Jump to content
IGNORERAD

Byte av handdukar och bäddkläder på hotell


lillamannen

Recommended Posts

Bor på hotell och spillde lite te på lakanet och ser att te fläcken är på ett annat hörn av sängen nu.

 

När kan man förvänta sig att handdukar och bäddkläder blir bytta varje dag på hotell?

Hur många stjärnor

*

**

***

****

*****

******

?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev lillamannen:

Bor på hotell och spillde lite te på lakanet och ser att te fläcken är på ett annat hörn av sängen nu.

 

När kan man förvänta sig att handdukar och bäddkläder blir bytta varje dag på hotell?

Hur många stjärnor

*

**

***

****

*****

******

?

Det  brukar stå en lapp om miljön. Vill du byta handduk så lägg den på golvet.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev lillamannen:

Bor på hotell och spillde lite te på lakanet och ser att te fläcken är på ett annat hörn av sängen nu.

 

När kan man förvänta sig att handdukar och bäddkläder blir bytta varje dag på hotell?

Hur många stjärnor

*

**

***

****

*****

******

?

Tvivlar på att det finns nån regel för det då jag har bott på ** , *** och **** och fått nytt varje dag.

Men bor du på * får du väl ta med egna sängkläder och handdukar ;)

Sånt där får du nog kolla upp när du bokar eller ska checkar in.

 

//Broskan

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor på hotell och spillde lite te på lakanet och ser att te fläcken är på ett annat hörn av sängen nu.
 
När kan man förvänta sig att handdukar och bäddkläder blir bytta varje dag på hotell?
Hur många stjärnor
*
**
***
****
*****
******
?

Är det ett billigt hotell för några 5-6-700 så kanske du inte kan förvänta dig den servicen, särskilt om du långtidshyrt på en deal.
Men är det ett lite dyrare hotell som du bor i några nätter för fullt pris, så bör de ju bädda rent var dag

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Var glad att det bara var en te-fläck...

Vad skulle det vara för fläckar annars?

💑

Link to comment
Dela på andra sajter

På de långtidsboenden jag bott på brukar man byta ungefär var 3:e dag. Så även på LK Metropol där jag bott de senaste åren och även kommer att bo i vinter. Har väl aldrig kännt något behovs av att det ska bytas tidigare så vida man inte spillt något så de är synbart smutsigt. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev lillamannen:

Vad skulle det vara för fläckar annars?

💑

en eventuell arvinge som hamnade lite vid sidan om:rap:

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev frogfish:

Var glad att det bara var en te-fläck...

Ja, det kunde ju blitt både två och tre fläckar. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...