samet Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 6 minuter sedan, skrev clion: 59.kr för caren 75kr för kotletter kilot Mvh snåljåpen Med tanke på att du skar bort och kastade säkert hälften... så kostade plötsligt "caren" 118kr... då hade det vsrit billigare med kotletter... Mvh Räknegubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 1 timme sedan, skrev clion: 59.kr för caren 75kr för kotletter kilot Mvh snåljåpen Här i norr så kostar karré typ 39kr/kg. Rena rama Isaanpriser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Ghananskan är väl mer som en "care" än kotlett, men där blir det väl inga nedskärningar inte... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 1 timme sedan, skrev Benriach: Ghananskan är väl mer som en "care" än kotlett, men där blir det väl inga nedskärningar inte... Oxfile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 3 timmar sedan, skrev Benriach: Ghananskan är väl mer som en "care" än kotlett, men där blir det väl inga nedskärningar inte... Jag tänkte mer surf and turf... laxrosa och rostbiffabrunt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 35 minutes ago, samet said: Jag tänkte mer surf and turf... laxrosa och rostbiffabrunt... Det är visserligen ett tag sedan, men då var surf,n,turf hummer o oxfile. Mem det hade nog gått bra för Clirre att få ett "nyp" där med. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 En lite annorlunda mörningsprocess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 38 minuter sedan, skrev Alarik: En lite annorlunda mörningsprocess. Det där verkar va farligt, inga säkerhets utrustningar alls!! Undrar vad facket säger? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 9 minuter sedan, skrev audirs2: Det där verkar va farligt, inga säkerhets utrustningar alls!! Undrar vad facket säger? Fuck you? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 (ändrad) helt fel inlägg på helt fel tråd...SORRY Ändrades Januari 26, 2022 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 1 timme sedan, skrev dtbkk: helt fel inlägg på helt fel tråd...SORRY Citera bara dig själv så är du inte OT i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 2 timmar sedan, skrev dtbkk: helt fel inlägg på helt fel tråd...SORRY Ja, jag fattar inte hur mitt inlägg hamnade här, och jag för korkat för att fatta hur jag tar bort, men det är ju lill-lördag så jag får skylla på det. SKÅL! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 (ändrad) Hur går det för "Renåå" gubben egentligen? Ändrades Januari 27, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu