Jump to content
IGNORERAD

Bilstereo köp i Thailand


Dolemon

Recommended Posts

Tänkte gradera upp bilen med ny stereo anläggning+ högtalare

Är det någon som har bra sidor att titta på om bilsterioanläggningar i Thailand

Ska till Thailand nästa månad och tänkte kolla om lte olika anläggningar om det finnes

Bilen som ska graderas upp är Isuzi D-max 4 dörrars 2017

 

Mvh. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Dolle:

Tänkte gradera upp bilen med ny stereo anläggning+ högtalare

Är det någon som har bra sidor att titta på om bilsterioanläggningar i Thailand

Ska till Thailand nästa månad och tänkte kolla om lte olika anläggningar om det finnes

Bilen som ska graderas upp är Isuzi D-max 4 dörrars 2017

 

Mvh. 

Var på jakt efter ledchip i Thailand för för ca 5 år sedan, kollade runt en hel del på nätet utan någon större framgång, men tillslut lyckades jag hitta ett område i Bangkok som heter eller kallades "baan moo", det är flera kvarter med all möjlig elektronik och om jag minns rätt så fanns det även en hel del bilstereo grejor där, ligger typ 100 bath med taxi från mbk...

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

I varje mindre stad finns alltid speciella verkstäder som är jävligt duktiga på bilstero och montering. Oftast betalar du bara for prylarna och då ingår montering.   Jag betalade for detta ca 35.000 Baht.  Använde orginalspelaren från Toyota. 

Då ingick 2st slutsteg,byte av samtliga hogtalare inne i bilen, kareoke-anläggning med 2st trådlosa mikrofoner samt mojlighet att koppla in en extern TV utanfor bilen. Bygget bak tog ca 2-3 dagar allt gjort for hand.

Kolla runt på lite olika verkstäder. Dom har rubbet i alla prisklasser.

bil.thumb.jpg.0ef97bd801456190bfd1a56ce242ac12.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev thomas001:

I varje mindre stad finns alltid speciella verkstäder som är jävligt duktiga på bilstero och montering. Oftast betalar du bara for prylarna och då ingår montering.   Jag betalade for detta ca 35.000 Baht.  Använde orginalspelaren från Toyota. 

Då ingick 2st slutsteg,byte av samtliga hogtalare inne i bilen, kareoke-anläggning med 2st trådlosa mikrofoner samt mojlighet att koppla in en extern TV utanfor bilen. Bygget bak tog ca 2-3 dagar allt gjort for hand.

Kolla runt på lite olika verkstäder. Dom har rubbet i alla prisklasser.

bil.thumb.jpg.0ef97bd801456190bfd1a56ce242ac12.jpg

Tack tomas för biden behöver inte lika kraftig anläggning

Mvh.

 

https://www.facebook.com/pages/Powersoundcaraudio-Ayutthaya/659587130797875

Deta har jag lyckats hitta på internet ftån Ayutthaya

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...