Jump to content
IGNORERAD

Bröstoperationer


Atom

Recommended Posts

Bästa frugan har jag! Körde henne till Värtan där hon skall åka med färjan till Tallin med en massa andra thaibrudar. 10 minuter efter att hon är ombord så ringer hon:vilken whiskey vill älskling ha? :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • M33

    6

  • Tommy

    5

  • Boa52

    5

  • Cavemannen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

14 minuter sedan, skrev audirs2:

Bästa frugan har jag! Körde henne till Värtan där hon skall åka med färjan till Tallin med en massa andra thaibrudar. 10 minuter efter att hon är ombord så ringer hon:vilken whiskey vill älskling ha? :big_smile:

Och du svarade: Koskenkorva

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev thomas001:

Blir så jävla less på en del inlägg! Vill era fruar/sambos fixa till något med kroppen så är en del svar: Helt ok....men du får fanimej betala själv!

Ni har inte ens en tanke på varfor hon vill gora detta. Svarar bara.....pynta själv!

Är overtygad om att det skiljer en hel del imellan er fru/sambos inkomster och er.

I mina ogon blir det som om ni vill visa er makt med pengar men skiter fullständigt i er frus välbefinnande!

När jag träffade min fru tog det ett tag innan hon visade sig naken innfor mig. Varfor? Hon skämdes for att hon knappt hade några brost alls. Ändå har hon fott en dotter.

Jag har aldrig varit intresserad av stora brost så jag sa , jag älskar dig hur du än ser ut!!!

 Men jag forstod snart att detta har varit ett problem i många år. Dålig självkänsla,kass självfortroende m.m

Inte fan sa jag: Betala själv om du vill fixa detta.

Efter några veckor tog jag henne till Bangkok och en av dom bästa privatklinikerna i stan. 

JAG pyntade hela kalaset enbart for att jag älskar henne och hoppades att det skulle få henne att må bra.

 

Idag har jag en underbar kvinna med stort självfortroende,bra självkänsla som jag älskar mer än någonting annat!!

Det är väl bland annat mitt inlägg och mig du blir less på.

Jag kan bli less på dina pekpinnar då du inte har eller hade en aning om vår ekonomi. Frugan jobbade 9 år i Sverige och tjänade runt 14- 16 000 sek i månaden efter skatt och hon ville inte ha gemensam ekonomi, så jag tycker gott hon kunde betalat sin skönhetsoperation om hon nu gjort den.

Visst var det stor skillnad på våra inkomster men det är jag som stått för det mesta av husbyggarkostnaderna i obygden.

 

Sedan är din sista rad i ditt inlägg rätt så intressant, var inte din kvinna underbar redan innan bröstförstoringen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan har gjort om nästan tre gånger.

En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.

 

Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...

Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter :) )?

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Surin P3:

Frugan har gjort om nästan tre gånger.

En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.

 

Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...

Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter :) )?

Se till att det blir 2 kilos annars kan du ju köpa guld åt dig själv

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Surin P3:

Frugan har gjort om nästan tre gånger.

En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.

 

Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...

Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter :) )?

Gör en penisförstoring som present :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Boa52:

Dina och mina pengar ?  Är man tillsammans eller gifta är väl pengarna gemensamt så gör då vi, Jag och min fru

Ja men så behöver väl inte alla andra göra för att du gör det. Jag har mina pengar och min tjej har sina och det funkar bra för oss.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎10‎-‎28 at 22:37, skrev wavis:

2 tjejer på jobbet som fixat nya bobs  (Svenskar) vad jag förstått blir det vanligare , O arbetsgivaren får naturligtvis betala sjukskrivningen... När det gället thai så är det nog näsorna som fixats först.. Åker ner nu i jullovet med kommendoran med dotter. o dottern önskan är just o fixa näsan 15 år hmm själv är jag lite skeptisk men sen o andra sidan visst hon har en mycket intryckt näsa  så förstår hon fullt ut o vill hjälpa henne . Pratade med sjuksystern på skolan om det men hon fattade nada så ser väl många thailändskor ut fick man som svar.. Så ja dottern sparar varenda krona för just detta . Vad jag förstått skulle det kosta 15000 bath o fixa i Korat Någon som har koll på priser?

Självklart skall dottern ha en ny näsa.

Men 15000 tycker jag låter lite väl billigt, skulle nog ha lagt ett antal 1000 till för att vara på den säkra sidan att det blir bra gjort. Blir också lite fundersam när du säger att hon har en väldigt platt näsa tänk på att det kanske inte finns nog med skinn för att få plats med en nästa och svar på det får du nog inte hos en 15000 bahts doktor som gärna vill ha in sina stålar...

Till slut avslutar jag med, har verkligen kroppen växt färdigt vid 15 års ålder, hade nog väntat några år till typ 3, men säg inte till dottern att jag har sagt det :rap:.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter



Frugan har gjort om nästan tre gånger.
En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.
 
Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...
Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter [emoji4] )?


Jag tycker att du ska lägga en dag med din fru och kolla på porrfilm av olika slag så ska ni nog kunna få fram ett bra förslag till passande storlek för henne.
[emoji3]🤣 Om det ska vara en överraskning så är det ju bara att kolla själv och bestämma vilken storlek du gillar. [emoji23][emoji16]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Surin P3:

Frugan har gjort om nästan tre gånger.

En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.

 

Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...

Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter :) )?

Sillisar skulle jag ha mer glädje av än guld... men sista ordet kanske ändå frugan har.. .nää min har naturligt stora...men jag har haft förmånen att få möta

ett antal ombyggda i colombia men även i Thailand :D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
On 10/30/2017 at 17:21, skrev Surin P3:

Frugan har gjort om nästan tre gånger.

En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.

 

Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...

Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter :) )?

Vad blev det?

Bilder?:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-30 at 11:21, skrev Surin P3:

Frugan har gjort om nästan tre gånger.

En gång för länge sen och nu två gånger på en månad.

 

Funderar nu på nya bröst eller guld till hennes födelsedag om ett par veckor...

Vad skulle experterna rekommendera (ni som inte har fruar/flickvänner/sambos med silikonbröst är inte experter :) )?

Så om man istället för att ratta samma framvagn år efter år frekvent byter och provkör olika modeller så får man inte ingå i expertskaran?

 

Jag som trodde det borde vara tvärtom.... ;-) 555

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när era töser gör sig snygga, så för jämlikhetens skull så får kanske ni ta och greja era pungbråck så även de

få något mer eggande att titta på. :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Penisförlängning påbörjat men de håller på att lasta av underredet i wärtahamnen.

Kan bli bra?;)

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...