Jump to content
IGNORERAD

BTT´s STORA MPR-träff 14 Dec 2017


Cavemannen

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev Mankan:

Har aldrig påstått att jag inte klagar(gnäller) på hans återkommande lögner 

Nä just de.

 

 4 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja jag erkänner att jag gnäller ibland men erkänner du att du gnäller på varenda inlägg BTT och jag skriver.

 

Mankan svarar.

 En det gör jag ju inte så det verkar ju dumt att "erkänna"

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 474
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    82

  • Mankan

    43

  • broder tuk tuk

    31

  • Tommy

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Nä just de.

 

 4 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja jag erkänner att jag gnäller ibland men erkänner du att du gnäller på varenda inlägg BTT och jag skriver.

 

Mankan svarar.

 En det gör jag ju inte så det verkar ju dumt att "erkänna"

Är du dum på riktigt eller låtsas du bara?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mankan:

Har aldrig påstått att jag inte klagar(gnäller) på hans återkommande lögner 

Blir det bättre av ditt gnällande eller tror du BTT tycker det är roligare att posta fler inlägg? Hur många år har han hållt på nu? 10 år? Och fortfarande får han vissa att gå upp i brygga.. det om nåt, är helt jävla otroligt! :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev wUThai:

Blir det bättre av ditt gnällande eller tror du BTT tycker det är roligare att posta fler inlägg? Hur många år har han hållt på nu? 10 år? Och fortfarande får han vissa att gå upp i brygga.. det om nåt, är helt jävla otroligt! :) 

@broder tuk tuk är bätte på att få vissa upp i brygga än deras respektive 😁

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Givetvis väntade jag vid Naklua market ifall någon nu mot alla odds skulle ha färdats dit men som sagt ingen dök ju upp så jag behövde ju inte rättfärdiga något.

 

Det jag menar är ju att den största forumfestens propotioner var ju rejält överdrivna.

 

Finns väl ingen vettig människa som trodde på att 100 medlemmar skulle dyka upp eller att thaiarna på marknaden skulle låna ut långbord och stolar eller att seven eleven butiken skulle erbjuda mängdrabatt på öl och mat.

 

En människa med den minsta intelligens förstod givetvis att det hela var en kul forumgrej för att underhålla.

 

Däremot hade jag gärna delat en öl med någon som dykt upp men nu blev det ju inte så.

 

BTT

Nu ljuger du

Vi skickade givetvis en spanare som kunde ta tagit med dig till Harrys men han såg inte till dig .........................................vilket inte var någon överraskning :haha:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin.

Några bilder från din "walk in the park" kan du väl bjuda oss på?

 

Kö vid telefonkiosken kan jag bjuda på!P1160191.thumb.JPG.454453e54461581a0cc04ffe23347027.JPG

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Nu var det ju så att jag ganska tidigt meddelade var festen skulle äga rum men ingen dök upp där jag hade beskrivit att festen skulle äga rum.

 

Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin.

 

BTT

Ett sånt här stilnoct inägg måste man bara ge en karma till. Fantastiskt underhållande:D

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är också underhållande att dom som hatar BTT aldrig kan sluta skriva om honom.

Dom hugger så fort han skriver om och om igen:big_smile:Snacka om att göda trollet med näring

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
17 timmar sedan, skrev wUThai:

Blir det bättre av ditt gnällande eller tror du BTT tycker det är roligare att posta fler inlägg? Hur många år har han hållt på nu? 10 år? Och fortfarande får han vissa att gå upp i brygga.. det om nåt, är helt jävla otroligt! :) 

 

Inte bara här. Nu har jag fått en thaifruga som jagar mig på facebook och försöker få mig att sluta skriva på forumet:))

 

Jag bara undrar vems fruga det är.

 

Fast det kanske är dottern. Hon är ju ganska ung:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar ju väldigt dumt för att inte säga korkat att sitta å vänta på någon som aldrig haft någon avsikt att dyka upp.
Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där......



Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där......



Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 

Jag kunde också med säkerhet säga i förväg att BTT aldrig skulle komma dit eller till Thailand öht.

Men om du nu satt där på av BTT utpekad plats, och väntade vid aktuell tidpunkt, måste jag erkänna att din säkerhet är snäppet högre än min.

 

Det förekommer ju ofta såna där undersökningar med olika svarsalternativ här på forumet.

Det skulle vara lite intressant att se hur många här på forumet som ärligt tror att BTT varit i Thailand någon gång öht.

Jag tror det inte.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Sakhon:

Jag kunde också med säkerhet säga i förväg att BTT aldrig skulle komma dit eller till Thailand öht.

Men om du nu satt där på av BTT utpekad plats, och väntade vid aktuell tidpunkt, måste jag erkänna att din säkerhet är snäppet högre än min.

 

Det förekommer ju ofta såna där undersökningar med olika svarsalternativ här på forumet.

Det skulle vara lite intressant att se hur många här på forumet som ärligt tror att BTT varit i Thailand någon gång öht.

Jag tror det inte.

 

 

Du får väl starta en sån undersökning :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev apknug:

Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där......



Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 

 

Sitter man dessutom strategiskt placerad finns det ju alltid en dam att tjöta med:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Sitter man dessutom strategiskt placerad finns det ju alltid en dam att tjöta med:)

 

BTT

I ditt fall så är "strategiskt placerad" framför datorn med Skype inkopplad för att få tjata med en Thaidam :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Du får väl starta en sån undersökning :)

Njae, fullt så intresserad är jag inte. Dessutom vet jag inte hur man gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Höll på att gå illa när en mötande taxi kom över på min sida idag. När jag kollade bilden jag tog blev jag ändå lite nöjd, nu har jag bildbevis på att jag varit i Thailand, bevisen påminner mig lite om brodern och hans bildbevis vid språkskolan i Pattaya. 

20180119_111749.thumb.jpg.f7b8db0ef096c2a547e2e6299ec2ff04.jpg

 

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-18 at 17:25, skrev apknug:

Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där......



Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 

Man kan sitta precis var som helst och med säkerhet veta att BTT inte var där. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Mankan:

Man kan sitta precis var som helst och med säkerhet veta att BTT inte var där. 

Även om man sitter bredvid honom! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen kan jag väl säga att jag fullständigt sket i om BTT var i Thailand eller inte då jag bokade rum på Harrys.

Det enda jag kan säga att om BTT hade varit i Naklua och visat sig då det åkte en transport ner och kikade om det var någon där.

Då hade han bjudits med upp till Harrys-

 

Och vi hade väldigt trevligt utan BTT.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Mankan:

Man kan sitta precis var som helst och med säkerhet veta att BTT inte var där. 

Inte i mitt kök :)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Herr Chang:

Inte i mitt kök :)

 

Herr Chang har talat.

Bara Tomten ä Vaken?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev wUThai:

Även om man sitter bredvid honom! :)

Det är helt omöjligt om man befinner sig i Thailand :big_smile:

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...