Jump to content
IGNORERAD

Mobilt Bank-ID


Batting

Recommended Posts

  • Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    9

  • Kenneth4618

    4

  • frason

    4

  • Wanchai

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

17 minuter sedan, skrev Batting:

Funkar mitt Mobila Bank ID till Handelsbanken även när jag är i Thailand?

 

Det var en bra fråga, men eftersom det går via telefonens data trafik så borde det!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev audirs2:

Det var en bra fråga, men eftersom det går via telefonens data trafik så borde det!

Tänkte samma, men visste inte, så jag väntade på svar från de som visste!

 

Tack alla, bra att veta!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Batting:

Funkar mitt Mobila Bank ID till Handelsbanken även när jag är i Thailand?

 

 

Det bör det göra.

Fungera i PH.

Och i Madrid

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fungerar som vanligt. Bank-ID är kopplat till enheten du använder. Spelar ingen roll om man kör via Wifi eller sätter in ett Thai-sim i telefonen. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mankan:

För oss till höger fungerar det i alla fall ;)

Som sagt var. Dina inlägg :44:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Batting:

Som sagt var. Dina inlägg :44:

är inte så lätta att förstå för en sån som dig. Ok jag förstår, ska försöka uttrycka mig lite enklare i fortsättningen.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Nilsson68:

Instämmer! Fungerar i Thailand. Betalar mina räkningar med den när jag är nere.

Tapatalkat
 

Det är ju kanon. Är man där nere lite längre så riskerar man ju annars att få förseningsavgift. På tal om att betala räkningar. Finns det någon här som använder "KIVRA"? 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Mankan:

är inte så lätta att förstå för en sån som dig. Ok jag förstår, ska försöka uttrycka mig lite enklare i fortsättningen.

Jag ställer ju alltså en helt vanlig fråga, och då tycker du det är okej att börja häckla bara för att jag inte har samma politiska åsikt som dig. Det visar väl hur enkelspårig och fixerad sådana som du är. Så det är nog inte bara sättet du uttrycker dig på som är fel, det är mer själva innehållet.  :23:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställer ju alltså en helt vanlig fråga, och då tycker du det är okej att börja häckla bara för att jag inte har samma politiska åsikt som dig. Det visar väl hur enkelspårig och fixerad sådana som du är. Så det är nog inte bara sättet du uttrycker dig på som är fel, det är mer själva innehållet.  :23:
Jag kan förstå din aversion i viss mån men sen när du börjar generalisera om hur såna som han är spårar det tyvärr ut då är du inne på samma planhalva tyvärr......

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Batting:

Det är ju kanon. Är man där nere lite längre så riskerar man ju annars att få förseningsavgift. På tal om att betala räkningar. Finns det någon här som använder "KIVRA"? 

Ja, jag använder Kivra och det fungerar riktigt bra. På senaste har man utökat med post till företag, så Herr Chang AB har fått några uppmuntrande brev från Skatteverket och Bolagsverket :)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit

Bank id funkar oavsett din ståndpunkt, Höger/Vänster/mitt i mellan så länge du har IT uppkoppling 

 

lycka till o glöm inte att njut ditt svin 😜

Link to comment
Dela på andra sajter

Bank id har räddat mig från många krognotor.  Så, Ja det funkar i Thailand hur bra som helst.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Batting:

Jag ställer ju alltså en helt vanlig fråga, och då tycker du det är okej att börja häckla bara för att jag inte har samma politiska åsikt som dig. Det visar väl hur enkelspårig och fixerad sådana som du är. Så det är nog inte bara sättet du uttrycker dig på som är fel, det är mer själva innehållet.  :23:

Häckla och häckla det var menat som ett litet skämt som du uppenbarligen inte kunde ta

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Batting:

Det är ju kanon. Är man där nere lite längre så riskerar man ju annars att få förseningsavgift. På tal om att betala räkningar. Finns det någon här som använder "KIVRA"? 

Japp, och det fungerar också över hela världen utan problem E-fakturor och allt annat som har med betalningar och myndigheter att göra.

Kontakt med Skatteverket banker försäkringskassa allt går att fixa från utlandet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

Häckla och häckla det var menat som ett litet skämt som du uppenbarligen inte kunde ta

Rätt uppfattat. Jag har råkat på allt för många sådana där s.k. skämt från bl.a. enkelspåriga SverigeDemokrater för att se det som något annat infantilt tjat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev JJC:

Japp, och det fungerar också över hela världen utan problem E-fakturor och allt annat som har med betalningar och myndigheter att göra.

Kontakt med Skatteverket banker försäkringskassa allt går att fixa från utlandet. 

Det där får man ju ta och titta på. Snart kan jag ju sköta allt från surfplattan på ett hotellrum i Bangkok. Va fan gör jag här?  :40:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Rätt uppfattat. Jag har råkat på allt för många sådana där s.k. skämt från bl.a. enkelspåriga SverigeDemokrater för att se det som något annat infantilt tjat. 

Du känner dej kränkt helt enkelt ? Bra  stå på dej bara, du är inte ensam.

jonas_bjarby_malmo_solidaritetsgruppen.jpg

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Batting:

Det är ju kanon. Är man där nere lite längre så riskerar man ju annars att få förseningsavgift. På tal om att betala räkningar. Finns det någon här som använder "KIVRA"? 

Jag har haft Kivra, tidigare Brevo, och det fungerar överallt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...