Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Partille lördag 18 november 17.00


Herr Chang

Recommended Posts

Inte Tommy inte,jag fick uppdraget att fixa fram en fotogenisk BTT till träffen men löste inte uppgiften så jag gick inte dit....HC blir jävla vrång och vresig när saker går han emot :nosebleed:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    31

  • Cavemannen

    20

  • Soengsang

    9

  • broder tuk tuk

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

13 minuter sedan, skrev omarama:

Inte Tommy inte,jag fick uppdraget att fixa fram en fotogenisk BTT till träffen men löste inte uppgiften så jag gick inte dit....HC blir jävla vrång och vresig när saker går han emot :nosebleed:

Var det nån som gick dit överhuvudtaget?

Kanske inte en "Trollträff" men en "Spökträff" ...........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt,HC vrång vresig,det är allt jag har att säga i ämnet,dessutom var jag ju inte där så ingen aning:blind:

 

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Då passar det ju perfekt att ställa fram en tallrik rödbetor och skriva, OOOHHH Gud vilken FEST! 

 

ps. tror BTT hade gjort detta bättre :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl bara den där Kuppari som kunnat fastslå att festen ägt rum.

Ungefär som Clion fastslått att BTT jobbat i Pattaya, men Clion är nog minst 3ggr trovärdigare än den där Kuppari.

Han som lovade Clion ett par KUNG om han städade hans badrum, och sen bara slog igen kylen och sa, nääänäää det blir inga KUNG här inte när badrummet var skurat........

Link to comment
Dela på andra sajter

Enl säkra rykten så vart det inte mycket fest, Tommys pytt brände vid, Clirre somnade under bordet efter en halvdrucken kung, kuppari hamnade på fel adress.....HC/B var för packade för att få åka lokaltrafik o hamnade på någon Sibylla o massage i majorna(hc lär ha bilder därifrån)...

Och 64:an hade oplanerad öt bakom en lastpall....

Och MickeSurin lär vist ha flyttat till Surin..enl ryktet...

 

Allt detta efter en anonym källa i Värmland.

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Enl säkra rykten så vart det inte mycket fest, Tommys pytt brände vid, Clirre somnade under bordet efter en halvdrucken kung, kuppari hamnade på fel adress.....HC/B var för packade för att få åka lokaltrafik o hamnade på någon Sibylla o massage i majorna(hc lär ha bilder därifrån)...

Och 64:an hade oplanerad öt bakom en lastpall....

Och MickeSurin lär vist ha flyttat till Surin..enl ryktet...

 

Allt detta efter en anonym källa i Värmland.

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

 

Man fick ju bara se en portion pyttipanna, jaa eller en.....värdens snålaste(brändaste) pytt gömd bakom 200g rödbetor.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Man fick ju bara se en portion pyttipanna, jaa eller en.....värdens snålaste(brändaste) pytt gömd bakom 200g rödbetor.......
O Clirre fick tydligen inte ens i sig någon pytt.


Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

O Clirre fick tydligen inte ens i sig någon pytt.


Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Skulle inte förvåna mig om den där Kuppari stal Clirres rödbetor också.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Kuppari lär inte ha hittat dit ju....
Enl vår numera värmländska vän, som lär ha varit hemlig jäst.
Men tyvärr såg tydligen inte många han....Clirre sov ju under bordet, Tommy slet i köket...och hällde sen i sig 4 kvartingar o somnade också....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kuppari lär inte ha hittat dit ju....
Enl vår numera värmländska vän, som lär ha varit hemlig jäst.
Men tyvärr såg tydligen inte många han....Clirre sov ju under bordet, Tommy slet i köket...och hällde sen i sig 4 kvartingar o somnade också....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Den största MPRfesten i Partille :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Den största MPRfesten i Partille [emoji3] 
lär ju varit en "stor hemlig besökare" där iaf, mer än vad som lär komma i P 14/12 5555

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Soengsang:

lär ju varit en "stor hemlig besökare" där iaf, mer än vad som lär komma i P 14/12 5555

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Vi skulle korsa Älven i Älvkarleby en gång, med pontonfärja, efter missödet(jag körde livräddningsbåten som motortekniker) så lämnade GB in en Afse(P14) på en terrängbil 30 + 8st AK4or,den rulla i sjön, det höll på att bli rättssak! hahahahahahahahahah

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi skulle korsa en Älven i Älvkarleby en gång, med pontonfärja, efter missödet(jag körde livräddningsbåten som motortekniker).
GB lämnade in en Affse(P14) på en terrängbil 30 + 8st AK4or,den rulla i sjön, det höll på att bli rättssak! hahahahahahahahahah
Haha jag menade Pattaya 14/12....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rödbetor
Är jävligt gott på hamburgare.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
13 timmar sedan, skrev Soengsang:

Är jävligt gott på hamburgare.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Separerad Biff Lindström! :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är möjligt att BTT var den hemliga fotografen...

Vad gäller Pytten, så lovar jag att bränna den lite mer nästa gång, den var bra, på gränsen till mycket bra, men då hade potatisen behövt steka nån minut till!

 

Kommunistgurkan (eller rödbetorna som extremvänstern kallar den) var inte mitt verk, nån ringde Kongo och bad hen att plocka upp en burk på vägen till den största MPR-träffen någonsin, i November!

 

De halvhyfsat stekta äggen kunde jag gjort bättre, men jag hade ingen lust, så min kära hustru stekte dem i en wok...

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte läst denna tråd på ett tag och min enkla fråga är om vissa i tråden inte har nåt liv förutom MPR?

Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev L64:

Har inte läst denna tråd på ett tag och min enkla fråga är om vissa i tråden inte har nåt liv förutom MPR?

Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk
 

Liv, hur menar du? åka tåg med kramdjur och dricka folköl?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Liv, hur menar du? åka tåg med kramdjur och dricka folköl?

Han menar antagligen att göra och uppleva saker själv, istället för att bara starta nya trådar på MPR, och bitcha i andras trådar...

 

Men det kan han väl få svara på själv?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tommy:

Han menar antagligen att göra och uppleva saker själv, istället för att bara starta nya trådar på MPR, och bitcha i andras trådar...

 

Men det kan han väl få svara på själv?

 

MVH Tommy

Det här vart intressant! det finns just nu 2st aktuella trådar i MPR-träffar, en den du startat och nr2 den jag startat.

Du har hela tiden legat före mig om att kasta skit! i min tråd, det är bara att läsa.

Och nu grinar du......man blir behandlad som man behandlar andra, om det känns bekant

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det här vart intressant! det finns just nu 2st aktuella trådar i MPR-träffar, en den du startat och nr2 den jag startat.

Du har hela tiden legat före mig om att kasta skit! i min tråd, det är bara att läsa.

Och nu grinar du......

Trampade jag, av misstag på en öm tå?

Det var naturligtvis inte din utmärkta tråd om en fantastiskt trolig träff i Naklua jag avsåg.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

Trampade jag, av misstag på en öm tå?

Det var naturligtvis inte din utmärkta tråd om en fantastiskt trolig träff i Naklua jag avsåg.

 

MVH

Jag har inga ömma tår så trampa på du.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag har inga ömma tår så trampa på du.........

Har absolut ingen önskan att göra så, ber verkligen om ursäkt om någon tar illa vid sig, personer som gnäller i diverse trådar men ogillar mothugg är dock lite trista.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...