Jump to content
IGNORERAD

Nyrekrytering?


Atom

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    42

  • Wanchai

    19

  • leifen

    16

  • Soengsang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Tänker inte gå i djupare disk.. Med dig nu.. Du är för egotrippad för att diskutera med. Höras å ses är ditt måtto,inte mitt.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-14 at 16:01, skrev wUThai:

Jag är inte medlem på thaisnack... varit inne nån gång och läst... tråkigare forum får man leta efter! 

Ja det är inget höjdarforum, @kycklingen är just en kyckling där inne, den andra admin är en heltrög gubbsjuk pingstvän som är extremt konflikträdd, och då blir det ju ganska slätt.

Han var för övrigt +50år och oskuld när han mötte Noi 25år med 2barn och frånskild......Värdens bästa och helt ren från allt, tror t.o.m de tidigare barnen som följde med är befruktade av Jesus........

Den enda med fart heter CocaCola eller om det är PepsiCola men han har ett kromosomfel, jag skall låta det vara osagt om det saknas en eller är en för mycket, men lirar det gör det inte.......

Och där inne är LeffeHP kung :D 

 

ps. @andrejsdenruskige är nog nästa Moderator där inne, han har redan halva inne :D 

Nmax eller Benjamin? som han heter på MPR är en rolig jävel, han har lite storys om Leffe HPs tid i HuaHin, dra den om plastpåsen med sextillbehören som LeffeHP lämnade kvar till dig när han rymde till Filippinerna :D 

 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

@wUThai kan du inte regga dig där, snälla, :D 

Vi på Thaisnack saknar även @Soengsang eller Borat som han heter där :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
[mention=3432]wUThai[/mention] kan du inte regga dig där, snälla, [emoji3] 
Vi på Thaisnack saknar även [mention=3210]Soengsang[/mention] eller Borat som han heter där [emoji3] 
Haha! Nej, det sunkforumet lär jag aldrig regga mig på! Vem fan vill vara på ett forum där alla ska sjunga kumbaja och vara snälla mot varandra hela tiden? Tycker personligen att risteknikern från Surin ska banna alla från MPR som är medlemmar på thaisnack. Vad är det för konflikträdda människor som är medlemmar där? Vågar dom inte skriva på MPR? Eller vad är det frågan om?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Det förbigår jag med nytt Ipnummer, jag är bra på det :D 

I övrigt håller jag med dig, mer bann och mindre Kumbaja, vi får väl se vad den där risteknikern hittar på :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Det förbigår jag med nytt Ipnummer, jag är bra på det [emoji3] 
I övrigt håller jag med dig, mer bann och mindre Kumbaja, vi får väl se vad den där risteknikern hittar på [emoji3] 
Nytt ip är inte svårt att skaffa.. Värre är det med samma nick! [emoji12]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Nytt ip är inte svårt att skaffa.. Värre är det med samma nick! emoji12.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Jag tog mitt gamla bannade nick som jag alltid använt mig av när jag blir bannad, UbonBorge :D 

Byt till ett lagom svårt och alla 80% med kromosomfel är av banan direkt, hahhahahahahahahahah

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat

 

Hej Mankan! Du är medlem hos men har inte varit inloggad på forumet Thaisnack https://thaisnack.se på ett tag. Vi kommer att rensa bort ditt och alla andra inaktiva konton automatiskt med start på måndag den 25 Juni 2018.

 

Efter det så kommer du inte längre att kunna logga in på Thaisnack med ditt användarnamn Mankan eller med din e-postadress mankan6901@gmail.com och du kommer inte heller att kunna läsa de forumtavlor som bara medlemmar kan se. Vidare kommer du inte att få vårt veckobrev.

 

FÖR ATT LÅTA KONTOT RADERAS BEHÖVER DU INTE GÖRA NÅGONTING

===========================================================

Du behöver inte göra någonting då raderingen av ditt konto med tillhörande personuppgifter sker automatiskt och detta e-postmeddelandet är då bland de sista du ser från oss.

