Jump to content
IGNORERAD

När blir man Pattayaveteran?


broder tuk tuk

Recommended Posts

On ‎2017‎-‎11‎-‎12 at 11:48 AM, broder tuk tuk said:

Har funderat lite på när man egentligen kan titulera sig Pattayaveteran?

 

Är det efter antal år man spenderat i staden eller är det kvaliteten på dom erfarenheter man haft eller är det något annat som avgör huruvida man kan titulera sig just Pattayaveteran?

 

Själv anser jag att upplevelserna bland barerna nog är den mest avgörande faktorn.

 

Annars kan man ju lika gärna vara ex göteborgsveteran, Helsingborgsveteran eller något annat.

 

jag vill nog påstå att den dag man kan läsa av hur tjejerna i barerna agerar med kroppsspråk och annat, när man lärt sig att genomskåda alla knepen för att lura korkade faranger på pengar, den dagen kan man kalla sig Pattayaveteran.

 

BTT

Har funderat lite på när man egentligen kan kalla sig Pattayamytoman?

 

Är det efter antalet lögner om fängelsevistelser, pedofiliincidenter, neddrogningar, antalet vistelser eller är det något annat som avgör huruvida man kan titulera sig just Pattayamytoman?

 

Själv anser jag att det är erfarenheten av utlysta, men icke bevittnade, forumfester är den mest avgörande faktorn.

 

Annars kan man ju lika gärna vara ex Göteborgsmytoman, Helsingborgsmytoman eller något annat.

 

Jag vill nog påstå att den dag man kan utlysa en forumträff utan att bry sig om att själv åka dit, när man lärt sig att genomskåda alla knepen för att lura godtrogna svenskar, den dagen kan man kalla sig Pattayamytoman.

 

BuTTman

 

 

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 143
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • svampen

    10

  • Khonis

    8

  • Cavemannen

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev Atom:

Har funderat lite på när man egentligen kan kalla sig Pattayamytoman?

 

Är det efter antalet lögner om fängelsevistelser, pedofiliincidenter, neddrogningar, antalet vistelser eller är det något annat som avgör huruvida man kan titulera sig just Pattayamytoman?

 

Själv anser jag att det är erfarenheten av utlysta, men icke bevittnade, forumfester är den mest avgörande faktorn.

 

Annars kan man ju lika gärna vara ex Göteborgsmytoman, Helsingborgsmytoman eller något annat.

 

Jag vill nog påstå att den dag man kan utlysa en forumträff utan att bry sig om att själv åka dit, när man lärt sig att genomskåda alla knepen för att lura godtrogna svenskar, den dagen kan man kalla sig Pattayamytoman.

 

BuTTman

 

 

Sådärja...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske att man kan räkna tillbaka till svunna tider när man fick leka i Pattaya;)

Det är 14år sedan sist jag fick så min vildhavre:doubt:

Numera är det bara besök om det behövs något i storstan med kärringa i släp.

 

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2017-12-14 at 07:21, skrev Wangthong:

Vad är man om man sitter och väntar på att BTT ska dyka upp i Pattaya? 

Är man lättlurad, optimist eller något annat?

 

Jag tror att man då saknar insikt om ironi.

 

Jag tror dom flesta för länge sedan har genomskådat att dessa dom största forumfesterna i Naklua enbart är ironi och den som är klok nog att förstå det sitter givetvis inte och väntar på att någon ska dyka upp.

 

För det finns väl ingen vettig människa som färdas kanske mil efter mil till ett evenemang som så uppenbart bygger på ironi över framförallt Göteborgarnas ständiga forumfester.

 

Redan när jag skrev att jag hade fått låna stolar och långbord av folket på marknaden i Naklua borde ha anat att det hela var och är en nätproduktion enbart för att möjligen roa en och annan i brist på roligare trådar.

 

Hade jag verkligen velat anordna en forumfest hade jag givetvis sett till att kontakta ev intresserade via mail och telefon innan festen.

 

Men det var bra gjort av caveman att gardera upp med en pubrunda ifall nu någon mot alla odds satt och väntade i parken vid Naklua market.

 

Han hade givetvis genomskådat ironin.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag tror att man då saknar insikt om ironi.

 

Jag tror dom flesta för länge sedan har genomskådat att dessa dom största forumfesterna i Naklua enbart är ironi och den som är klok nog att förstå det sitter givetvis inte och väntar på att någon ska dyka upp.

