Jump to content
IGNORERAD

kontaktsidor


Cavemannen

Recommended Posts

8 minuter sedan, skrev GreenValley:

Fel preposition, det heter "i" tvåan! :crazy:

Det brukar kosta 500b extra, undrar om Boa fått med det.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    19

  • broder tuk tuk

    12

  • Tommy

    9

  • Soengsang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 timmar sedan, skrev Benriach:

Swippe hade väl en hörna en gång i tiden...

Haha,det var tider det

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Det brukar kosta 500b extra, undrar om Boa fått med det.........

Att göra 2 an är väl gratis, eller

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Angående Thaitruelove och Janne H så tycker jag faktiskt att detta var en väldigt bra sajt.

 

Jag var själv reggad där några månader och fick jättebra kontakt med thaitjejer.

 

En av dom var jag till och med på väg att träffa men annat kom i vägen.

 

Enligt uppgift bodde denna tjej i Bangkok men jag tror ju att 90% av thaitjejerna på nätet även jobbar i baren.

 

BTT

 

Själv har jag hört rykten om att 90% av snubbarna på dessa sidorna är förtidspensionerade socialfall sittandes i Värmland, kan det stämma?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Det kommer det att bli.

 

När världen upptäcker mina och Cavemans samlade kunskaper om Pattaya kommer den att slås med häpnad:))

 

BTT

 

Ja det hade kunnat bli något enastående. Caveman rapporterar från Pattaya och du rapporterar från Google :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Hade Janne H startat Thaitruelove så hade han kört Ferrari idag, hans taffliga försök till kontaktsida var lite blygsammare ;D 

Vem fan vill köra Ferrari? Jag kör Lexus Och Mustang GT cab har även en fortuner en cbr 650 och en cbr 900. + alla firmabilarna .

Ferrarri.... Kunde du inte bättre?

2017-08-15 17.03.40.jpg

infart-12.12.30.jpg

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

20 Kvar till nedsläpp.:Yes:
Go Go Örebro!!!!IMG_20171114_183715.thumb.jpg.9ece12211c15f68c42fc7f5595c555b2.jpg
inte dåligt med ett korplag under tak :)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas någon pissar/urinerar på detta pisslag!!!!!!! Leksand ForEver!
Haha från ett korplag till ett riktigt skitlag 5555

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Själv har jag hört rykten om att 90% av snubbarna på dessa sidorna är förtidspensionerade socialfall sittandes i Värmland, kan det stämma?

 

/ SatanG

Finns nog en och annan pensionär ja och säkert ett och annat socialfall men övervägande delen av gubbarna är troligen lite socialt missanpassade.

 

Det kan vi nog utgå ifrån. Och ganska lättlurade.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-11-14 at 19:36, skrev Boa52:

Konstig inställning,kallar du det är manpower att tåla mordhot, en eller tio så är det ett mordhot:sure:

Undra om våld hot och misshandel är tillbaka som indigridiens på forumet igen...

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Ja det hade kunnat bli något enastående. Caveman rapporterar från Pattaya och du rapporterar från Google :-)

 

/ SatanG

 

Caveman kanske aldrig varit i Pattaya:)))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Caveman kanske aldrig varit i Pattaya:)))

 

BTT

 

Att Caveman varit i Pattis är det nog ingen som tvivlar på, brodern däremot......... :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
16 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Att Caveman varit i Pattis är det nog ingen som tvivlar på, brodern däremot......... :-)

 

/ SatanG

 

Vad jag vet har inte Caveman heller lagt in några bilder.

 

Fast bildkravet kanske bara gäller mig?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Vad jag vet har inte Caveman heller lagt in några bilder.
 
Fast bildkravet kanske bara gäller mig?
 
BTT
Är väl en del som träffat CM på plats, så bilder där som "bevis" är väl överflödiga i det syftet?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Soengsang:

Är väl en del som träffat CM på plats, så bilder där som "bevis" är väl överflödiga i det syftet?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Clion lade ju in bilder som bevisar att jag jobbat i Pattaya.

