broder tuk tuk Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 2 timmar sedan, skrev apknug: Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där...... Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Sitter man dessutom strategiskt placerad finns det ju alltid en dam att tjöta med:) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Sitter man dessutom strategiskt placerad finns det ju alltid en dam att tjöta med:) BTT I ditt fall så är "strategiskt placerad" framför datorn med Skype inkopplad för att få tjata med en Thaidam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 6 timmar sedan, skrev swedenfarang: Du får väl starta en sån undersökning Njae, fullt så intresserad är jag inte. Dessutom vet jag inte hur man gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 Höll på att gå illa när en mötande taxi kom över på min sida idag. När jag kollade bilden jag tog blev jag ändå lite nöjd, nu har jag bildbevis på att jag varit i Thailand, bevisen påminner mig lite om brodern och hans bildbevis vid språkskolan i Pattaya. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 On 2018-01-18 at 17:25, skrev apknug: Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där...... Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Man kan sitta precis var som helst och med säkerhet veta att BTT inte var där. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 34 minuter sedan, skrev Mankan: Man kan sitta precis var som helst och med säkerhet veta att BTT inte var där. Även om man sitter bredvid honom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 Personligen kan jag väl säga att jag fullständigt sket i om BTT var i Thailand eller inte då jag bokade rum på Harrys. Det enda jag kan säga att om BTT hade varit i Naklua och visat sig då det åkte en transport ner och kikade om det var någon där. Då hade han bjudits med upp till Harrys- Och vi hade väldigt trevligt utan BTT. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 14 timmar sedan, skrev Mankan: Man kan sitta precis var som helst och med säkerhet veta att BTT inte var där. Inte i mitt kök Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 1 timme sedan, skrev Herr Chang: Inte i mitt kök Herr Chang har talat. Bara Tomten ä Vaken? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Han Tog en Selfi sist???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev wUThai: Även om man sitter bredvid honom! Det är helt omöjligt om man befinner sig i Thailand Ändrades Januari 20, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts