dock tillbaka till Song Kran!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Stefan:

Tack för senast! Jag måste dock tillbringa min första vinter i Sverige på många år, är dock tillbaka till Song Kran!

//S

Buuu! Du behöver ju komma ner å njuta av värmen!!!

 

Räknar med stt du spontanköper en biljett runt jul å jojnar nyår i Pattaya :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

Buuu! Du behöver ju komma ner å njuta av värmen!!!

 

Räknar med stt du spontanköper en biljett runt jul å jojnar nyår i Pattaya :big_smile:

555, allt kan ju hända!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo det brukar väl vara den taktiken dom flesta gubbar väljer.

 

Jag råkade ut för en suspekt typ från Landskrona på flipper House förra gången jag var i Pattis.

 

Han påstod att han var fd VD för scandic hotel nere i Malmö och nu levde permanent i Utkanten av Pattaya med fruga.

 

Efter att ha pratat med honom ett tag under frukosten dyker det plötsligt upp en tjej i 20 års åldern som frågar honom om when he come back room?

 

Min första tanke var varför en fd VD för att stort företag häckar på ett 900 bahts hotell.

 

Men jag orkade inte fråga honom det eftersom han avslöjade sig själv genom ren dumhet. Det räckte att han öppnade truten för att jag skulle förstå att han inte var den han påstod att han var.

 

BTT

Bara för at du bor på sunkiga 100 bahts hotell och super utanför seven eleven för att spara pengar. Så betyder inte det att den "rika" direktören måste bo på ett lyxhotell eller prata på ett visst borgerligt sätt. Han kan väl vara med en ung brud också. Snacka om att pet in folk i fack. Även om du har svårt att ta dig ur ditt fack.

Förstår inte hur du kan få detta till dumhet? Och vem vet? Kanske den 20 åriga tjejen var frugan till och med? Det räcker väl med att lyssna på Leif Österberg för att förstå att man behöver inte se ut / klä sig eller prata som en Östermalms bo från öfre östermalm för att vara stenrik.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det vara Pattaya?

Skulle det vara i huvudstaden så skulle jag, med rätt sällskap, gömma mig här:

http://www.raolounge.com/rao-srinakarin.php

 

Eller här kanske:

https://www.facebook.com/theclubbangkok

 

Finns annars gigantiskt många ställen lite längre ut på Srinakarin, ja faktiskt väldigt nära där jag bor :-)

Verkar ju lite roligare än att sitta nätterna igenom och snacka med gamla mamasans i trötta beer-bars om man säger så.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-11-15 at 10:47, skrev broder tuk tuk:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Ja du BTT, inte ett fotobevis på eller från vare sig skribenter eller på några brudar, så det är nog mycket skriverier men liten verkstad på detta forum, det är ju krav på fotobevis rätt ofta på forumet från andra så det är ju upp till bevis nu, foto på en bartender och ett bögställe räknas knappt. Nu var det ju visserligen barbesök när man har en fruga eller förhållande men det vore ju även trevligt med att se lite barbilder innan frun kom in i bilden.

 

Hittade några efter lite letande.

a.jpg.5bf640e8cf96621ff97ee5509e7ce16d.jpgc.jpg.e9573ced43a738e064d1e19b938cd019.jpgb.jpg.5954c2ded002b80cb3572612d95a5239.jpgd.jpg.b9d414fb318a6d66f9b166cf342e7d58.jpge.jpg.e7c30b3a9e317720aba2f7364c224d2b.jpgf.jpg.c31dbf39efeec0ef8a1eda5a8d6ebad1.jpgg.jpg.eff55591b8feb0ebc6398753a777ae78.jpgh.jpg.e7c0b3fdefc69b3f54f97859c87d20d4.jpg

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...