Jump to content
IGNORERAD

BTT´s STORA MPR-träff 14 Dec 2017


Cavemannen

Recommended Posts

OK, skiter fortsättningsvis att skriva i den här trolltråden.

Ha nu en go träff på Harrys!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 474
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    82

  • Mankan

    43

  • broder tuk tuk

    31

  • Soengsang

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

.prova skicka ett pm här på MPR till den du vill bli vän med på facebook............

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Pass.

prova skicka ett pm här på MPR till den du vill bli vän med på facebook............

 

En gissning ;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tommy:

OK, skiter fortsättningsvis att skriva i den här trolltråden.

Ha nu en go träff på Harrys!

 

MVH Tommy

Den här trolltråden drar nog 3ggr så många mprare till träffen än din "trollträff" det finns ju inte ens foton därifrån som bekräftar att det varit MPRare där :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det var som sagt bara skitsnack, och det har jag gått ut med här tidigare, även Maichai tror jag gick ut med det, det var någon knäppgök här på MPR som Maichai ett namngivit, dock har han dementerat att det skulle vara jag vilket jag vart tacksam för.

Ok jag har ingen anledning att misstro dig å har nu "offret" dessutom kommit med dementi så är det väl bra att det kommer fram igen.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Mankan:

.prova skicka ett pm här på MPR till den du vill bli vän med på facebook............

prova skicka ett pm här på MPR till den du vill bli vän med på facebook............

 

En gissning ;)

Du är inte dum du, du vann just en årsprenumeration på Kamratposten och min lilla ponny :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Du är inte dum du, du vann just en årsprenumeration på Kamratposten och min lilla ponny :D 

Fan va kul, men hur funkar det då? har du min adress?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Fan va kul, men hur funkar det då? har du min adress?

*år*rd*a*vä*en**?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Cavemannen:

*år*rd*a*vä*en**?

Du kan väl bjuda på några mellanslag?

Eller är detta ett ord?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Du kan väl bjuda på några mellanslag?

Jag tar med dem på träffen, så får du de 2senaste nr + att vi ordnar med resten där :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag tar med dem på träffen, så får du de 2senaste nr + att vi ordnar med resten där :D 

OK BTT träffar håller jag mig utanför men vi ses säkert i januari om du är kvar då.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

OK BTT träffar håller jag mig utanför men vi ses säkert i januari om du är kvar då.

Hur var det nu med verklighetsuppfattningen?

 

ps. jag åker hem i början på Jan

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Hur var det nu med verklighetsuppfattningen?

 

ps. jag åker hem i början på Jan

Ja verklighetsuppfattningen är på topp. Åker du hem innan 6 januari så ses vi inte. Jag har sagt att jag bjuder på öl om du är kvar. å det står jag naturligtvis för.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Ja verklighetsuppfattningen är på topp. Åker du hem innan 6 januari så ses vi inte. Jag har sagt att jag bjuder på öl om du är kvar. å det står jag naturligtvis för.

Då är jag tyvärr inte kvar....

Men du får planera in bättre till nästa år, enl. rykten så skall BTT hålla sin årliga traditionella fest någon gång Dec 2018, det skall visst bli nått jubileum av nått slag, kanske han skall gifta sig i samband med BTT Party 2018, vad vet jag.......

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Då är jag tyvärr inte kvar....

Men du får planera in bättre till nästa år, enl. rykten så skall BTT hålla sin årliga traditionella fest någon gång Dec 2018, det skall visst bli nått jubileum av nått slag, kanske han skall gifta sig i samband med BTT Party 2018, vad vet jag.......

Va fals ska du tillbaka till Svalbard? du är ju där mest hela tiden trodde jag men jobbet kallar som för oss dödliga 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Då är jag tyvärr inte kvar....

Men du får planera in bättre till nästa år, enl. rykten så skall BTT hålla sin årliga traditionella fest någon gång Dec 2018, det skall visst bli nått jubileum av nått slag, kanske han skall gifta sig i samband med BTT Party 2018, vad vet jag.......

Jag kommer gärna på träff så länge inte BTT är involverad 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Va fals ska du tillbaka till Svalbard? du är ju där mest hela tiden trodde jag men jobbet kallar som för oss dödliga 

Nää, den eran är över.

Jag får tillgång till min nya lägenhet mitt i centrum i E-tuna 1/1, så då skall den inredas och bli min nya fasta punkt ett tag framöver.

Sen får vi se vart det bär av, mycket på G nu men inget som är hugget i sten ännu....

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nää, den eran är över.

Jag får tillgång till min nya lägenhet mitt i centrum i E-tuna 1/1, så då skall den inredas och bli min nya fasta punkt ett tag framöver.

