Jump to content
IGNORERAD

Barområde utan upptäckt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • Boa52

    16

  • svampen

    14

  • SatanG

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev burrabus:

Har man med sig mat till restaurang så har de all rätt att skälla ut en 

Inte skälla kasta ut idi*ten

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Boa52:

Svampinspereradellerhur

Precis!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev burrabus:

Har man med sig mat till restaurang så har de all rätt att skälla ut en 

Beror på...

 

"Har ni en mikrovågsugn, så att vi kan värma de här (vansinnigt otäcka) konserverade grönsakerna till lillan?"

SVAR: "Javisst"

 

"Är det OK om vi sitter här och stoppar i oss de kemikalier vi handlat på McDonalds, under tiden som våra vänner, som har god smak, äter er fantastiska Thai-mat?"

SVAR: "Javissst, men bara om ni har en försäkring som täcker Hjärtinfakt och raket-spyor!."

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Tommy:

Beror på...

 

"Har ni en mikrovågsugn, så att vi kan värma de här (vansinnigt otäcka) konserverade grönsakerna till lillan?"

SVAR: "Javisst"

 

"Är det OK om vi sitter här och stoppar i oss de kemikalier vi handlat på McDonalds, under tiden som våra vänner, som har god smak, äter er fantastiska Thai-mat?"

SVAR: "Javissst, men bara om ni har en försäkring som täcker Hjärtinfakt och raket-spyor!."

 

MVH Tommy

Svamp sporerna sprider sej, vad menar du

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Svamp sporerna sprider sej, vad menar du

Tror det är svampfeber:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Tror det är svampfeber:)

 

BTT

Hej Nu får du f-n bevisa att du är BTT och har varit i Thai som du säger. Nåt kort måste du ha som visar på det lägg in det

eller då blir jag besviken att det är ylleChang och tokBibben som skriver i BTT, Du har bara en chans om inte är du ute för mej OK

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Boa52:

Hej Nu får du f-n bevisa att du är BTT och har varit i Thai som du säger. Nåt kort måste du ha som visar på det lägg in det

eller då blir jag besviken att det är ylleChang och tokBibben som skriver i BTT, Du har bara en chans om inte är du ute för mej OK

 

Bara att fråga Bibben eller herr Chang så vet du att det inte är någon av dom som är BTT

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Hej Nu får du f-n bevisa att du är BTT och har varit i Thai som du säger. Nåt kort måste du ha som visar på det lägg in det

eller då blir jag besviken att det är ylleChang och tokBibben som skriver i BTT, Du har bara en chans om inte är du ute för mej OK

Clion kan intyga att brodern har varit i Thailand.Räcker inte det?

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bara att fråga Bibben eller herr Chang så vet du att det inte är någon av dom som är BTT

 

BTT

Säga vad man vill om dig broder,men du tillför forumet mycket bränsle he he.

Utan dig slutar jag här.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev B747:

Säga vad man vill om dig broder,men du tillför forumet mycket bränsle he he.

Utan dig slutar jag här.

Då måste det var 6 oktan som du behöver, inte mycket, mycke snetänning vid så lågt oktantal

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
11 minuter sedan, skrev B747:

Clion kan intyga att brodern har varit i Thailand.Räcker inte det?

 

Det räcker inte att en thailändska intygar det. Även om hon känt broder i många år och arbetat på samma skola.

 

Det ska vara bilder av en själv på plats i Pattaya och då helst på soi 8 eller i Naklua.

 

Sen måste några av dom medlemmar som träffat mig i verkligheten kunna intyga att det verkligen är jag.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det räcker inte att en thailändska intygar det. Även om hon känt broder i många år och arbetat på samma skola.

 

Det ska vara bilder av en själv på plats i Pattaya och då helst på soi 8 eller i Naklua.

 

Sen måste några av dom medlemmar som träffat mig i verkligheten kunna intyga att det verkligen är jag.

 

BTT

Ja men för oss noviser om Pattaja visa ett bevis, foto eller nåt sånt så vi kan tro på dej , om inte 

fyllChang och tokBibben som är BTT. Såna lekar kan kanske sörlänningar tycka är roligt, inte jag.

Inget bevis så är du ute för mej OK

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Ja men för oss noviser om Pattaja visa ett bevis, foto eller nåt sånt så vi kan tro på dej , om inte 

fyllChang och tokBibben som är BTT. Såna lekar kan kanske sörlänningar tycka är roligt, inte jag.

Inget bevis så är du ute för mej OK

 

Då ska väl Bibben eller herr Chang bevisa att dom inte är jag?

 

Jag har inget att bevisa.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då ska väl Bibben eller herr Chang bevisa att dom inte är jag?

 

Jag har inget att bevisa.

 

BTT

Du har att bevisa att du har varit i Thailand. Till och med @Boa52 tvivlar och då har det gått långt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bara att fråga Bibben eller herr Chang så vet du att det inte är någon av dom som är BTT

 

BTT

Eller varför kan du inte ta och komma upp (eller ner om du bor i Värmland) till vår lilla träff på  Thaihouse i Partille på Lördag?

Båda de misstänkta BTT-författarna har sagt att de kommer...

 

Jag bjuder på en välkomst öl, HC har lovat att fixa till LiiT, vill du övernatta har jag plats i garaget, en bra bit ifrån vår vattenkokare.

 

Adress: Järnstångsvägen 1, Partille. vi drar igång vid 18-snåret.

Välkommen!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Svamp sporerna sprider sej, vad menar du

Det är inga sporer, det är finkelfri etanol! 

Rekommenderar ett prov nån gång!

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Nä det gäller nog bara brodern, har du fortfarande inte fattat varför är det nog bara att beklaga sorgen :-)

 

/ SatanG

Jo jag fattar men du har ju skrivit att du varit och festat rätt mycket bland barerna och några bilder har du väl att visa upp men det är väl bara skriverier från din sida om ditt barliv, så,upp till bevis med bilder.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Jo jag fattar men du har ju skrivit att du varit och festat rätt mycket bland barerna och några bilder har du väl att visa upp men det är väl bara skriverier från din sida om ditt barliv, så,upp till bevis med bilder.

 

Jag tror inte det handlar om att man skriver mycket utan det faktumet att brodern uppenbarligen ljugit så mycket.

Jag är ombord nu och har inga bilder från den tiden här, tvivlar du på mig?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då ska väl Bibben eller herr Chang bevisa att dom inte är jag?

 

Jag har inget att bevisa.

 

BTT

 

Så varför starta "Bildbevistråden"?

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
14 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Så varför starta "Bildbevistråden"?

 

/ SatanG

 

 

Jag menar att jag ska inte bevisa om jag är jag eller om jag är herr Chang eller Bibben utan jag är den jag alltid varit på forumet.

 

Har aldrig haft några spökskrivare.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

 

Jag menar att jag ska inte bevisa om jag är jag eller om jag är herr Chang eller Bibben utan jag är den jag alltid varit på forumet.

 

Har aldrig haft några spökskrivare.

 

BTT

 

Så du startade "bildbevistråden" som skulle bevisa att du varit i Thailand för att du inte ska behöva bevisa detta?

Tycker du att du lyckades med ditt uppsåt?

Det blir nog bra ska du se :-)

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...