Jump to content
IGNORERAD

BTT´s STORA MPR-träff 14 Dec 2017


Cavemannen

Recommended Posts

Lagt Colombia planerna på hyllan .

Anmäl mig jag kommer garanterat

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 474
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    82

  • Mankan

    43

  • broder tuk tuk

    31

  • Soengsang

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Detta kan bli hur stort som helst..

Synd att det inte blir någon vintersemester för min del.

 

Ta många bilder på detta storslagna event nu..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte inte komma ner till kusten förrän den 18'e, men det här blir ju grymt spännande, kanske måste åka lite tidigare:-P

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar med vara Cavemannen som arrangerar denna tråd för att röra runt i grytan än en träff i verkligheten......

 

CM och BTT kanske är samma person ? :whistle:

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tallviking:

Verkar med vara Cavemannen som arrangerar denna tråd för att röra runt i grytan än en träff i verkligheten......

 

CM och BTT kanske är samma person ?

 

Oja, denna gång blir det foton ifrån träffen, om sen BTT kommer att dyka upp skall jag låta vara osagt, men vi andra blir där :whistle:

Satte upp @scorpio63 på kanske listan

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tallviking:

Verkar med vara Cavemannen som arrangerar denna tråd för att röra runt i grytan än en träff i verkligheten......

 

CM och BTT kanske är samma person ? :whistle:

 

Btt är kanske bästa Tallviking himself, när han är på bushumör..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer om det är Irene som kommer.
Vill fortfarande veta vilket flyg [mention=3332]broder tuk tuk[/mention]har bokat, kanske man kan göra varandra sällskap.
edit: Jag tänker då inte på Norwegian-flighten som bokades ett år i förväg av någon konstig resetjej.
Helt rätt jag vill också åka på samma flight Som BTT!

Då kan vi all boka raden närmast damtoaletten och sitta där med var sin kikare och vattenkokare!!!

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Sangwal:

Btt är kanske bästa Tallviking himself, när han är på bushumör..

 

Rock on!

Nänänä så mycket humor har inte den träbocken :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kenneth073:

Lagt Colombia planerna på hyllan .

Anmäl mig jag kommer garanterat

Rätta takter, nu jäklar.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lagt till följande info i första inlägget.

Om BTT mot förmodan bangar ur, så ses vi andra på Harrys kl 18.00 och har en egen MPR-träff.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Verkar med vara Cavemannen som arrangerar denna tråd för att röra runt i grytan än en träff i verkligheten......

 

CM och BTT kanske är samma person ? :whistle:

 

hehee jovars...annars så har jag tänkt HC ;)....landar 19è, tar en taxi direkt till Naklua.. 5 dagars efterfest bör det bli med det gänget?... annars så får jag väl sitta och tjöta med BTT

han lär väl bli kvar ett tag :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Naam jai:

hehee jovars...annars så har jag tänkt HC ;)....landar 19è, tar en taxi direkt till Naklua.. 5 dagars efterfest bör det bli med det gänget?... annars så får jag väl sitta och tjöta med BTT

han lär väl bli kvar ett tag :yes:

Ja Herr Chang och "nya"BTT skriver ju väldigt lika, skriver samma tid på dygnet + att de har exakt samma radbyten mellan styckena, så HC får väl dyka upp som gubben i lådan på träffen i fall han känner sig träffad :-) 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja Herr Chang och "nya"BTT skriver ju väldigt lika, skriver samma tid på dygnet + att de har exakt samma radbyten mellan styckena, så HC får väl dyka upp som gubben i lådan på träffen i fall han känner sig träffad :-) 

hahaha kanske dyker upp en "Hemlig Gäst" snart på deltagarlistan :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu checkade jag en sak till, jag kollade lite gamla foton som HC lagt in tidigare.

Herr Chang och BTT har likadana bildbehandlingsprogram när de lägger över sina foton till datorn.

De döps exakt lika dvs. IMG_XXXX och båda raderar bort(manuellt eller med hjälp av bildbehandlingsprogram) foto-info ifrån sina bilder.

