heno Inlagd Juli 7, 2008 Dela Inlagd Juli 7, 2008 Solen går ned utanför Koh Chang Fiskare på väg ut ifrån Bang Bao på räk och bläckfisk fiske... rätta mig om jag har fel men det känns som det är de dom drar upp på nätterna. Lite grönsaker utanför mitt hotell... MBK Ett tempel under Bangkok's skytrain... Eller vart går gränsen för ett tempel? Eller finns det något speciellt namn för dessa mini tempel där folk tänder rökelser och ber en stund innan dom rusar vidare på Bangkok's gator? Anka är alltid gott =) Seafood also!... Tillbaka på Koh Chang efter ha fixat lite i Bangkok Livin' with Louie dog the only way to stay sane... Lite beach football på kvällen med bygg-gubbarna var riktigt kul! Tuk-Tuk när det är som bäst... on my way out in the Bangkok nights... .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 7, 2008 Dela Inlagd Juli 7, 2008 Tjusiga bilder! Var du till Koh Chang 2 ggr under samma resa? Inte dåligt i så fall. Kanske till och med ett slags rekord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juli 8, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2008 yes .. det vart Koh Chang två gånger den resan... blir en gång till i december 2008 =) men först Laos och Cambodia... Men Koh Chang och dess öar söder om ön är riktigt nice! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Grymma bilder! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.