 

För det finns väl ingen vettig människa som färdas kanske mil efter mil till ett evenemang som så uppenbart bygger på ironi över framförallt Göteborgarnas ständiga forumfester.

 

Redan när jag skrev att jag hade fått låna stolar och långbord av folket på marknaden i Naklua borde ha anat att det hela var och är en nätproduktion enbart för att möjligen roa en och annan i brist på roligare trådar.

 

Hade jag verkligen velat anordna en forumfest hade jag givetvis sett till att kontakta ev intresserade via mail och telefon innan festen.

 

Men det var bra gjort av caveman att gardera upp med en pubrunda ifall nu någon mot alla odds satt och väntade i parken vid Naklua market.

 

Han hade givetvis genomskådat ironin.

 

BTT

Är Du på Surf House ????

God Jul o Gott Nytt Troll!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
22 minuter sedan, skrev svampen:

Är Du på Surf House ????

God Jul o Gott Nytt Troll!

Nej just nu är jag i Bangkok på new world apartment i närheten av Khao San Road.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej just nu är jag i Bangkok på new world apartment i närheten av Khao San Road.

 

BTT

Oh vad roligt! Jag är i Bangkok och skall upp till Khao San Road ikväll, det är ju fredag. Får man träffa den ärade brodern ikväll kanske?

 

Skall vi ses runt 6 snåret på Khao Sarn center eller Lucky Beer?

 

Detta kan bli den minsta forumträffen på Khao Sarn Road!

 

Helvete brodern går jag iland med detta blir jag odödlig, lite som att fånga bigfoot eller stora sjöodjuret....... Pulitzer priset mmmmmm

 

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag tror att man då saknar insikt om ironi.

 

Jag tror dom flesta för länge sedan har genomskådat att dessa dom största forumfesterna i Naklua enbart är ironi och den som är klok nog att förstå det sitter givetvis inte och väntar på att någon ska dyka upp.

 

För det finns väl ingen vettig människa som färdas kanske mil efter mil till ett evenemang som så uppenbart bygger på ironi över framförallt Göteborgarnas ständiga forumfester.

 

Redan när jag skrev att jag hade fått låna stolar och långbord av folket på marknaden i Naklua borde ha anat att det hela var och är en nätproduktion enbart för att möjligen roa en och annan i brist på roligare trådar.

 

Hade jag verkligen velat anordna en forumfest hade jag givetvis sett till att kontakta ev intresserade via mail och telefon innan festen.

 

Men det var bra gjort av caveman att gardera upp med en pubrunda ifall nu någon mot alla odds satt och väntade i parken vid Naklua market.

 

Han hade givetvis genomskådat ironin.

 

BTT

 

Fast du har ju uppenbarligen lyckast lura flera genom åren med dina påhitt om "laga förfall" och inte minst Maitan som höll ett bokat rum till dig.

 

Bra dock att du medger att du är en stor bluff.

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag tror att man då saknar insikt om ironi.

 

Jag tror dom flesta för länge sedan har genomskådat att dessa dom största forumfesterna i Naklua enbart är ironi och den som är klok nog att förstå det sitter givetvis inte och väntar på att någon ska dyka upp.

 

För det finns väl ingen vettig människa som färdas kanske mil efter mil till ett evenemang som så uppenbart bygger på ironi över framförallt Göteborgarnas ständiga forumfester.

 

Redan när jag skrev att jag hade fått låna stolar och långbord av folket på marknaden i Naklua borde ha anat att det hela var och är en nätproduktion enbart för att möjligen roa en och annan i brist på roligare trådar.

 

Hade jag verkligen velat anordna en forumfest hade jag givetvis sett till att kontakta ev intresserade via mail och telefon innan festen.

 

Men det var bra gjort av caveman att gardera upp med en pubrunda ifall nu någon mot alla odds satt och väntade i parken vid Naklua market.

 

Han hade givetvis genomskådat ironin.

 

BTT

Jag tror att du inte förstått betydelsen av ordet ironi.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Nej just nu är jag i Bangkok på new world apartment i närheten av Khao San Road.

 

BTT

Ditt IP-nummer berättar något helt annat...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Ditt IP-nummer berättar något helt annat...

 

Herr Chang har talat.

Helsingborg eller Värmland?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh vad roligt! Jag är i Bangkok och skall upp till Khao San Road ikväll, det är ju fredag. Får man träffa den ärade brodern ikväll kanske? 
Skall vi ses runt 6 snåret på Khao Sarn center eller Lucky Beer?
 
