Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Partille lördag 18 november 17.00


Herr Chang

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Tommy:

Har absolut ingen önskan att göra så, ber verkligen om ursäkt om någon tar illa vid sig, personer som gnäller i diverse trådar men ogillar mothugg är dock lite trista.

 

MVH Tommy

Måla inte in dig nu...........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    31

  • Cavemannen

    20

  • Soengsang

    9

  • broder tuk tuk

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Meh...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det här vart intressant! det finns just nu 2st aktuella trådar i MPR-träffar, en den du startat och nr2 den jag startat.

Du har hela tiden legat före mig om att kasta skit! i min tråd, det är bara att läsa.

Och nu grinar du......man blir behandlad som man behandlar andra, om det känns bekant

Tror jag slutade skriva i den tråden för några dagar sedan?

Ber om ursäkt om du upplever det som att jag var okänslig i tråden om en påhittad träff, kan inte vara lätt att vara så känslig för andras, eventuellt ifrågasättande...

Men du har väl inte sett mig kasta skit i din fina tråd sedan jag skrev att jag slutar skriva i den?

Väx Cave"man"!

 

MVH

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Tommy:

Tror jag slutade skriva i den tråden för några dagar sedan?

Ber om ursäkt om du upplever det som att jag var okänslig i tråden om en påhittad träff, kan inte vara lätt att vara så känslig för andras, eventuellt ifrågasättande...

Men du har väl inte sett mig kasta skit i din fina tråd sedan jag skrev att jag slutar skriva i den?

Väx Cave"man"!

 

MVH

 

Nu tycker jag nästan synd om dig, till alla som INTE vet så var Tommys fest en succe, de var som vanligt en 7-8st glada själar,så som brukligt på dessa Göteborgsträffar.

Och alla jag snackat med berömmer maten Tommy lagade, en sa t.o.m att han åt så mycket av den goda maten att LIITen inte bet, det är beröm nog.

Väl jobbat Tommy!

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nu tycker jag nästan synd om dig, till alla som INTE vet så var Tommys fest en succe, de var som vanligt en 7-8st så som brukligt på dessa Göteborgsträffar.

Och alla jag snackat med berömmer maten Tommy lagade, en sa t.o.m att han åt så mycket av den goda maten att LIITen inte bet, det är beröm nog.

Väl jobbat Tommy!

Kan du inte sluta posta när dina äggledare slutat värka? Eller när din PMS avtagit?

Har du inget positivt att säga, någon gång, någonstans?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

Kan du inte sluta posta när dina äggledare slutat värka? Eller när din PMS avtagit?

Har du inget positivt att säga, någon gång, någonstans?

 

MVH Tommy

Allvarligt, vart såg du det negativa i detta? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Allvarligt, vart såg du det negativa i detta? 

Antog att du, som jag, tillhör den "Ironiska generationen"...

Men när jag läste ditt inlägg igen så inser jag att du kan han menat vad du skrev.

 

Så, förlåt.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Antog att du, som jag, tillhör den "Ironiska generationen"...

Men när jag läste ditt inlägg igen så inser jag att du kan han menat vad du skrev.

 

Så, förlåt.

 

MVH Tommy

Det är lungt, du är en reko grabb.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Godnatt CM!

Vi ses förhoppningsvis igen en vacker dag!

Vi möttes på en Soi-Sixten träff i Stockholmstrakten (Solna?) för en massa år sedan.

 

"Ta skit och ge skit" det är visdomsord!

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Tommy:

Godnatt CM!

Vi ses förhoppningsvis igen en vacker dag!

Vi möttes på en Soi-Sixten träff i Stockholmstrakten (Solna?) för en massa år sedan.

 

"Ta skit och ge skit" det är visdomsord!

 

MVH Tommy

Den träffen minns jag, jag var tillsammans med Mem då, måste ha vart 04-06 någon gång. kul :D 

så här såg hon ut då ps. jag hade byggt båten själv.......5a18b8d95f92e_Bild082.thumb.jpg.ca96d7e49756506038a208bfde1ab1fe.jpg

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Separerad Biff Lindström! [emoji4] 
Haha....sant.
Men tydligen vanligt i Australien att man äter hamburgare med rödbetor....
Funkar faktiskt riktigt bra.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Soengsang:

Haha....sant.
Men tydligen vanligt i Australien att man äter hamburgare med rödbetor....
Funkar faktiskt riktigt bra.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Inte provat, men låter gott, får testas. :)

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 2017-11-25 at 01:09, skrev Soengsang:

Haha....sant.
Men tydligen vanligt i Australien att man äter hamburgare med rödbetor....
Funkar faktiskt riktigt bra.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Då blir det väl BIFFALALINDSTRÖM eller lägger man rödbetorna ovanpå?

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...