Jump to content
IGNORERAD

Beach Road eller Second Road?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Hej!

 

Tänkte höra vilken av gatorna av Second Road och Beach Road i Pattaya ni föredrar?

 

Själv föredrar jag faktiskt att strosa länge Second Road söderut mot South Pattaya Road, dels slipper man alla småflickor och ladymen på Beach Road och sen kan man stanna upp och sätta sig spontant vid en bar utan att lyssna på dessa tutor från songtaews som larmar på Beach Road.

 

Även om många av dom mindre barområden som fanns på Second förr har förvunnit så finns det ändå en massa barer fortfarande kvar på olika tvärgator ju.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    9

  • Mankan

    4

  • Cavemannen

    4

  • ragson

    3

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk
23 minuter sedan, skrev rolba:

Soi Bukao.

Kanske ska hålla oss till trådämnet?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gamla är småflickorna som strosar på Beach road?

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det på någon av dom gatorna den största forumträffen kommer att hållas?

När kommer den att hållas?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Hej!

 

Tänkte höra vilken av gatorna av Second Road och Beach Road i Pattaya ni föredrar?

 

Själv föredrar jag faktiskt att strosa länge Second Road söderut mot South Pattaya Road, dels slipper man alla småflickor och ladymen på Beach Road och sen kan man stanna upp och sätta sig spontant vid en bar utan att lyssna på dessa tutor från songtaews som larmar på Beach Road.

 

Även om många av dom mindre barområden som fanns på Second förr har förvunnit så finns det ändå en massa barer fortfarande kvar på olika tvärgator ju.

 

BTT

Jaså var det dags att skapa en ny tråd med din fantasi om småflickor igen. Jag förstår att du vill provocera men du är så jävla lågt ute när du sprider denna dynga.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
16 minuter sedan, skrev Mankan:

Jaså var det dags att skapa en ny tråd med din fantasi om småflickor igen. Jag förstår att du vill provocera men du är så jävla lågt ute när du sprider denna dynga.

Vad jag kan se är det Benriach som tar upp det ämnet men du kanske saknar läsförmåga.

 

Då kan jag upplysa dig om att denna tråden handlar om vilken gata ni föredrar, Beach Road eller Second Road.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
11 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag gillar att sitta utanför 7/11 i Naklua.

Har du något datum till årets happening?

 

Planeringen fortgår med obehindrad fart.

 

Preliminär datum är nu 14 december men kommer snart med mer exakta uppgifter.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad jag kan se är det Benriach som tar upp det ämnet men du kanske saknar läsförmåga.

 

Då kan jag upplysa dig om att denna tråden handlar om vilken gata ni föredrar, Beach Road eller Second Road.

 

BTT

Så du nekar alltså till att du i ditt första inlägg skrev följande: "dels slipper man alla småflickor och ladymen på Beach Road"...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Planeringen fortgår med obehindrad fart.

 

Preliminär datum är nu 14 december men kommer snart med mer exakta uppgifter.

 

BTT

Jag kommer

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Hej!

 

Tänkte höra vilken av gatorna av Second Road och Beach Road i Pattaya ni föredrar?

 

Själv föredrar jag faktiskt att strosa länge Second Road söderut mot South Pattaya Road, dels slipper man alla småflickor och ladymen på Beach Road och sen kan man stanna upp och sätta sig spontant vid en bar utan att lyssna på dessa tutor från songtaews som larmar på Beach Road.

 

Även om många av dom mindre barområden som fanns på Second förr har förvunnit så finns det ändå en massa barer fortfarande kvar på olika tvärgator ju.

 

BTT

 

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad jag kan se är det Benriach som tar upp det ämnet men du kanske saknar läsförmåga.

 

Då kan jag upplysa dig om att denna tråden handlar om vilken gata ni föredrar, Beach Road eller Second Road.

 

BTT

Du var väl medveten om vad du skrev. Ben hade bara en följd fråga. De är du som åter igen nämner småflickor.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev Mankan:

 

Du var väl medveten om vad du skrev. Ben hade bara en följd fråga. De är du som åter igen nämner småflickor.

 

Japp men denna gången vill jag ju slippa dessa småflickor.

 

Det kan du se om du läser noggrannare.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

 

Japp men denna gången vill jag ju slippa dessa småflickor.