Sen får vi se vart det bär av, mycket på G nu men inget som är hugget i sten ännu....

Ja lycka till men hur det än är så är jag kvar här i Svedala och jobbar. Å det funkar för mig just nu

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja då har BTT äntligen släppt datum för årets händelse, 14/12 2017 vi samlas runt 16.30 på Harrys(Soi Diana)

Be there or be square!

 

Anmälda hittills

Kommer:

Btt+Berit

Caveman

Soengsang

Kenneth och Roffe

Drivern

Andrejsdenruskige

gst

Kenneth073

JJC

thomas001+ 2 tunga Boråsare

SatanG

HasibHasib

Scorpio63

NisseHult_13

 

Kanske kommer:

Rolba

HuaHindinnge(kommer om BTT kommer)

frason(kommer om Irene kommer)

Apknug(fast kan bara vara med i Naklua)

Mankan(Om han finner sin verklighetsuppfattning)

Jag kommer med fru

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Mankan:

Jag kommer gärna på träff så länge inte BTT är involverad 

Jag skulle gärna gå på träff bara för att han är involverad;)

Måste vara en färgstark person som kan reta mpr till vansinne;)

Synd att arne inte skriver numer höll bra tills bajs humor.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja då har BTT äntligen släppt datum för årets händelse, 14/12 2017 vi samlas runt 16.30 på Harrys(Soi Diana)

Be there or be square!

 

Anmälda hittills

Kommer:

Btt+Berit

Caveman

Soengsang

Kenneth och Roffe

Drivern

Andrejsdenruskige

gst

Kenneth073

JJC

thomas001+ 2 tunga Boråsare

SatanG

HasibHasib

Scorpio63

NisseHult_13+fru

 

Kanske kommer:

Rolba

HuaHindinnge(kommer om BTT kommer)

frason(kommer om Irene kommer)

Apknug(fast kan bara vara med i Naklua)

Mankan(Om han finner sin verklighetsuppfattning)

Hej! 

Kul att ni hamnade på Harrys då till slut. Ska vi sätta BTT på VIP-hyllan kanske? :-)

Jag kan reservera platser om ni vill, det är högsäsong redan, och vi har mkt gäster så dags.

Men vill jag ju vara säker på att man kommer såklart.

Välkomna allihopa!

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är nog mer lockande än en stenbänk i nakluaha ;)

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev ragson:

Hej! 

Kul att ni hamnade på Harrys då till slut. Ska vi sätta BTT på VIP-hyllan kanske? :-)

Jag kan reservera platser om ni vill, det är högsäsong redan, och vi har mkt gäster så dags.

Men vill jag ju vara säker på att man kommer såklart.

Välkomna allihopa!

Fast de ska ju vara i Naklua. Harrys är ju tydligen bara en nödlösning så någon reservation lär det väl inte bli tal om. Fast det får väl arrangören BTT svara för ;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Fast de ska ju vara i Naklua. Harrys är ju tydligen bara en nödlösning så någon reservation lär det väl inte bli tal om. Fast det får väl arrangören BTT svara för ;)

Oroa dig inte ,du ska ju ändå inte närvara så ta en stessolid och varva ner .

Link to comment
Dela på andra sajter

Luncher, och de är i 96,3% av fallen från Buffén!
 
Men 20 Rätter från den fantastiska menyn är inte heller kattskit!
 
Det kom förresten några frikyrkliga människor till oss för 2-3 år sedan, och bad om ett specialpris för att de ville erbjuda fria luncher åt Tiggande EU-migranter, ca 40 om dagen...
Jag lovade att återkomma, men sa inte exakt när.
De väntar fortfarande.
 
MVH Tommy
 
Det hade väl bara varit att dubbla priset, så hade det ju varit ett specialpris. [emoji3]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag har ingen anledning att misstro dig å har nu "offret" dessutom kommit med dementi så är det väl bra att det kommer fram igen.

Fast den historien handlade ju inte om MaiChai över huvud taget. Verkar som c vill blanda korten lite här. Faktum är att c vart avstängd för detta. Och man kan sen alltid komma i efterhand och blanda korten säga att man vart oskyldigt anklagad mm.

Men avstängningen med skälet stalker är faktum!

 

Vem som hade ringt MaiChais arbetsgivare kom väl aldrig fram vad jag kan minnas.

 

I avstängnings tråden så stängdes c av en månad 23/10 2011 av joints med skälet att han lämnat ut personliga uppgifter. Den 25 januari 2012 så kastade P3 ut honom helt. Allt står att läsa i avstängnings tråden.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

 

 

.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...