Och i-Phone har ett sånt program i sina nyare mobiler + att deras bilder alltid döps till just IMG_XXXX :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja Herr Chang och "nya"BTT skriver ju väldigt lika, skriver samma tid på dygnet + att de har exakt samma radbyten mellan styckena, så HC får väl dyka upp som gubben i lådan på träffen i fall han känner sig träffad :-) 

HC har väl inte skrivit något på 3 veckor så det är nog personligheten BTT som gäller för en stund. :D:D:D

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev frason:

HC har väl inte skrivit något på 3 veckor så det är nog personligheten BTT som gäller för en stund. :D:D:D

 

Och BTT dök upp här på MPR igen för ca 2-3v sedan, efter att inte ha skrivit på länge.... :D 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Mankan:

Du behöver inte oroa dig över min arbetstid. Jag fullgör den och mer där till så det är inget jag har något dåligt samvete för. Men bra försök där Stefan.

 

10:45 tog jag mig för övrigt mellan ett möte till ett annat. Men om du nästa gång funderar kan du ha som regel att är jag inne och skriver på MPR så jobbar jag inte just då. Antingen är jag på resande fot, har lunch, börjar senare eller slutar tidigare för dagen eller så har jag kanske bara har tagit en paus.

Ja det var ju mest att du var så bekymmrad och gnällig över min sjukpensionering förr som  du inte visste något om, varför  men nu har jag en helt legal ålderspension.

Så det är på möten du är, inte utbildningar då.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
18 timmar sedan, skrev lillamannen:

Är festen för ALLA, även för oss som har astma och/eller EJ kan/vill vistas i giftigciggrök ?

 

Är det RÖKFRITT på festen ?

 

De flesta röker LM och inte dödsfarliga Marlboro

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Soengsang:

#metoo

 

Edit: reservplanen Harrys förmodar jag, om det nu mot förmodan skulle spricka med BTT:s arrangemang, men det kan jag ju inte tänka mig :)

Harrys är såklart öppet för en glad MPR-träff.  Hör av er en vecka eller två innan om det blir av, så ska jag fixa en bra mat-specialare för MPRfolk. :haha:

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Harrys är såklart öppet för en glad MPR-träff.  Hör av er en vecka eller två innan om det blir av, så ska jag fixa en bra mat-specialare för MPRfolk. :haha:
Ja de kanske vi skulle kunna göra, en vecka eller två EFTER att vi har suttit utanför 7/11 och väntat på att BTT förhoppningsvis skall dyka upp......med färjan eller nåt.

Lär bli bra Business för den lokala 7/11 och mama.....

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
14 timmar sedan, skrev kenneth073:

Och efter det drar vi ner till mörkaste Sisaket och hälsar på lillkräftan Maitan.Han har säkert några rum lediga på sitt gods.

 

Det beror ju på om värdshusvärden ännu har förlåtit mig för den där lilla hyresgrejen där ute i Jomtien för 6-7 år sen eller vad det nu var.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Herr Chang och "nya"BTT skriver ju väldigt lika, skriver samma tid på dygnet + att de har exakt samma radbyten mellan styckena, så HC får väl dyka upp som gubben i lådan på träffen i fall han känner sig träffad :-) 

Naturligtvis är det så, att inte det är riktiga BTT.
Men låt det roliga fortgå.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det beror ju på om värdshusvärden ännu har förlåtit mig för den där lilla hyresgrejen där ute i Jomtien för 6-7 år sen eller vad det nu var.

 

BTT

Tror jag inte, hörde ett ryckte  för ett tag sedan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
26 minuter sedan, skrev stefan5300:

Tror jag inte, hörde ett ryckte  för ett tag sedan.

 

Trist att man inte kan släppa och gå vidare.

 

Vi pratar om en liten skuld på 12000 baht.

 

En droppe i havet för maitan.

 

Å andra sidan har jag varit med om gubbar som sagt upp bekantskapen för skulder på 100 kronor.

 

Mycket småaktigt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...