Jump to content
IGNORERAD

Simma i korat


Esspe

Recommended Posts

Tips på var det finns en hyfsat stor bassäng man kan använda i Korat? Blir för dyrt med The Mall omman går ofta.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Esspe:

Tips på var det finns en hyfsat stor bassäng man kan använda i Korat? Blir för dyrt med The Mall omman går ofta.

Finns riktig pool vid Suranaree university, vid fotbolls stadiums området.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite långt bort, bor vid Yoho men tack för tipset. Nu är det ändå inte väder för det, blöt blir man ändå.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Esspe:

Lite långt bort, bor vid Yoho men tack för tipset. Nu är det ändå inte väder för det, blöt blir man ändå.

Finns ett typ sportcenter bakom marknaden i Yoho dom har en  pool där inte lika stor som The Mall men  ok att simma i, har själv aldrig använt den men enligt sambon så kan vem som använda den.

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet försök till karta på vart poolen ligger, 15.036634, 102.131313 koordinater tror jag 

image.png.8ac4ed5e060e6fafb263998b4e69de26.pngimage.png.8ac4ed5e060e6fafb263998b4e69de26.png

 

//matz

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Esspe:

Tips på var det finns en hyfsat stor bassäng man kan använda i Korat? Blir för dyrt med The Mall omman går ofta.

Åtminstone fanns det tidigare ett kort på The Mall, typ våra svenska rabattkort på diverse butiker. 

Detta kort kostade inget att skaffa, och gav gratis tillträde till vattenlandet och simbassängen vid The Mall.

Jag har varit där och simmat många gånger, aldrig betalat något.

Detta var några år sedan, men kolla om det finns kvar.

 

mvh

biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev matz:

Ett litet försök till karta på vart poolen ligger, 15.036634, 102.131313 koordinater tror jag 

image.png.8ac4ed5e060e6fafb263998b4e69de26.pngimage.png.8ac4ed5e060e6fafb263998b4e69de26.png

 

//matz

 

 

 

Det var ju betydligt närmare, får kolla upp det.  Tack.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev biker:

Åtminstone fanns det tidigare ett kort på The Mall, typ våra svenska rabattkort på diverse butiker. 

Detta kort kostade inget att skaffa, och gav gratis tillträde till vattenlandet och simbassängen vid The Mall.

Jag har varit där och simmat många gånger, aldrig betalat något.

Detta var några år sedan, men kolla om det finns kvar.

 

mvh

biker

 

Kollade förra året och man kunde bli medlem. Tror det kostade 160 Baht då, 200 utan. Sen får man betala för badmössa, hänglås o.s.v. men går man ofta kan man ju köpa det. Väldigt fin bassäng iaf.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev matz:

Ett litet försök till karta på vart poolen ligger, 15.036634, 102.131313 koordinater tror jag 

image.png.8ac4ed5e060e6fafb263998b4e69de26.pngimage.png.8ac4ed5e060e6fafb263998b4e69de26.png

 

//matz

 

 

 

5-6 km dit och hittade poolen på Google maps. Blir det bara väder ska jag ta en tur på cykeln dit.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...