Jump to content
broder tuk tuk

Bildbevistråden

Recommended Posts

Cavemannen
35 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Det har @broder tuk tuk gjort och publicerat här. Men frågan alla ställde sig: Är det brudens pass eller har brodern hittat bilderna med hjälp av Google?

Vilken brud? eller du kanske menar den där 65åriga Ryskan han snackat om, har hon vart i Thailand?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
HuaHindinnge
51 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Vilken brud? eller du kanske menar den där 65åriga Ryskan han snackat om, har hon vart i Thailand?

Äh ska vara broderns. Dumma felstavningsprogram 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frason
55 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det var nog Berits pass.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
On 2017-10-11 at 02:03, skrev broder tuk tuk:

Rotade igenom några glömda gömmor i går och vad dök upp om inte ett stort antal bilder från Thailand som jag tog i slutet av 90 talet så jag lägger väl in dom här.

Sen ska det väl bli ett slut på tjafset om att jag aldrig varit i Thailand.

BTT

Sent ska syndaren vakna!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy

Väntar med spänning på fler bildbevis, denna gång kanske från förra årtusendet?

MVH

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wangthong
On 2017-10-11 at 21:22, skrev Tommy:

Han startade en Grupp, tror han fastnade där någonstans!

MVH

Han dyker nog upp igen när inputen i tråden har avtagit så att den inte håller sig uppe på de aktuellaste sidorna. 

Inte är han så dum,  han vet vad han ska välja för nya alster för att så maximalt med tvivel, utan att det blir allt för uppenbart att han driver med oss. 

Krävs väl en viss talang för det?

• Ge karma 2
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
kenneth073

För varje inlägg  han skriver så skrattar han hela vägen till Naklua  åt era svar.

Tror ni han kommer lägga in bevis på att han varit i Thailand? Gör han det så dör ju allt ,så glöm det ..        .

• Ge karma 2
  • Tummen upp 2
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tekkor

Tänk så mycket hat det finns härinne, och att det är vuxna som beter sig på det här sättet gör det än mer vedervärdigt.

• Ge karma 2
  • Tummen upp 2
  • Snurrigt 1
  • Tråkigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy
1 timme sedan, skrev Wangthong:

Han dyker nog upp igen när inputen i tråden har avtagit så att den inte håller sig uppe på de aktuellaste sidorna. 

Inte är han så dum,  han vet vad han ska välja för nya alster för att så maximalt med tvivel, utan att det blir allt för uppenbart att han driver med oss. 

Krävs väl en viss talang för det?

HUR dum är han inte, det är frågan...

ÄR han tillräckligt listig för att åka på forumträff i Göteborg, smälta ner Herr Changs vattenkokare och sen hävda att han trodde att plast funkar på en vanlig spisplatta?

Finns en chans att han driver med forat, men jag lutar åt att BTT faktiskt har en medelsvår utvecklingsstörning, alternativt lider av mytomani.

MVH Tommy

• Ge karma 4
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
HuaHindinnge
4 minuter sedan, skrev Tommy:

HUR dum är han inte, det är frågan...

ÄR han tillräckligt listig för att åka på forumträff i Göteborg, smälta ner Herr Changs vattenkokare och sen hävda att han trodde att plast funkar på en vanlig spisplatta?

Finns en chans att han driver med forat, men jag lutar åt att BTT faktiskt har en medelsvår utvecklingsstörning, alternativt lider av mytomani.

MVH Tommy

Hur gammal är @broder tuk tuk's historia av skrönor? 10 år? Nyare medlemmar känner nog inte till hela historien. 

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Bibben
1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Nyare medlemmar känner nog inte till hela historien. 

Tommy gav dem isf en kort summering. 

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy
1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Hur gammal är @broder tuk tuk's historia av skrönor? 10 år? Nyare medlemmar känner nog inte till hela historien. 