Detta kan bli den minsta forumträffen på Khao Sarn Road!
 
Helvete brodern går jag iland med detta blir jag odödlig, lite som att fånga bigfoot eller stora sjöodjuret....... Pulitzer priset mmmmmm
 
Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 
 
 
Ditt IP-nummer berättar något helt annat...
 
Herr Chang har talat.
Så jag behöver inte slänga mig i en taxi från Nana Plaza till Khao Sarn då?

Fan lätt att fastna på bra ställen.....b4230b913cbd2900b0b7484fd7d27233.jpg

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Sakhon:

Helsingborg eller Värmland?

Det ska jag inte avslöja, men det är inte Thailand.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Herr Chang:

Det ska jag inte avslöja, men det är inte Thailand.

 

Herr Chang har talat.

Ok, men Sverige ändå?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Herr Chang:

Ditt IP-nummer berättar något helt annat...

 

Herr Chang har talat.

Det kanske finns en Kaosgata i Värmland också :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-11-12 at 06:36, skrev Galten:

Minst tre behandlingar med antibiotika så börjar man bli veteran;)

Då fick jag helt plötsligt en ny titel ;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev måne:

Då fick jag helt plötsligt en ny titel ;)

Jag blir nog också veteran då.............

Det räckte med en resa till OS i Rio och skada benet, fick nog 5liter med medicin i ådern bara första dygnet.

Och då var det ändå inte stödjebenet jag skadade :D 

Sen 3dubbla kurer första månaden efter jag vart utskriven, sen lugnade de ner sig lite när provsvaren kom och jag fick gå ner på normal dos i 15dagar till, både Svensk o Norsk läkarkår petade i mig Enorma mängder...........Tropisk bakterie som höll på att äta upp mitt ben och de vart livrädda

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-12-14 at 07:21, skrev Wangthong:

Vad är man om man sitter och väntar på att BTT ska dyka upp i Pattaya? 

Är man lättlurad, optimist eller något annat?

Sannolikt en så kallad: "Fucking Dummy"

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Nej just nu är jag i Bangkok på new world apartment i närheten av Khao San Road.

 

BTT

Fika på Café höghuset Kristenehamn i mellandagarna ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-12-15 at 08:41, skrev Kenneth4618:

Detta är den riktiga Pattayaveteranen

Dr Inger

IMG_20171214_200755.thumb.jpg.2f2c8d44db2cb67859dc742a1bd90a12.jpg

Dr Inger träffade jag första gången för kanske 12år sedan, kanske nått år mer...men hon är ju för skön, jag älskar doktorn då som nu :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
13 timmar sedan, skrev kenneth073:

Fika på Café höghuset Kristenehamn i mellandagarna ?

 

18 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Det ska jag inte avslöja, men det är inte Thailand.

 

Herr Chang har talat.

 

Vill minnas att just du skrev för ett halvår sen att IP adresser ska man oftast inte lite på.

 

Vad vet du om jag har någon annan som kollar mitt konto från en annan plats på jorden?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
13 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Dr Inger träffade jag första gången för kanske 12år sedan, kanske nått år mer...men hon är ju för skön, jag älskar doktorn då som nu :D 

Dr Inger?

 

Är det hon psykiatrikern som forskar kring bargubbarnas misslyckade uppväxt och sociala missanpassning?:))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Vill minnas att just du skrev för ett halvår sen att IP adresser ska man oftast inte lite på.
 
Vad vet du om jag har någon annan som kollar mitt konto från en annan plats på jorden?
 
BTT
Hörru du broder...... Jag tog mig aldrig upp till Khao Sarn igår..... Då hörde ju aldrig av dig och sen hittade jag lite trevligt här nere på sukhumvit soi 4.. hehe.

Men nu jävlar har jag bokat rum uppe på Khao Sarn inatt!

Du nu kommer du tusan ner till Lucky Beer vi 18 tiden.

Annars kommer du att förlora en av dina sista försvarare och vänner här på forumet!!!!

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Hörru du broder...... Jag tog mig aldrig upp till Khao Sarn igår..... Då hörde ju aldrig av dig och sen hittade jag lite trevligt här nere på sukhumvit soi 4.. hehe.

Men nu jävlar har jag bokat rum uppe på Khao Sarn inatt!

Du nu kommer du tusan ner till Lucky Beer vi 18 tiden.

Annars kommer du att förlora en av dina sista försvarare och vänner här på forumet!!!!

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 

Lycka till :big_smile:

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...