Jump to content
IGNORERAD

Sexliv


Atom

Recommended Posts

Väntar bara på att oraklet från Tavelsjö ska reda ut denna tråd :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    5

  • Jive

    3

  • Esspe

    3

  • fiskarn

    3

Mest aktiva i denna tråd

10 timmar sedan, skrev måne:

Vi har skilda sovrum :waaaht:men det är av hänsyn till frugan som drar in bröd i huset.Jag har sömnapne och har uppmätts snarka 88 decibel(2003 och 143 kg.)Numera somnar frugan tidigt och slipper bli störd av mitt snarkande och jag själv trivs med att själv bestämma när jag har suttit färdigt vid datorn eller TV-tittandet(egentid)jag behöver ju inte passa någon tid på morgonen,när jag vaknar äter jag min frukost i lugn och ro.Är nog bara en kalsongfylla som slår det.

Det var det jag trodde att du tillhör societeten i Örebro :look_down:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nä skämt å sido så sover vi i olika rum ibland också då jag numera tillhör ledighetskommitén och frugan går upp tidigt.

Men här är det frugan som brukar snarka :haha:

 

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni får lära era fruar de gamla visdomsorden "Morgonstånd är guld i mund" eller hur det nu var.

"En lydig kvinna är en lycklig kvinna" är en annan favorit som går hem i stugorna.

Hört en midsommarafton i Småland "Snart dags att ta på sig spikskorna, det vankas gräspippa"

Se där, vad kan gå snett med rätt inställning och lite tåga :-)

 

/ SatanG

 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvinnans sexuella peak är väl mellan 30 och 40. Det gäller att hålla sig med en kvinna i den åldern bara .

Man hör ibland hur tjejerna kallar sina män för pappa, där tror jag nog inte sexlivet existerar så mycket längre.  Inget konstigt att när man blir äldre vilja ha något yngre som ger en energi och livsglädje.

Thailand är väl ett ganska bra land att ha en kvinna  som stängt kiosken i annars, finns ju väldigt många möjligheter om det skulle bli kris.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev flebbe:

Kvinnans sexuella peak är väl mellan 30 och 40. Det gäller att hålla sig med en kvinna i den åldern bara .

Man hör ibland hur tjejerna kallar sina män för pappa, där tror jag nog inte sexlivet existerar så mycket längre.  Inget konstigt att när man blir äldre vilja ha något yngre som ger en energi och livsglädje.

Thailand är väl ett ganska bra land att ha en kvinna  som stängt kiosken i annars, finns ju väldigt många möjligheter om det skulle bli kris.

 

Frugan brukar kalla mig papa sedan jag blev familjefar. Butiken är öppen 7 dagar i veckan men hon är iofs 37. Inget annat kan accepteras om det ska vara ett levande förhållande.  Annars har även jag hört att det ska vara vanligt med stängda butiker när barnen är klara eller 40-års ålder har uppnåtts. Har dock svårt att se denna utveckling framför mig.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev flebbe:

Kvinnans sexuella peak är väl mellan 30 och 40. Det gäller att hålla sig med en kvinna i den åldern bara .

Man hör ibland hur tjejerna kallar sina män för pappa, där tror jag nog inte sexlivet existerar så mycket längre.  Inget konstigt att när man blir äldre vilja ha något yngre som ger en energi och livsglädje.

Thailand är väl ett ganska bra land att ha en kvinna  som stängt kiosken i annars, finns ju väldigt många möjligheter om det skulle bli kris.

Träffade du aldrig på en kåt 15 åring när du var i dom åren själv? Kommer inte ihåg allt från den tiden men 15 till 20 åringar e det kåtaste som finns!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som de ibland har helt olika syn på sexliv och jobb. Känner en systerdotter till frugan som är runt 30år och borde ha ett rikt sexliv. Riktigt snygg och gillar att klä sig sexigt och hon vet om att hon ser mycket bra ut. Hennes make som är i samma ålder är bortrest långa perioder för jobb och han skickar pengar varenda månad och då tycker familjen att han är en riktigt bra make. Hennes andra barnet är nu ca 5 år och det har knakat rejält i förhållande och jag påtalade för min fru som också tyckte han var en bra make att han han är fan ingen bra make bara för att han skickar pengar. Barnet behöver båda föräldrarna!!
 