Han har hållit på i en massa år, aldrig något vettigt, bara massa inlägg om hur han, när han jobbade på nån skola i Pattaya, satt och söp och kollade på porrfilm mellan lektionerna...

Sen har han ju ljugit om sina påstådda resor till Thailand, upprepade gånger... Starten på denna tråden med bilder lånade från nätet, som påstås vara minst 10 år äldre än vad bilarna på bilderna är, är symptomatiska, för en lögnare/mytoman, eller iaf ett Troll.

Men min personliga uppfattning är att BTT helt enkelt är en lögnare, som antagligen varit i Pattaya nån gång.

2 minuter sedan, skrev Sakhon:

Nja, det där var väl lite grovt att diagnostisera honom som utvecklingsstörd. Fast det så klart, beror ju vad du menar med utvecklingsstörd?

Att han är annorlunda mot vad de flesta är, det är ju uppenbart.

Mytoman - absolut!

Dum? Nej knappast. Jag skulle vilja påstå motsatsen, se bara på hur han med några enstaka inlägg får igång hela forumet med inlägg efter inlägg, utan att själv bidra med ett enda sedan starten. Detta upprepas ju i tråd efter tråd.

Under tiden sitter han väl och njuter över vad han lyckats med. Så någon form av "abnormt intresse" har han ju uppenbarligen.

Men fantastiskt duktig på denna sysselsättning är han ju.

Vad är utvecklingsstörd? Du får googla, det är en klart definierad diagnos .

Jag kan sträcka mej till att tro att BTT helt enkelt är en Psykopat, och då får du ju helt rätt i dina funderingar!

Det finns Psykopater som är hyfsat intelligenta, som 10% av höga chefer i svenskt näringsliv...

Men jag tvivlar på att BTT är speciellt intelligent.

MVH

• Ge karma 4
  • Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Sakhon
13 minuter sedan, skrev Tommy:

Han har hållit på i en massa år, aldrig något vettigt, bara massa inlägg om hur han, när han jobbade på nån skola i Pattaya, satt och söp och kollade på porrfilm mellan lektionerna...

Sen har han ju ljugit om sina påstådda resor till Thailand, upprepade gånger... Starten på denna tråden med bilder lånade från nätet, som påstås vara minst 10 år äldre än vad bilarna på bilderna är, är symptomatiska, för en lögnare/mytoman, eller iaf ett Troll.

Men min personliga uppfattning är att BTT helt enkelt är en lögnare, som antagligen varit i Pattaya nån gång.

Vad är utvecklingsstörd? Du får googla, det är en klart definierad diagnos .

Jag kan sträcka mej till att tro att BTT helt enkelt är en Psykopat, och då får du ju helt rätt i dina funderingar!

Det finns Psykopater som är hyfsat intelligenta, som 10% av höga chefer i svenskt näringsliv...

Men jag tvivlar på att BTT är speciellt intelligent.

MVH

Jo, det var lite det jag menade, det finns ju spaltkilometer skrivna om vad som är en utvecklingsstörning. Med väldigt många olika definitioner. En del menar att en sån person har svårt att förstå andra människor. BTT har ju visat mycket tydligt att han vet EXAKT hur han skall skriva för att trigga igång en väldigt massa människor.

Sen det du skriver om psykopati är ju intressant. Jag tror vi omges av många fler med psykopatiska drag, än vad de flesta har en aning om!

Jag skulle vilja påstå att bra nära 100% av de chefer du skriver om har psykopatiska drag. Annars hade de aldrig klarat att ta sig fram till den positionen.

Många tror ju felaktigt att en psykopat är en person som bara väntar på att hugga en annan människa i huvudet med en yxa om tillfälle skulle ges.

Jag vill påstå att det räcker med att aktivt framhäva sig själv på någon annans bekostnad och vara medveten om dennes skada, och ändå kunna sova gott om natten, för att kriteriet skall vara uppfyllt.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll