Jump to content
IGNORERAD

Mobilt Bank-ID


Batting

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Batting:

Rätt uppfattat. Jag har råkat på allt för många sådana där s.k. skämt från bl.a. enkelspåriga SverigeDemokrater för att se det som något annat infantilt tjat. 

Tja, du verkar också ha hamnat i den enkelspåriga fåran!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    9

  • Kenneth4618

    4

  • frason

    4

  • Wanchai

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 timmar sedan, skrev Wanchai:

Tja, du verkar också ha hamnat i den enkelspåriga fåran!

Jag vill gärna svara på dumheterna. Leta gärna reda på ett inlägg där jag oproviserat börjar klanka på vissa politiska åsikter. Det konstiga är att det alltid är jag som får skulden för sådana där debatter. Plocka fram det där inlägget som inte varit ett svar på något idi*tiskt påstående!  :23:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Batting:

Det där får man ju ta och titta på. Snart kan jag ju sköta allt från surfplattan på ett hotellrum i Bangkok. Va fan gör jag här?  :40:

Du som är rädd för rasister borde nog hålla dig borta från Thailand. Jämfört med Sverige är nog den "allmänna rasismnivån" skyhög.

Tror nog det är säkrare för dig på Södermalm...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Batting:

Jag vill gärna svara på dumheterna. Leta gärna reda på ett inlägg där jag oproviserat börjar klanka på vissa politiska åsikter. Det konstiga är att det alltid är jag som får skulden för sådana där debatter. Plocka fram det där inlägget som inte varit ett svar på något idi*tiskt påstående!  :23:

Ta inte allt för personligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Wanchai:

Ta inte allt för personligt!

Nä det vore väl det bästa, men jag har blivit trött på omoget flashback-bemötande.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/9/2017 at 03:53, skrev Batting:

 På tal om att betala räkningar. Finns det någon här som använder "KIVRA"? 

Japp. Slipper en massa post. Bara att registrera sig sen går det helt automatiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Japp. Slipper en massa post. Bara att registrera sig sen går det helt automatiskt.

Men man måste väl ändå tala om för dem vad man har för betalningsmottagare? 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Batting:

Men man måste väl ändå tala om för dem vad man har för betalningsmottagare? 

Sker automagiskt med anslutna företag/myndigheter, du behöver inte göra något.

Det är inte som med e-faktura där du måste anmäla hos din bank.

Ändrades av frason

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Autogiro funkar kanon. 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Autogiro funkar kanon. 

Jag kör autogiro med autobetalning när det går. 

Kivra anslöt jag mig till mest bara för att slippa få alla kontoutdrag i brevlådan som vissa envisas att skicka

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev rolba:

Jag kör autogiro med autobetalning när det går. 

Kivra anslöt jag mig till mest bara för att slippa få alla kontoutdrag i brevlådan som vissa envisas att skicka

Har också tagit bort allt pappersutskick

Beställer jag grejer så brukar jag ta Klarna så blir det e-faktura som man kan betala med mobilen eller datorn

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Har också tagit bort allt pappersutskick

Beställer jag grejer så brukar jag ta Klarna så blir det e-faktura som man kan betala med mobilen eller datorn

Beställer jag varor på nätet så gör jag allt jag kan för att undvika betalning via Klarna, de påminner mest om gamla tiders hästhandlare.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev GreenValley:

Beställer jag varor på nätet så gör jag allt jag kan för att undvika betalning via Klarna, de påminner mest om gamla tiders hästhandlare.

Brukar du glömma betala räkningar?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev frason:

Brukar du glömma betala räkningar?

Bara om jag drabbas av Klarnas betalningsrutiner!

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev GreenValley:

Beställer jag varor på nätet så gör jag allt jag kan för att undvika betalning via Klarna, de påminner mest om gamla tiders hästhandlare.

Funkar klockrent tycker jag.

Man får hem varorna och betalar senare med några knapptryckningar. Kostar inget extra heller

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar du glömma betala räkningar?
Fast problemet med klarna är att det är upplagt för att kunden ska missa betalningen och dom får lägga på sina avgifter eller att man ska delbetala till dyra avgifter. I dom fall där klarna är inblandade så brukar jag försöka lösa skulden pronto via min bank eller mitt kort.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev janne_h:

Fast problemet med klarna är att det är upplagt för att kunden ska missa betalningen och dom får lägga på sina avgifter eller att man ska delbetala till dyra avgifter. I dom fall där klarna är inblandade så brukar jag försöka lösa skulden pronto via min bank eller mitt kort.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
 

Ja precis som med kreditkort t.ex. 😀

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev janne_h:

Fast problemet med klarna är att det är upplagt för att kunden ska missa betalningen

Är som vilka företag som helst

Man får en räkning och på den står det ett förfallodatum precis som hos alla andra som skickar fakturor

Det går även att betala direkt från sitt konto

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ochå stört mig på klarna,känns som att dom lever på att ett visst antal ska "glömma" en räkning..en rätt osmaklig affärsside.

Har hänt att jag har surfat vidare för att köpa nån annanstans när man inte har kunnat betala med kort till fördel för klarna.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Är som vilka företag som helst

Man får en räkning och på den står det ett förfallodatum precis som hos alla andra som skickar fakturor

Det går även att betala direkt från sitt konto

Givetvis måste Klarna tjäna pengar på något... men jag tycker det fungerar bra. Att kunna få varan levererad innan man betalar känns bra.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mobil bank id fick sprutt i morse, funka inte alls! Jaha, logga in på banken med dosan, ringer till S-bank men dom vill att man skall legitimera sig med mobilt bankid! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Laddar ner ett nytt, går bra en stund, sedan vill GOOGLE att man skall logga in hos dom!!!! Wat a fack!

Loggar in och plötsligt så funkar bank id igen! Skumt!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Mobil bank id fick sprutt i morse, funka inte alls! Jaha, logga in på banken med dosan, ringer till S-bank men dom vill att man skall legitimera sig med mobilt bankid! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Laddar ner ett nytt, går bra en stund, sedan vill GOOGLE att man skall logga in hos dom!!!! Wat a fack!

Loggar in och plötsligt så funkar bank id igen! Skumt!

Jag fick göra fem försök med bank id i förmiddags innan jag kom in på Forex bank.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...