 

Har du glömt det?

 

Bildbevistråden.

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk
ANNAT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Vad jag vet har inte Caveman heller lagt in några bilder.

 

Fast bildkravet kanske bara gäller mig?

 

BTT

 

Ja om man t.o.m. skapar trådar för att bevisa att man varit i Pattaya men ändå gravt misslyckas talar väl sitt tydliga språk.

Du har ju även i flera års tid sagt att du ska lägga upp bildbevis men tji det händer aldrig, sorry broder :-)

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Ja om man t.o.m. skapar trådar för att bevisa att man varit i Pattaya men ändå gravt misslyckas talar väl sitt tydliga språk.

Du har ju även i flera års tid sagt att du ska lägga upp bildbevis men tji det händer aldrig, sorry broder :-)

 

/ SatanG

 

Tja jag har ju vid ett antal tillfällen lagt in bilder så jag anser mig väl ha bevisat min existens i LOS

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja jag har ju vid ett antal tillfällen lagt in bilder så jag anser mig väl ha bevisat min existens i LOS

 

BTT

 

Du verkar inte riktigt fatta vad bildbevis betyder. Om jag lägger in en bild på Titanic och säger att jag var med på förlisningen, tror du mig då?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag har varit på månen

PhotoFunia-1510756576.jpg.71c86cd25ae061392e01ef1dc0480763.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ja om man t.o.m. skapar trådar för att bevisa att man varit i Pattaya men ändå gravt misslyckas talar väl sitt tydliga språk.

Du har ju även i flera års tid sagt att du ska lägga upp bildbevis men tji det händer aldrig, sorry broder :-)

 

/ SatanG

Tror faktiskt inte att de har någon större substans.

Men ok, troligt att du evuntuellt vart i Thailand någon gång på -90 talet.

 

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev SatanG:

 

Du verkar inte riktigt fatta vad bildbevis betyder. Om jag lägger in en bild på Titanic och säger att jag var med på förlisningen, tror du mig då?

 

/ SatanG

 

Kanske inte Titanic men om du lagt in en bild på båten mellan Pattaya och Hua Hin och skrivit att du åkte med den förra veckan så hade jag inte misstrott dig.

 

Varför sitta och misstro folk?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Kanske inte Titanic men om du lagt in en bild på båten mellan Pattaya och Hua Hin och skrivit att du åkte med den förra veckan så hade jag inte misstrott dig.
 
Varför sitta och misstro folk?
 
BTT
55555 ja varför misstro dig, Thailand-Skåne via Rigafärja :)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Kanske inte Titanic men om du lagt in en bild på båten mellan Pattaya och Hua Hin och skrivit att du åkte med den förra veckan så hade jag inte misstrott dig.

 

Varför sitta och misstro folk?

 

BTT

Jag vill inte misstro dig utan har kul av vårt utbyte så inga hard feeling från min sida, det hoppas jag du vet om?

Men misstroendet emot dig beror sannolikt på lite för många påkomna lögner.

Om jag lägger in en bild från en av mina resor på 90-talet och det är bilar från 2012 på bilden, hur ställer du dig till min sanningshalt?

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

Jag vill inte misstro dig utan har kul av vårt utbyte så inga hard feeling från min sida, det hoppas jag du vet om?

Men misstroendet emot dig beror sannolikt på lite för många påkomna lögner.

Om jag lägger in en bild från en av mina resor på 90-talet och det är bilar från 2012 på bilden, hur ställer du dig till min sanningshalt?

 

/ SatanG

Ok ok om jag säger så här :för att inte en diskussion ska dö ut så måste man lägga ved på elden då och då..

Och det är Herr c... hm jag menar Btt mästare på ..........

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

55555 ja varför misstro dig, Thailand-Skåne via Rigafärja :)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Såg man inte brodern klart och tydligt uppe på däck på Rigafärjan. Den bilden var väl till och med så bra att den kom med i reklambrochyren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...