Jump to content
IGNORERAD

Har eran tjej/fru jobbat i barmiljö?


Cavemannen

Har eran tjej jobbat i barmiljö?  

120 röster

  1. 1. Har eran tjej/fru/ex jobbat i bar,karaoke,GoGo-bar, massage eller freelance på gatan?

    • Ja
      38
    • nej
      68
    • Jag har aldrig frågat och jag bryr mig inte om vad hon gjort tidigare
      2
    • Jag har aldrig haft ett längre förhållande i Thailand
      12


Recommended Posts

Min före detta kommer från restaurang miljö. Vi hade restaurang tillsammans på Gotland. Gäller det?

Min nuvarande fru var tillsammans med mig på Interbar i Chiang Mai Undrar om det gäller med? 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 205
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    35

  • Boa52

    17

  • stefan5300

    15

  • SatanG

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

36 minuter sedan, skrev JJC:

Min före detta kommer från restaurang miljö. Vi hade restaurang tillsammans på Gotland. Gäller det?

Min nuvarande fru var tillsammans med mig på Interbar i Chiang Mai Undrar om det gäller med? 

För såna som dig var det tur att färdig ifylld deklaration kom, annars fick ni betala dyra pengar för hjälpen att fylla i en blanket.

Frågan på omröstningen lyder=>Har eran tjej/fru/ex jobbat i bar,karaoke,GoGo-bar, massage eller freelance på gatan?

Det krävs väl inget större IQ att svara på den frågan, men tydligen var det för svårt för dig.................

Link to comment
Dela på andra sajter

Min har inte jobbat i "lampindustrin" utan var lyxhustru i Bkk. Hon hade 3 hembiträden när hon fick barn, 2 på dagen och 1 på natten. Hon hade samtidigt en restaurang på Sukumvit soi 33 som hon skötte. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wanchai:

Min har inte jobbat i "lampindustrin" utan var lyxhustru i Bkk. Hon hade 3 hembiträden när hon fick barn, 2 på dagen och 1 på natten. Hon hade samtidigt en restaurang på Sukumvit soi 33 som hon skötte. 

 

Nu vaknar snart @Atom 

ps. hon kom inte och hälsade på dig i en limousine med livvakter? känner du den gamla medlemmen Loikari? :D

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Cavemannen:

För såna som dig var det tur att färdig ifylld deklaration kom, annars fick ni betala dyra pengar för hjälpen att fylla i en blanket.

Frågan på omröstningen lyder=>Har eran tjej/fru/ex jobbat i bar,karaoke,GoGo-bar, massage eller freelance på gatan?

Det krävs väl inget större IQ att svara på den frågan, men tydligen var det för svårt för dig.................

Är bartjejer sämre fruar än tjejer som kommer från fina familjer. 

Din nyfikenhet liknar en skvallerkäring där av mina svar på dina frågor.

Det behövs absolut ingen IQ för att starta liknande nedverderande trådar just som det här.

 

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev JJC:

Är bartjejer sämre fruar än tjejer som kommer från fina familjer. 

Din nyfikenhet liknar en skvallerkäring där av mina svar på dina frågor.

Det behövs absolut ingen IQ för att starta liknande nedverderande trådar just som det här.

 

 

Det sägs att den bästa frun är en f.d. prostituerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nu vaknar snart @Atom 

ps. hon kom inte och hälsade på dig i en limousine med livvakter? känner du den gamla medlemmen Loikari? :D

Ingen limosin, hehe.

 

Jag känner igen nicket Loikari, var det han som hade en restaurang i Pattaya?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Wanchai:

 

Det sägs att den bästa frun är en f.d. prostituerad.

Det sägs att månen är gjord av ost.

Flänsost.

 

 

bitcoin The-Eagle-Has-Landed-mod.jpg

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Wanchai:

Vem säger det?

Han som nyss skrev ett inlägg tror jag :)

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Wanchai:

Vem säger det?

Kommer inte ihåg. Vad tror du?

Tror du att det stämmer?

 

cheese.png

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mr atm:

Kommer inte ihåg. Vad tror du?

Tror du att det stämmer?

 

cheese.png

Aha bitcoin guden!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev JJC:

Är bartjejer sämre fruar än tjejer som kommer från fina familjer. 

Din nyfikenhet liknar en skvallerkäring där av mina svar på dina frågor.

Det behövs absolut ingen IQ för att starta liknande nedverderande trådar just som det här.

