Jump to content
IGNORERAD

Gåtan om Kim Jong

ReKa

Recommended Posts

Jag har undrat varför Kim Jong Un inte håller en låg profil i sin lilla diktatur och bara njuter livet i st. för att skräna och bråka.

Jag fann svaret i en tidning i väntrummet.

IMG_0561.jpg

Dela på andra sajter

Brukar mäta min på bredden, då räcker måttbandet knappt till, asså !:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev ReKa:

Jag har undrat varför Kim Jong Un inte håller en låg profil i sin lilla diktatur och bara njuter livet i st. för att skräna och bråka.

Jag fann svaret i en tidning i väntrummet.

IMG_0561.jpg

Tyder på att jag en vit neger :crazy:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev uptoyou:

Något som har tänkt på mycket sista tiden är denna fruktansvärda händelse utfört av denna fantastiska pojke.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/otto-warmbiers-foraldrar-talar-ut-om-sonens-sista-tid-i-livet

Det där är ruggigt. Sno en propagandaaffisch och det blir en sån konsekvens - skitland.
Men jag undrar varför föräldrarna inte vill ha nån obduktion.

Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev ReKa:

Det där är ruggigt. Sno en propagandaaffisch och det blir en sån konsekvens - skitland.
Men jag undrar varför föräldrarna inte vill ha nån obduktion.

Kan man undra. F.ö. så förnekas att han utsatts för tortyr av USA. Skrevs om det förra veckan men USA förnekade bestämt att han blivit torterad vilket hans föräldrar påstår nu. Varför säger det de nu?  Tror inte på det. 

Källa? Nä, orkar inte leta, tro på mig eller skit i det.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bibben:

Kan man undra. F.ö. så förnekas att han utsatts för tortyr av USA. Skrevs om det förra veckan men USA förnekade bestämt att han blivit torterad vilket hans föräldrar påstår nu. Varför säger det de nu?  Tror inte på det. 

Förnekar USA tortyren nu? För bara några veckor sedan anklagade Trump Nordkorea för tortyr. NK och fetknoppen förnekade så klart.

(Hm, undrar varför mina skärmdumpar blir så fläskiga för)

59d417c5ba1e6_Skrmavbild2017-10-04kl_01_03_55.thumb.png.d3788e6ba0fab7f23afe6667dab85627.png

Dela på andra sajter

Bästa sätt att tortera någon är att ge han nyspulver, försök att göra nått medans du nyser!:lipa:

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev audirs2:

Bästa sätt att tortera någon är att ge han nyspulver, försök att göra nått medans du nyser!:lipa:

Har läst att kinesiska vattentortyren (droppa vatten mot ögat) ska vara hemsk. Det låter inte så hemskt (jämför mot att få naglarna utdragna). 

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Bibben:

Riktigt. Coronern hittade inga bevis på tortyr. Finns till och med att läsa om i aftonblaskan:

Warmbier avled eftersom hjärnan inte fick tillräckligt med syre, enligt rättsläkarna. Hans död den 19 juni berodde på en okänd skada han fått över ett år tidigare, enligt rapporten, daterad den 11 september.
Föräldrarna sade i Fox-intervjun att armar och ben var deformerade, och att tänder såg ut att ha flyttats.
Men på kroppen fanns det inga bevis för att Otto Warmbier utsatts för tortyr, säger rättsläkaren Lakshmi Sammarco. Han hade inga skadade tänder och inga brutna ben, säger hon.

– Vi vet inte vad som hänt honom. Det är slutsatsen. Vi kommer aldrig att få veta om inte personerna som var där träder fram och säger ”Det här är vad som hände med Otto”.
22-åringen hade flera ärr på kroppen, men alla utom ett skulle ha kunnat komma från instrument på ett sjukhus, enligt rättsläkaren. Han hade ett stort, oregelbundet ärr på sin högra fot.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RvqnW/rattslakaren-inga-bevis-for-att-warmbier-torterades

Dela på andra sajter

Att hindra syretillgång till hjärnan är ju en tortyrmetod

Det är ju det man uppnår med vattentortyr (skendränkningar) bl.a

Ger inga synbara skador på utsidan

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Går en bra film om mordet på  Kim fjongs bror som mördades i Kuala Lumpur i Dokument utifrån på SVT play!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Går en bra film om mordet på  Kim fjongs bror som mördades i Kuala Lumpur i Dokument utifrån på SVT play!

Det gör inget om du lägger in en länk också, eller kanske t.o.m. namnet på filmen också.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...