Jump to content
IGNORERAD

Sexuellt ofredande


Batting

Recommended Posts

Här i Sverige rasar "Me Too" kampanjen för fullt efter att den där Amerikanske filmmogulen straffat ut sig själv.
Nämns den en i Thailand?  :40:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    5

  • Bananen

    4

  • Galten

    3

  • spooncreek

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Detta ger ännu en anledning till varför man inte ska stanna i Sverige!

 

Tittar man lite extra på en tjej så kan man hamna i buren och då har polisen alla resurser, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Batting:

Här i Sverige rasar "Me Too" kampanjen för fullt efter att den där Amerikanske filmmogulen straffat ut sig själv.
Nämns den en i Thailand?  :40:

Nja, "Me Too" kampanjen drog igång 2 dagar efter att Cissi Wallin gått ut med (på twitter) att hon hade blivit drogad och våldtagen av aftonbladets journalist Fredrik virtanen (för 11 år sen).

 

Det var tyst i 2 dagar från Aftonbladet, och sen drog dom igång en sjuhelvetes kampanj för att dölja sin egna reporters sexuella våldtäckserövringar, vilket resulterade i att ännu en aftonbladsreporter hamnade i klistret, samt Martin timell och några fler.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Bananen:

Nja, "Me Too" kampanjen drog igång 2 dagar efter att Cissi Wallin gått ut med (på twitter) att hon hade blivit drogad och våldtagen av aftonbladets journalist Fredrik virtanen (för 11 år sen).

 

Det var tyst i 2 dagar från Aftonbladet, och sen drog dom igång en sjuhelvetes kampanj för att dölja sin egna reporters sexuella våldtäckserövringar, vilket resulterade i att ännu en aftonbladsreporter hamnade i klistret, samt Martin timell och några fler.

Det där var väl inte korrekt. Aftonbladet vägrar väl fortfarande hänga ut Virtanan för "utredning pågår" enligt vänsterstandard men de hänger ut alla andra!

 

Du brukar ju vara väldigt korrekt mot dina kombatanteromom  om !en enda stavelse verkar vara fel

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Wanchai:

Det där var väl inte korrekt. Aftonbladet vägrar väl fortfarande hänga ut Virtanan för "utredning pågår" enligt vänsterstandard men de hänger ut alla andra!

 

Du brukar ju vara väldigt korrekt mot dina kombatanteromom  om !en enda stavelse verkar vara fel

Vad var inte korrekt?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Bananen:

Nja, "Me Too" kampanjen drog igång 2 dagar efter att Cissi Wallin gått ut med (på twitter) att hon hade blivit drogad och våldtagen av aftonbladets journalist Fredrik virtanen (för 11 år sen).

 

Det var tyst i 2 dagar från Aftonbladet, och sen drog dom igång en sjuhelvetes kampanj för att dölja sin egna reporters sexuella våldtäckserövringar, vilket resulterade i att ännu en aftonbladsreporter hamnade i klistret, samt Martin timell och några fler.

Det var som f-n. #metoo -är alltså Aftonbladets förtjänst. Jag som trodde det var en global kampanj 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/xxPOQ/fran-weinstein-till-svenska-profiler--sa-spreds-metoo

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Batting:

Här i Sverige rasar "Me Too" kampanjen för fullt efter att den där Amerikanske filmmogulen straffat ut sig själv.
Nämns den en i Thailand?  :40:

 

Har inte märkt av den här alls, vilket också bekräftas och förklaras  i den här artikeln.

http://www.khaosodenglish.com/featured/2017/10/18/fewer-thai-women-saying-metoo/

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Batting:

Här i Sverige rasar "Me Too" kampanjen för fullt efter att den där Amerikanske filmmogulen straffat ut sig själv.
Nämns den en i Thailand?  :40:

 

Nej, här gäller fortfarande "Up to you" :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Nej, här gäller fortfarande "Up to you" :-)

 

/ SatanG

Verkligen :big_smile:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev uptoyou:

Verkligen :big_smile:

Yes Sir! Du bestämmer allt, ända tills frugan eller någon annan i släkten kommer hem :-)

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Wanchai:

Detta ger ännu en anledning till varför man inte ska stanna i Sverige!

 

Tittar man lite extra på en tjej så kan man hamna i buren och då har polisen alla resurser, hehe.

Här slipper man snuten, men man åker på en omgång av tjejens kille (och hans kompisar om man är farang).

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud nu har blaskorna utsett Lasse Kroner till nästa man till rakning. Detta för att ha ska ha sextrackat en kvinna han sen hade ett årslångt förhållande med.Men fortfarande knäpptyst om Virtanen...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag tycker att det är djupt orättvist med sexuella ofredande och trakasserier. Varför är det ingen som utsätter mig? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket journalistiskt scoop det skulle vara om det publicerades om att svenska män sextrakasseras i barer av kvinnor på sin semester i Thailand ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också blivit sexuellt ofredad i Thailand :doubt:

Man kanske ska tipsa Aftonblaskan :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Varit på Phuket sedan i onsdags och inte ett skamgrepp än. Vart är världen på väg?

Ändrades av rolba
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Jag tycker att det är djupt orättvist med sexuella ofredande och trakasserier. Varför är det ingen som utsätter mig? 

Välkommen till Pattaya, här blir vi sexuelllt ofredade flera gånger varje dag, Alla kön, inklusive det tredje. Jämlikt som tusan.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kanske  borde starta ett "MeToo" för Faranger?
Hur många är vi inte som tvingats tränga oss förbi horder av kvinnor som sitter efter husväggarna på trånga trottoarer?
Där tvingas man gå medan de skamliga förslagen haglar.
En bedagad katoy gav mig en liderlig blick och tyckte att vi skulle gå hem till henom *Ryyyys*.

En annan föreslog ville att vi skulle ha lite Bom-Bom. 
Då jag är en ärlig kille så försökte jag klargöra att jag inte var riktigt lagd åt det hållet.
Ja då skulle henom ta till handgripligheter.

För att inte tala om vad man kan bli utsatt för under falska förespeglingar om massage! :35:
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Jag har också blivit sexuellt ofredad i Thailand :doubt:

Man kanske ska tipsa Aftonblaskan :haha:

Me too. Och inte bara en gång!!!  Huuuh, vart är världen på väg?

 

 

 

 

 

 

(Jag tyckte det var ganska trevligt, fast det kanske man inte skall avslöja för AB?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev spooncreek:

Välkommen till Pattaya, här blir vi sexuelllt ofredade flera gånger varje dag, Alla kön, inklusive det tredje. Jämlikt som tusan.

Inte utan att man ser fram mot det! 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fredman:

Inte utan att man ser fram mot det! 

Jag får inte gå till Pattaya ensam och bli ofredad pga gumman:doubt:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är snart varenda karl i massmedia misstänkta, väntar bara på att Gunde Svan, Andre Pops och Babben Larsson skall hängas ut......

 

ps. fick just höra att Babben Larsson visst inte var en karl :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
48 minuter sedan, skrev Galten:

Jag får inte gå till Pattaya ensam och bli ofredad pga gumman:doubt:

Som tur är så har jag en tillåtande gumma. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...