 

OM DU HELLRE VILL BEHÅLLA DITT KONTO

=============================================

Skulle du däremot vilja ha kvar ditt medlemskap hos oss så är vi jätteglada över det men då behöver du logga in på forumet en gång före måndag den 25 Juni 2018. Loggar in gör du på https://thaisnack.se/login Ditt inloggningsnamn är Mankan Om du har glömt ditt lösenord så kan enkelt återställa det om du fyller i formuläret https://thaisnack.se/lost-password

 

Med vänliga hälsningar

 

Jill (kycklingen) på Thaisnack

 

---

This email has been checked for viruses by AVG.

https://www.avg.com

 

 

Aj aj aj jag håller på att åka ut både här och där.

 

Man-kan ju misstänka att de inte vill ha så många medlemmar och så hög aktivitet på forumet.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

 

Aj aj aj jag håller på att åka ut både här och där.

 

Man-kan ju misstänka att de inte vill ha så många medlemmar och så hög aktivitet på forumet.

Jodå jodo, bara regga dig igen, men skriv inte vad du tycker för då blir du bannad fortare än du hinner säga ordet Pingstvän :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Mankan:

 

Aj aj aj jag håller på att åka ut både här och där.

 

Man-kan ju misstänka att de inte vill ha så många medlemmar och så hög aktivitet på forumet.

När du ändå är inne(om du regger dig) så passa på och fråga den där rödvins pimplande Admin om inte Pingstvänner borde vara nykterister enligt bibeln.

Då hittar han en bibelvers där det står att vin får man dricka, dock ej berusa sig av :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Tycker du?

Se där ja, 3st minuskarma av LeffeHP är inte Kattskit! Kul att du hittat hit till denna tråd, nu väntar vi bara in resten från Plattan :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja det är inget höjdarforum, @kycklingen är just en kyckling där inne, den andra admin är en heltrög gubbsjuk pingstvän som är extremt konflikträdd, och då blir det ju ganska slätt.

Han var för övrigt +50år och oskuld när han mötte Noi 25år med 2barn och frånskild......Värdens bästa och helt ren från allt, tror t.o.m de tidigare barnen som följde med är befruktade av Jesus........

Den enda med fart heter CocaCola eller om det är PepsiCola men han har ett kromosomfel, jag skall låta det vara osagt om det saknas en eller är en för mycket, men lirar det gör det inte.......

Och där inne är LeffeHP kung :D 

 

ps. @andrejsdenruskige är nog nästa Moderator där inne, han har redan halva inne :D 

Nmax eller Benjamin? som han heter på MPR är en rolig jävel, han har lite storys om Leffe HPs tid i HuaHin, dra den om plastpåsen med sextillbehören som LeffeHP lämnade kvar till dig när han rymde till Filippinerna :D 

 

Vilken scenförändring, för ett tag sen höjde han TS till skyarna som det största och bästa thaiforumet med över 9000 medlemmar :D och klankade ner på MPR......

 

Nu brukar det finnas regler att man inte skvallrar vad medlemmar har för nick på andra forum och vad som skrivs där, men Ubon Borge som han redan avslöjat heter där har inte spärrar alls.

Väldigt lågt att skriva vad Benjamas nick är på andra forum och att Soengsang kör med dubbla nick.

 

Nu tror jag att jag vet vad medicinen är mot forumvärldens värsta buse genom åren och det är minuskarman :D, jag kommer att börja scrolla tillbaka och ge minus på grottis samtliga inlägg jag orkar med och uppmanar fler att gör så tills han ber sin kompis och beskyddare att ta bort minuskarman igen. 5555555

 

För övrigt kan jag upplysa att plattan är dött, för de flesta har bytt till nytt ställe i närområdet, kvar är bara några rätt gaggiga snålisar som tar med egen sprit för att hålla ner kostnaderna.

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev leifen:

Vilken scenförändring, för ett tag sen höjde han TS till skyarna som det största och bästa thaiforumet med över 9000 medlemmar :D och klankade ner på MPR......

 

Nu brukar det finnas regler att man inte skvallrar vad medlemmar har för nick på andra forum och vad som skrivs där, men Ubon Borge som han redan avslöjat heter där har inte spärrar alls.

