Jump to content
IGNORERAD

OHhh dessa damer nu vill hon. . . . . . . . . . .


lillamannen

Recommended Posts

Konstigt att spekulera om detta på MPR, prata med tjejen för tusan.

Du sitter kanske för mycket med datorn/mobilen som var den största anledningen till skilsmässa i en svensk undersökning.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lillamannen

    24

  • janne_h

    16

  • thomas001

    10

  • Soengsang

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev uptoyou:

Konstigt att spekulera om detta på MPR, prata med tjejen för tusan.

Ja när/om hon kommer tillbaka till hotellet hemifrån mamman ikväll.

 

Annars ville jag kolla här om någon annan hade några ideer om Thai kvinnans humörsvängningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Surin P3:

Man ska inte lyssna så mycket på vad de säger.

Nej precis vissa är ju som 5 åringar i trotts oavsett vad man skriver.

 

Man kan ju undra vad de har för problem med sig själva.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev lillamannen:

Att vara Nr 1 är ju ganska omöjligt eller har din dam uppnått det.

Möjligen är det hennes vänner som frågar "för mycket"

Ja självklart måste det ordnas upp, den största förloraren är barnet.

Ja Nu var det ju inte frågan om min Fru vi har haft det bra i 11 år och Hon är absolut inte någon Bath-Hjärna!!!!!!!

Ville Dig bara väl!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev in-ka:

av erfarenhet ,  ups and downs kommer å går,  ta det lugnt , (10 år tillsammans)

Hur många gånger har din dam hotat med att göra slut med dej ?

Har ni barn tillsammans ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev lillamannen:

Hur många gånger har din dam hotat med att göra slut med dej ?

Har ni barn tillsammans ?

Prova köp lite guld och överraska hon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som är vanligt är att mannen drar när det kommer barn, min pappa drog redan efter utlösningen! Mamma min slängde ut mig när jag var 3 bast, här socialen har har ni sa hon! Så alla kan bli knäppa, både man och kvinna!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

försök att undvika avundsjuka skitkäringar i byn, "mina" grannar till skitkärringar i byn vill att min fru ska skiljas och hitta en rik farang som dom kan tigga pengar av

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Prova köp lite guld och överraska hon.

Hjälper kanske kortsiktigt men det är väl knappast något att rekommendera. Bättre då att visa att man verkligen bryr sig och samtidigt framhålla barnets väl och ve. 

 

Jag hoppas innerligt att det löser sig snabbt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev lillamannen:

Hur många gånger har din dam hotat med att göra slut med dej ?

Har ni barn tillsammans ?

några gånger har det väl hänt  ( och jag också ha ha) inga gemensamma barn, jag 2 egna min fru 2 ( mina bonusbarn känns nästan som mina egna)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev in-ka:

försök att undvika avundsjuka skitkäringar i byn, "mina" grannar till skitkärringar i byn vill att min fru ska skiljas och hitta en rik farang som dom kan tigga pengar av

Ja, det är grym avundsjuka och mycket skitsnack i vår by också, men som tur är så bryr inte min tjej sig, hon bara spelar med så att surkärringarna blir nöjda.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru har väl gjort slut 5-6 gånger när hon har varit arg. Första gången tog jag det på allvar och resten av gångerna har jag bara svarat jaja... ett par dagar med tysta leken och sedan har hon varit okej. Att diskutera är uteslutet, då blir det bara världskrig. Nu har vi snart varit ihop  9 år. Tippar på att din tjej har slängt ur sig detta i vredesmod och att allt blir bra om du låter det bero och inte tjatar på henne.  Man ska aldrig ta skit och hamna i underläge - men i vissa fall är det bra att hålla tyst och låta stormen bedarra. Det är ändå thaidamer vi pratar om ;)

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Min fru har väl gjort slut 5-6 gånger när hon har varit arg. Första gången tog jag det på allvar och resten av gångerna har jag bara svarat jaja... ett par dagar med tysta leken och sedan har hon varit okej. Att diskutera är uteslutet, då blir det bara världskrig. Nu har vi snart varit ihop  9 år. Tippar på att din tjej har slängt ur sig detta i vredesmod och att allt blir bra om du låter det bero och inte tjatar på henne.  Man ska aldrig ta skit och hamna i underläge - men i vissa fall är det bra att hålla tyst och låta stormen bedarra. Det är ändå thaidamer vi pratar om ;)

precis

Link to comment
Dela på andra sajter

Hursom helst tråkigt då det är barn inblandade.
Sen så är väl mpr inte rätt ställe för denna diskussion, gott om dramakärringar som gottar sig och tycker en massa saker.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Prova köp lite guld och överraska hon.

Det där med guld har jag aldrig förstått mej på.

Har mycket bättre investeringar t.ex. Stålbåten (7 ton skrot) jag köpte strax innan vi flög till Thailand.

Hon vet vad jag gav för båten, men hon vet ej vikten (hon tror att det är en roddbåt)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev lillamannen:

Det där med guld har jag aldrig förstått mej på.

Har mycket bättre investeringar t.ex. Stålbåten (7 ton skrot) jag köpte strax innan vi flög till Thailand.

Hon vet vad jag gav för båten, men hon vet ej vikten (hon tror att det är en roddbåt)

 

 

Ska jag vara ärlig så har nog inte det stålschabraket(eller 7 ton skrot som du själv skriver), någon waowfaktor för en kvinna, särskilt inte en Thailändsk, de ser nog bara kostnader, pengar som kunde gått till annat nyttigare hemmavid.

I det läget hade nog guld varit en bättre investering.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

Man ska inte lyssna så mycket på vad de säger.

 

Jag skyller på min tinnitus och hörselnedsättning i talspektrat när jag inte ”uppfattat nått”

 

mycket praktisk åkomma i bland

 

:big_smile:

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev in-ka:

försök att undvika avundsjuka skitkäringar i byn, "mina" grannar till skitkärringar i byn vill att min fru ska skiljas och hitta en rik farang som dom kan tigga pengar av

Min frus kamrater undrar samma. Hur mycket får du I lön av din gubbe varje månad. Frugan sager då att vi är gifta och att hon inte får ett skit. Men som alla thaidamer så försökte hon I början

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hursom helst tråkigt då det är barn inblandade.
Sen så är väl mpr inte rätt ställe för denna diskussion, gott om dramakärringar som gottar sig och tycker en massa saker.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Jag bara svarar dessa p-k-n sen är de ur världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Ska jag vara ärlig så har nog inte det stålschabraket(eller 7 ton skrot som du själv skriver), någon waowfaktor för en kvinna, särskilt inte en Thailändsk, de ser nog bara kostnader, pengar som kunde gått till annat nyttigare hemmavid.

I det läget hade nog guld varit en bättre investering.

Jojo men du vet ej vad jag betalt för skortet, jag tror nästan vem som helst hade köpt båten till detta pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev lillamannen:

Jojo men du vet ej vad jag betalt för skortet, jag tror nästan vem som helst hade köpt båten till detta pris.

Jo men det är fortfarande 7 ton skrot, de flesta skulle inte tagit emot det ens om man fått det gratis.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jo men det är fortfarande 7 ton skrot, de flesta skulle inte tagit emot det ens om man fått det gratis.

Jodå Ning Ning hade tagit emot den för han hade sett möjligheterna ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det svänger fort här må jag säga för nån vecka sen var snack om giftemål och nu separation :o

 

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...