Han åker på utlandsjobb i 14 månader när barnet endast är 4 månader. Så där har det sett ut i stort hela tiden, han är sällan hemma men skickar pengar. Måste klia rejält mellan låren på henne eller så är hon riktigt fingerfärdig.  När jag var runt 30 år så ville jag inte vara utan kött i mer en några dagar.  Fan vet hur det är efter 6 månader när man är 30 år gammal. Själv så börjar jag närma mig 50år men vill fortfarande inte vara utan köttet i mer en en vecka även om trycket har minskat något.
 
Hur hennes karl klarar sig det kan jag bara gissa..
 
Kanske finns det en anledning till att det finns karaoke barer i minsta by eller efter alla större vägar även i issan, men de tillfredställer ju bara den ena halvan. Hur det kvinnliga halvan klarar sig är för mig en gåta. Den halvan har definitivt inte stängt butiken för mig då det allt som oftast är hon som tar initiativet här hemma, men skulle hon stänga butiken utan anledning så blev hon troligen inte långvarig eller så skulle även jag till slut besöka karaokebarer.  
 
Jag har även funderat på hur mycket energi karlarna lägger för att även den kvinnliga delen ska ha det trevligt under sexakten. Kanske tänker de endast på sig själva och är nöjda när dom är det?? Själv så lägger jag ner mycket tid och energi för att frugan ska ha det riktigt bra och det får jag igen. Tänker thaigubbar så långt?  
Gubbarna är ju även ganska duktiga på att inhalera Hong Thong  många gånger och jag tror inte att man blir någon bättre älskare av det och man blir ganska snart avtrubbad och tappar lusten och även förmågan.  
 
Tror inte heller att kvinnorna njuter av att ha en överförfriskad karl som luktar svett och gammal wiskey.
 

I byn är det inte ovanligt yngre thai killar besöker dom stackars tjejerna när karln åker i iväg jobbar längre tid. Min dam tyckte det var lite jobbigt [emoji13] när hon själv tillbringade 4-5 månader i byn och ett antal killar uppvaktade henne även gifte mål försökte dom med.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Pakusa:


I byn är det inte ovanligt yngre thai killar besöker dom stackars tjejerna när karln åker i iväg jobbar längre tid. Min dam tyckte det var lite jobbigt emoji13.png när hon själv tillbringade 4-5 månader i byn och ett antal killar uppvaktade henne även gifte mål försökte dom med.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

Visst kan det vara så men det är inget som jag har koll på då jag tillbringar för lite tid i Thailand för att ha koll. Men på något vis så lär hon bota klådan som uppstår för hon är blott 30 år  och inte mer än människa...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Soengsang:

Hur tänker du nu, gillar jag kvinnor som får för sig o stänga butiken pg av konstiga idéer,  eller vad de nu tänker, menar du?

Det är tydligt att det är relativt vanligt att medelålders kvinnor får för sig att plötsligt sluta med sex, har hört det från flera hemomkring.

 

Så jag förstår inte riktigt din kommentar?

Du vill ju inte acceptera att din fru säger nej och det gör ju inte en musse heller, du gillar ju inte mussarna men ni har samma tänkande;). Ett nej är ju ett nej till att släppa till oavsett orsak.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vill ju inte acceptera att din fru säger nej och det gör ju inte en musse heller, du gillar ju inte mussarna men ni har samma tänkande[emoji6]. Ett nej är ju ett nej till att släppa till oavsett orsak.

Ok....
Ta det lugnt med ditt örtte ;)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min älskling är 40 år och tjatar på mig att hon vill älska mer med mig, men ibland behöver ju jag ju vila :)

Kan nämna att hon har 2 barn, så för oss stämmer inte den tesen.

Om jag vill och orkar så gäller 24/7 enligt tjejen 😉

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att thaidamen stänger butiken tror jag inte på men, de ger gärna sken av att de gör det, för att förklara lite närmare vad jag menar så är det att i västerlandet så kan en tjej mer bejaka sitt sexliv medans i Thailand så är det "fint" att inte ge sken av att man praktiserar sex så ofta utan att man är mer återhållsam med att ha sex och skulle man ha det så talar man ofta om att man kanske ger mannen sin en handtralla men knu**a nej det gör man iiinte. Vet fler som knappast fått en unge innan nästa är på G fasten damen ifråga säger att knu***a är något vi slutade med för länge sedan, så nog allt knu**as det frisk i Thailand också...

