Jump to content
IGNORERAD

Momondo


kungchristian

Recommended Posts

kungchristian

Hittade biljetter på Momondo med tripmonster, kilroy, travelstart,  supersavertravel till Bangkok. Är det någon på mpr som har nåt negativt om dessa bolag...Christian 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag har köpt en hel del resor med både travelstart och supersavertravel, det har aldrig varit några problem för mig.

supersavertravel har även, som jag skrivit om i en annan tråd, en tjänst för ombokning av biljetten som är prisvärd, kostar en tusenlapp extra för en Thailandsbiljett.

Kundtjänsten på båda har varit snabba och hjälpsamma, dock vart det ett fel i bokningen till Kroatien i somras med Supersavetravel (fel i bokningssystemet).

Jag vart då kopplad till en dryg engelsman som var helt omöjliga att förstå, efter lite omak vart jag kopplad till Sverige och allt löste sig.

Jag har nog köpt ca 20 resor med dem, så på det stora hela har det fungerat bra!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev soi covboy:

Kilroy har jag köpt av ett par ggr utan problen .det var cirka 2-3 år sedan

Fick du lågpris av Kilroy? Jag trodde bara det var ungdomar och studenter som fick det av dom.

Men de övriga han nämner är väl helt ok, men räkna inte med bra service av resebyrån om något händer, man får vad man betalar för.

Jag beställer alltid från dessa lågprisbolag när jag reser och blir det förseningar så är det ju flygbolaget man flyger med som är behjälpliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har använt Momondo och betalat med Supersavertravel varje gång aldrig blivit missnöjd. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...