Väldigt lågt att skriva vad Benjamas nick är på andra forum och att Soengsang kör med dubbla nick.

 

Nu tror jag att jag vet vad medicinen är mot forumvärldens värsta buse genom åren och det är minuskarman :D, jag kommer att börja scrolla tillbaka och ge minus på grottis samtliga inlägg jag orkar med och uppmanar fler att gör så tills han ber sin kompis och beskyddare att ta bort minuskarman igen. 5555555

 

För övrigt kan jag upplysa att plattan är dött, för de flesta har bytt till nytt ställe i närområdet, kvar är bara några rätt gaggiga snålisar som tar med egen sprit för att hålla ner kostnaderna.

 

Om karma är så viktigt för dig så kan du få alla mina, @SurinP3 kan du föra över 12,000 karma till LeffeHPs konto

Sen kan han och hans polare Wanchai slappna av lite :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Se där ja, 3st minuskarma av LeffeHP är inte Kattskit! Kul att du hittat hit till denna tråd, nu väntar vi bara in resten från Plattan :D 

Snart är det tresiffrigt, gråt ut på TS i vanlig ordning........ ;) 

Kvällen är ung så jag jobbar på vidare.......

 

Under tiden kan du ju redovisa fler med dubbla nick...

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

LeffeHP förfan!

Sitta där och klicka på minus 1 och 1, det tar ju enorm tid för dig.

Är du dum nog för att sätta ihop en liten repeat som fixar det automatiskt så rekomenderar jag att du bara slappnar av lite, du får alla mina karma så fort P3 loggar in, då slipper du sitta i timmar och klicka enbart för att du är för dum för att sätta ihop ett litet enkelt program :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev leifen:

Nu brukar det finnas regler att man inte skvallrar vad medlemmar har för nick på andra forum och vad som skrivs där, men Ubon Borge som han redan avslöjat heter där har inte spärrar alls.

Väldigt lågt att skriva vad Benjamas nick är på andra forum och att Soengsang kör med dubbla nick.

Men det var ju bra att du bekräftade det hela...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

När man läser kvällens inlägg i den här tråden är det enkelt att förstå varför nyrekryteringen är  låg...

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev spooncreek:

När man läser kvällens inlägg i den här tråden är det enkelt att förstå varför nyrekryteringen är  låg...

Själv tycker jag tvärt emot dig, tråden visar både framåtanda och vilja och jag tror att denna typ av trådar kommer att övervinna hela MPR tillslut, Leffe HP is tha shit!  :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev spooncreek:

När man läser kvällens inlägg i den här tråden är det enkelt att förstå varför nyrekryteringen är  låg...

Det håller jag inte med om. Hade jag varit en forum-rookie så hade jag med största säkerhet blivit nyfiken på vilket av forumen som är något för mig och därmed testat bägge för att senare se vilket som skulle passa mig bäst. Och med tanke på att jag inte gillar pingsten så borde valet inte vara så svårt för min del...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett enkelt litet tips till folk som vill tycka till, gör det inte i negativa gnälltrådar, ni åker dit varje gång...........

Prova att starta en positiv tråd, där kan ni få er röst hörd :-) 

 

Med ett tiggarnick som Leffe HP är det nog kört redan innan, tyvärr....... 

 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att någon rookie skulle våga skriva något här är nog uteslutet, den stackaren skulle mobbas ut på en kvart eller kortare tid.

Möjligen en söndag skulle det ta dubbla tiden.

 

När till och med en moderator startar trådar om hur många nationaliteter men har haft sex med, eller grottis katoytrådar på fredagar förstår man att det är för tufft bland mobbarna för en rookie.

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev leifen:

Ja, att någon rookie skulle våga skriva något här är nog uteslutet, den stackaren skulle mobbas ut på en kvart eller kortare tid.

Möjligen en söndag skulle det ta dubbla tiden.

 

När till och med en moderator startar trådar om hur många nationaliteter men har haft sex med, eller grottis katoytrådar på fredagar förstår man att det är för tufft bland mobbarna för en rookie.

 

 

Ja känsliga personer med sexlivet samlat i en plastpåse bör hålla sig undan, resten bör nog passa in :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...