Jump to content
IGNORERAD

OHhh dessa damer nu vill hon. . . . . . . . . . .


lillamannen

Recommended Posts

@thomas001, Jag köper det osett.

Se bara till att få ner dom i en termos så snabbt det bara går. Dofterna Helge..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lillamannen

    24

  • janne_h

    16

  • thomas001

    10

  • Soengsang

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

[mention=8709]thomas001[/mention], Jag köper det osett.
Se bara till att få ner dom i en termos så snabbt det bara går. Dofterna Helge..
 
Rock on!
Ja vi har alla våra böjelser. [emoji3]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

[mention=8709]thomas001[/mention], Jag köper det osett.
Se bara till att få ner dom i en termos så snabbt det bara går. Dofterna Helge..
 
Rock on!
Ja vi har alla våra böjelser. [emoji3]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju synd att mina shorts klarade sig när jag var kass i kistan förra sommaren efter Chao Phraya kryssningen. Då hade de säkert betingat ett högt pris. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Sangwal:

@thomas001, Jag köper det osett.

Se bara till att få ner dom i en termos så snabbt det bara går. Dofterna Helge..

 

Rock on!

Hej!

 

Vill bara medela att er beställning har skickats med Thai-post idag. Enl. onskemål paketerades varorna i termos. Forsändelsen är skickad med EMS.

 

Onskar ni spåra leveransen? Var vänligen gå in nedan.  Trackingcod: Brunafartränder. (måste skrivas i ett ord!)

 

http://track.thailandpost.co.th/tracking/

 

Ytterligare frågor eller ny beställning:   beg.kallingar@gmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev in-ka:

ännu en förstörd tråd av fylleskallar 

Skönt att inte vara inblanad i de, inte en droppe alkohol på 11 veckor:haha:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev stefan5300:

Skönt att inte vara inblanad i de, inte en droppe alkohol på 11 veckor:haha:.

Trots det lyckas du.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev thomas001:

Hej!

 

Vill bara medela att er beställning har skickats med Thai-post idag. Enl. onskemål paketerades varorna i termos. Forsändelsen är skickad med EMS.

 

Onskar ni spåra leveransen? Var vänligen gå in nedan.  Trackingcod: Brunafartränder. (måste skrivas i ett ord!)

 

http://track.thailandpost.co.th/tracking/

 

Ytterligare frågor eller ny beställning:   beg.kallingar@gmail.com

EMS.... Då när den kommer till Sverige så försvinner nog paketet, och någon glad postanställd sitter och luktar på brallorna. :)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev thomas001:

Eftersom man som Falang inte får äga mark i detta landet så har jag inget intresse av att äga t.ex ett hus som står på mark jag inte äger. Bilar,moppar är ju bara forbrukningartiklar.

 Är overtygad om att min underbara hustru står ut med mig till det är dax for mig att stämpla ut!

 

Då är vi lika tänkande.

 

Mvh.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev thomas001:

Hej!

 

Vill bara medela att er beställning har skickats med Thai-post idag. Enl. onskemål paketerades varorna i termos. Forsändelsen är skickad med EMS.

 

Onskar ni spåra leveransen? Var vänligen gå in nedan.  Trackingcod: Brunafartränder. (måste skrivas i ett ord!)

 

http://track.thailandpost.co.th/tracking/

 

Ytterligare frågor eller ny beställning:   beg.kallingar@gmail.com

Tack för att ha blivit anklagad men har inte rört en droppe på flera dagar. Lite roligt kan man väl få ha ibland??

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev in-ka:

ännu en förstörd tråd av fylleskallar 

Måste man vara fylleskalle for att ha lite roligt på MPR? Kan informera herrn att jag samtidigt som jag skriver här.....jobbar for brodfodan. Idag Tisdag....kom igen på Fredag.....då kan jag ev. klassifieras som fyllskalle!

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Nong Bua:

Tack för att ha blivit anklagad men har inte rört en droppe på flera dagar. Lite roligt kan man väl få ha ibland??

Fattar nada? Forklara gärna!

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev thomas001:

Fattar nada? Forklara gärna!

Det var nog bara ett felaktigt citat. :)

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev thomas001:

Fattar nada? Forklara gärna!

Ber om ursäkt, precis som frason skriver var det ett felaktigt citat. Det var in-ka som skulle citerats. Pinsamt Särskilt när man är nykter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Nong Bua:

Ber om ursäkt, precis som frason skriver var det ett felaktigt citat. Det var in-ka som skulle citerats. Pinsamt Särskilt när man är nykter. 

In-ka var nog så full så han inte förstod det 555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev janne_h:

EMS.... Då när den kommer till Sverige så försvinner nog paketet, och någon glad postanställd sitter och luktar på brallorna. :)

inte jag i alla fall :waaaht::waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

On 31/10/2017 at 4:41 PM, in-ka said:

ännu en förstörd tråd av fylleskallar 

Lillamannen har skrivit en del motstridiga inlägg så visst skulle man kunna tänka sig att han ibland varit något dragen. Eftersom mycket tyder på att han också har/har haft flera nick så kan man också prata om honom i pluralis.

 

Jag vill ändå tro att hans första inlägg är allvarligt menat och då känns det hårt att säga att det är en ”förstörd tråd av fylleskallar”.

 

:haha:

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Atom:

Jag vill ändå tro att hans första inlägg är allvarligt menat och då känns det hårt att säga att det är en ”förstörd tråd av fylleskallar”.

Det skall nog vara "en tråd förstörd av fylleskallar".  "Fylleskallarna" är ju de som var intresserade av kortbrallor med bajs.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minutes ago, Nemo said:

Det skall nog vara "en tråd förstörd av fylleskallar".  "Fylleskallarna" är ju de som var intresserade av kortbrallor med bajs.

Det menar du inte!!!???

 

Här har vi nog bevis 1A till den gamla devisen att ironi inte funkar något vidare på forum.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Atom:

Det menar du inte!!!???

 

Här har vi nog bevis 1A till den gamla devisen att ironi inte funkar något vidare på forum.

Funkar inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Atom:

Lillamannen har skrivit en del motstridiga inlägg så visst skulle man kunna tänka sig att han ibland varit något dragen. Eftersom mycket tyder på att han också har/har haft flera nick så kan man också prata om honom i pluralis.

 

Jag vill ändå tro att hans första inlägg är allvarligt menat och då känns det hårt att säga att det är en ”förstörd tråd av fylleskallar”.

 

:haha:

det jag menade är att det är dålig respekt att förstöra tråden med en massa skitsnack om skitiga kallingar, det finns väl trådar att skoja i? där är ju helt ok att skriva om sina skitiga kallingar, jag har startat trådar här på mpr men det dröjer inte länge för än en del fylleskallar förstör, ( hoppas lillamannens relationsproblem löst sej)

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev in-ka:

det jag menade är att det är dålig respekt att förstöra tråden med en massa skitsnack om skitiga kallingar, det finns väl trådar att skoja i? där är ju helt ok att skriva om sina skitiga kallingar, jag har startat trådar här på mpr men det dröjer inte länge för än en del fylleskallar förstör, ( hoppas lillamannens relationsproblem löst sej)

Nu är du ute och svammlar.  Det gäller inte kallingar utan mina exklusiva 130 Bahts shorts. Kallingar nyttjar jag inte!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...