 

Det kan du se om du läser noggrannare.

 

BTT

Vilka småflickor?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag kommer

 

Bra.

 

Följande är då anmälda till den största forumträffen i Naklua 2017

 

BTT

 

Cavemannen

 

Irene

 

Noi

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma skit båda gatorna men T Q på Beach Road och Tim´s på Second Road är ju okay, tycker jag.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Vilka småflickor?

 

Dom som pedofilerna jagar men eftersom jag inte är nån pedofil( snarare tvärtom, gillar äldre kvinnor) så vill jag inte få skamliga förslag från mammor till tjejer i 10 års åldern.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra.

 

Följande är då anmälda till den största forumträffen i Naklua 2017

 

BTT

 

Cavemannen

 

Irene

 

Noi

Skriv in de anmälda deltagarna här 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra.

 

Följande är då anmälda till den största forumträffen i Naklua 2017

 

BTT

 

Cavemannen

 

Irene

 

Noi

 

Klart jag kommer, råkar jag befinna mitt mitt i gulfen så beställer jag bara en helikopter. men det är nog större chans att jag har pensionerat mig innan denna träffen blir av :-)

 

Ska du inte fokusera lite mer på "Bildbevistråden" så du uppnår ditt syfte menar jag, eller har den gjort sitt?

 

/ SatanG 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Dom som pedofilerna jagar men eftersom jag inte är nån pedofil( snarare tvärtom, gillar äldre kvinnor) så vill jag inte få skamliga förslag från mammor till tjejer i 10 års åldern.

 

BTT

Tycker du inte att det är osmakligt det du sprider dina fantasier om småflickor på beach road. 

 

Det är nog väldigt få som finner något lustigt i detta. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
11 minuter sedan, skrev stefan5300:

Samma skit båda gatorna men T Q på Beach Road och Tim´s på Second Road är ju okay, tycker jag.

Tycker nog att båda gatorna har sin charm. Problemet med Beach Road är ju trängslen efter halv sju på kvällen när man passerat Mike shopping mall fram till Walking street.

 

Sen föredrar jag Second mest på grund av nostalgiska skäl.

 

Tillbringade många år i barområdet mellan soi 8 och soi 9 som sedermera har skövlats för att göra plats åt ett nytt  Central Plaza.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Hej!

 

Tänkte höra vilken av gatorna av Second Road och Beach Road i Pattaya ni föredrar?

 

Själv föredrar jag faktiskt att strosa länge Second Road söderut mot South Pattaya Road, dels slipper man alla småflickor och ladymen på Beach Road och sen kan man stanna upp och sätta sig spontant vid en bar utan att lyssna på dessa tutor från songtaews som larmar på Beach Road.

 

Även om många av dom mindre barområden som fanns på Second förr har förvunnit så finns det ändå en massa barer fortfarande kvar på olika tvärgator ju.

 

BTT

Ännu ett magiskt inlägg från BTT... :waaaht:

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Tycker nog att båda gatorna har sin charm. Problemet med Beach Road är ju trängslen efter halv sju på kvällen när man passerat Mike shopping mall fram till Walking street.

 

Sen föredrar jag Second mest på grund av nostalgiska skäl.

 

Tillbringade många år i barområdet mellan soi 8 och soi 9 som sedermera har skövlats för att göra plats åt ett nytt  Central Plaza.

 

BTT

Skövlats?... Dricker du mushroom-shakes varje dag?   Det ser psis ut som det alltid har gjort.

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev ragson:

Skövlats?... Dricker du mushroom-shakes varje dag?   Det ser psis ut som det alltid har gjort.

Där har du nog fel.....

Första gången jag var i Pattaya 1999 så hade de barer mellan soi 8 och 9, ungefär i mitten på soierna och soierna var sammanbunda med en grusväg.

Gamla turistpolisen Piroy hade Cat-bar där, den var populär på den tiden

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
29 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Där har du nog fel.....

Första gången jag var i Pattaya 1999 så hade de barer mellan soi 8 och 9, ungefär i mitten på soierna och soierna var sammanbunda med en grusväg.

Gamla turistpolisen Piroy hade Cat-bar där, den var populär på den tiden

 

Exakt Caveman tur att nån kan Pattis.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...