 

Ja vad är din mening?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wanchai:

Ingen limosin, hehe.

 

Jag känner igen nicket Loikari, var det han som hade en restaurang i Pattaya?

Det  var han som hyrde en etta i utkanten av Jomtien, men som hade besök av lyxhustrur i limmos och egna livvakter :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det  var han som hyrde en etta i utkanten av Jomtien, men som hade besök av lyxhustrur i limmos och egna livvakter :D 

Ja i Pattaya kan allt hända och han hade kanske något speciellt som dessa lyxhustrur gillade, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tjejen tatuerade ögonbryn, mycke smink, högklackat, Bartjej och helst i turistorter Pattaya, Patong, Hoa hin och såna ställen

Då är det lätt att förstå det är barbrudar, kan vara bra för det beroende på hur länge dom varit bar brud. Det är falanger som

lärt flickorna att dom kan tjäna mycke pengar på Bom bom så från början var flickorna skit goa

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt ex träffade jag på Bangla road i Patong. På Margeritha bar tror jag den hette. Hon var en bra tjej, vi var ihop i 6 år, och det var nog mitt fel att det tog slut. Var väl inte världens nyktraste och så trogen som man ska vara. Förstod inte heller hennes behov av pengar förrän jag kom till hennes hem i en Issan by, fattigt så jag blev helt chockad, men hon fick illafall ett hus av mig.  Lärde mig läxan och har nu varit gift i 8 år med en kvinna som inte kommer från barmiljö.

Ändrades av flebbe
Link to comment
Dela på andra sajter

Exet var förmodligen från bar miljö. Inte säker på den saken dock.
Drog med lite stålar & hade en annan kille samtidigt.
Ljög mer än hon talade sanning. Manipulativ de luxe!
Gillade sprit.

Hade personlighet & kunde vara riktigt karismatisk & rolig.
Duktig på bom bom!
Kan även ha varit en helt vanlig Bkk party brud av den sämre sorten. Finns gott om riktiga rötägg i alla åldrar som aldrig har satt en fot i en bar har jag lärt mig.

Nej någon bartjej kommer aldrig att få bli min partner...

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-28 at 22:19, skrev Elarbetare:

Mycket fegt folk här.

Wow nu sket du i det blå mpr- skåpet. Ingen, och jag säger INGEN från mpr med hedern i behåll har NÅGONSIN träffat någon utanför lampaffären. 

 

Det påstås att en figur blev haffad i en bar i Jomtien för några år sedan. Ryktet säger att han cyklar omkring runt Chaiyaphum. Letandes efter likasinnade. Går sådär säker ryktet.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

bar brud

Hellere det än med scoteroverall

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Har tjejen tatuerade ögonbryn, mycke smink, högklackat, Bartjej och helst i turistorter Pattaya, Patong, Hoa hin och såna ställen

Då är det lätt att förstå det är barbrudar, kan vara bra för det beroende på hur länge dom varit bar brud. Det är falanger som

lärt flickorna att dom kan tjäna mycke pengar på Bom bom så från början var flickorna skit goa

Barguden har talat. Var kan vi andra träffa kvinnfolk då? Vi som inte gillar barbrudar? 

 

Ändrades av Khonis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var så jävla full när jag träffade min fru så jag vet inte om det var en bar eller om det var i ett dike, men hon har varit jävligt dyr så förmodligen var det i en bar men det har det varit värt för vi har världens finaste dotter o vi har snart varit gifta i 10 år. så snålkukar lätta på börsen så får även ni lite kul det finns ingen bank på andra sidan

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Hellere det än med scoteroverall

Jag har gjort resor i/på Svalbard med tjejer med skoteroverall, alla har vart tuffa, Asia eller Europe spelar ingen roll, det beror hur dant pannben du har..........

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är total nybörjare på kvinnor överlag. 

Har bara haft en fru, fast vi har gift oss tre gånger. Helt utan att skilja oss. 

Verkar vara en hobby nästan. 

 

18 år tillsammans och vi är båda 44 år nu. 

Kommer knappt ihåg vad vare sig hon eller jag jobbade med innan vi träffades. 

Link to comment
Dela på andra sajter

I lokala bankkontoret här jobbar tre riktiga pinglor. Chefen och två andra.

Har många gånger tänkt att de skulle vara ett riktigt bra kap.

För ett tag sedan träffade jag dem i en bar.

Så alla tjejer är nog bartjejer. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...