 

Att thaimän/killar skulle vara sämre älskare än faranger tror jag bara är en myt som farangerna har blivit i-lurade av damen sin för att känna sig lite mer säker på sin dam om ni förstår vad jag menar för vad "jag" hör från fruns väninnor som har haft thaiman/kille så väljer de flesta en thaiman/kille alla dagar i veckan, en av orsakerna är att farangens dasse är för stor så den är mest halvslak under akten medans en thaiman/kille dasse är kanske mindre men då tydligen hårdare under akten, har även hört att thaimannen är mer uthållig än sin jämlike farangbroder och därför önskas en thaiman/kille, men som sagt inga regler utan undantag.

 

Bockenbob

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev bob:

Att thaidamen stänger butiken tror jag inte på men, de ger gärna sken av att de gör det, för att förklara lite närmare vad jag menar så är det att i västerlandet så kan en tjej mer bejaka sitt sexliv medans i Thailand så är det "fint" att inte ge sken av att man praktiserar sex så ofta utan att man är mer återhållsam med att ha sex och skulle man ha det så talar man ofta om att man kanske ger mannen sin en handtralla men knu**a nej det gör man iiinte. Vet fler som knappast fått en unge innan nästa är på G fasten damen ifråga säger att knu***a är något vi slutade med för länge sedan, så nog allt knu**as det frisk i Thailand också...

 

Att thaimän/killar skulle vara sämre älskare än faranger tror jag bara är en myt som farangerna har blivit i-lurade av damen sin för att känna sig lite mer säker på sin dam om ni förstår vad jag menar för vad "jag" hör från fruns väninnor som har haft thaiman/kille så väljer de flesta en thaiman/kille alla dagar i veckan, en av orsakerna är att farangens dasse är för stor så den är mest halvslak under akten medans en thaiman/kille dasse är kanske mindre men då tydligen hårdare under akten, har även hört att thaimannen är mer uthållig än sin jämlike farangbroder och därför önskas en thaiman/kille, men som sagt inga regler utan undantag.

 

Bockenbob

 

 

 

"men som sagt inga regler utan undantag" - för säkerhets skull he he

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev audirs2:

Träffade du aldrig på en kåt 15 åring när du var i dom åren själv? Kommer inte ihåg allt från den tiden men 15 till 20 åringar e det kåtaste som finns!

Jodå, det var en härlig tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev audirs2:

Träffade du aldrig på en kåt 15 åring när du var i dom åren själv? Kommer inte ihåg allt från den tiden men 15 till 20 åringar e det kåtaste som finns!

Kåta var de allt. Men tekniken var långt ifrån fulländad. Men upp mellan 25-30 blev det mer fart på dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, som jag kommer ihåg det så gick det i brallan innan man kom till skott.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Jive:

Nja, som jag kommer ihåg det så gick det i brallan innan man kom till skott.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
 

Har nog t.o.m med lagt ett och annat s.k buska-skott i min umgdom. Lite längre än i brallorna men ack så pinsamt.

 

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev thomas001:

Har nog t.o.m med lagt ett och annat s.k buska-skott i min umgdom. Lite längre än i brallorna men ack så pinsamt.

 

Inget att skämmas för! Övning ger färdighet! Skott kommer, klart framåt!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Inget att skämmas för! Övning ger färdighet! Skott kommer, klart framåt!

Förr var det mer uppåt :crazy:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Jive:

Nja, som jag kommer ihåg det så gick det i brallan innan man kom till skott.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
 

...Är det nån skillnad mot idag det? :big_smile:

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev thomas001:

Har nog t.o.m med lagt ett och annat s.k buska-skott i min umgdom. Lite längre än i brallorna men ack så pinsamt.

 

I tonåren var den ju laddad och klar på direkten igen......

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev UglyFarang:

I tonåren var den ju laddad och klar på direkten igen......

Sexskjutare?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev ragson:

...Är det nån skillnad mot idag det? :big_smile:

Ja!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Esspe:

Sexskjutare?

Ungefär..

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...