Jump to content
IGNORERAD

Maxpris på Kao Pad?


Cavemannen

Vad får en Kao Pad kosta?  

79 röster

  1. 1. Hur mycket får en Kao Pad kosta för att ni skulle köpa?

    • 35B
      9
    • 60B
      16
    • 80B
      20
    • 140B
      13
    • 300B
      2
    • +300B
      8
    • Jag köper aldrig kao pad......
      11


Recommended Posts

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det är ju relativt.....

För en kyrkråtta har de ju ett större värde tex.

Vad fattig @broder tuk tuk måste vara med tanke på hur i mitt tycke lågt han värderar olika saker. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    4

  • Nemo

    4

  • SatanG

    3

  • Wangthong

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On ‎2017‎-‎09‎-‎19 at 11:29, skrev wUThai:

Ja, smaken är som baken. Personligen skulle jag av ren princip aldrig betala några 300 THB för stekt ris och några räkor. Sen spelar det inte nån roll hur fint ställe det är.



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

On ‎2017‎-‎09‎-‎19 at 11:46, skrev wUThai:

Blev två inlägg för jag tryckte fel!

Hur skulle det se ut om man beställde in en khao pad när man käkat för närmare 20k THB som vi gjorde på Lebua? Men det är ju upp till var och en beställa vad man vill. Men att gnälla om att folk är fattiga för att man inte kan tänka sig att betala över 300 THB för stekt ris är väl ändå lite lamt. För övrigt kan jag säga att maten var helt ok, dock inte prisvärd imo. Servicen var dock outstanding! Ölsortimenten var dock oerhört kasst! Importerad öl från Italien av alla ställen! Den gick på 690 THB! Och smakade skit! var säkert nån överskattad ipa-apa öl! emoji4.png



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Hos oss kostar stekt ris med räkor (finns i flera olika smaker, Khao pad Thaihouse och Khao pad Tom yum är godast, tycker jag), ca 370 Thb, och vi säljer mycket av det, välkommen och prova!

Klart ni var tvungna att hålla er till vanligt ris om de nu har såna priser på Lebua! 20300, hade förstås varit för mycket?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Klart ni var tvungna att hålla er till vanligt ris om de nu har såna priser på Lebua! 20300, hade förstås varit för mycket?

 

MVH Tommy

Överstiger priset 20,000B så gör jag nog en BTTare, dvs. flickvännen får vänta och ta en KaoPad på gatan utanför :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Överstiger priset 20,000B så gör jag nog en BTTare, dvs. flickvännen får vänta och ta en KaoPad på gatan utanför :D 

En halv då, en hel kostar för mycket.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...