Jump to content
IGNORERAD

Aldrig mera Thai Airways


janne_h

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev stefan5300:

Varför ska BTT behöva bevisa att han varit i Thailand, det finns ju många på forumet som inte visat sig på bild men säger sig ha varit här:waaaht:.

 

Du får väl bjuda hem stollen, sen är ju saken biff....

Det är nog rätt riskfritt o göra det, för risken att han kommer till Thailand är ju obefintlig.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    14

  • janne_h

    12

  • Soengsang

    9

  • andrejsdenruskige

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Du får väl bjuda hem stollen, sen är ju saken biff....

Varför då?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 
Du får väl bjuda hem stollen, sen är ju saken biff....
Det är nog rätt riskfritt o göra det, för risken att han kommer till Thailand är ju obefintlig.


Ingen risk att bjuda honom hem till sig i Thailand. Han dyker ändå inte upp.

BTT har säkert varit i Thailand och det är det nog inte många som tvivlar på.
Att det sedan var typ 2 decennier sedan och att han idag endast besöker Thailand i sin egen imaginära värld råder det heller inga tvivel om.
Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Visa 1 medlemm som inte har publicerat egentagna bilder från Thailand. 

Och om du åker i november kan du öka din trovärdighet genom att publicera bilder. 

Det säger väl inte att man varit i Thailand bara för att man publicerat bilder,  så om BTT publicerar några bilder tror ni att han varit här. 

Funderar på att mejla några thailandsbilder till en på forumet som den kan publicera.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Varför då?

 

Kanske en kul bekantskap....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

Kanske en kul bekantskap....

Ja, enligt min erfarenhet är BTT en sympatisk person IRL... men göm vattenkokaren vid eventuellt besök :) 

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Ja, enligt min erfarenhet är BTT en sympatisk person IRL... men göm vattenkokaren vid eventuellt besök :) 

 

Herr Chang har talat.

Nja, då tar han väl micron och stoppar in i ugnen på 300 grader...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är fullständigt ointressant om BTT har varit i Thailand eller inte, vad som däremot är väldigt intressant att han lyckas tid efter annan skruva upp Rikard rättrådig till den milda graden att dom go bananas, samma gäller huva Boa, varför bryr ni er överhuvudtaget, sköna gubbar dom där som tillför massor av humor till forumet. 

 

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Chan2014:

Tycker det är fullständigt ointressant om BTT har varit i Thailand eller inte, vad som däremot är väldigt intressant att han lyckas tid efter annan skruva upp Rikard rättrådig till den milda graden att dom go bananas, samma gäller huva Boa, varför bryr ni er överhuvudtaget, sköna gubbar dom där som tillför massor av humor till forumet. 

 

Chan2014

Jag håller med om att det egentligen är ganska ointressant om BTT varit i Thailand eller inte...

 

Men! Vi vill ha en livlig diskussion på MPR, så länge den inte går överstyr. Forumet ska leva!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Ja, enligt min erfarenhet är BTT en sympatisk person IRL... men göm vattenkokaren vid eventuellt besök :) 

 

Herr Chang har talat.

Det är de flesta, även Tavelsjö oraklet, bara bakom ett tangentbord med dunken bredvid det slirar lite, IRL en trevlig prick faktiskt.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rensat bort lite så nu kan vi låsa upp tråden.  Musikvideos kommer fortsättningsvis att raderas omgående, såvida de inte ligger i rätt tråd för ändamålet. 

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får jag ta honden med mig in i himlen, tydligen inte  är man bokar galet med Thai 555555

Var väl ändå topic :)

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Soengsang:

Får jag ta honden med mig in i himlen, tydligen inte  är man bokar galet med Thai 555555

Var väl ändå topic :)

 

Nu balanserar du på gränsen hehe... 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Nu balanserar du på gränsen hehe... 

Songsamen vet inte bättre du får ha lite översende med gossen eller vad det nu hen är

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-09-09 at 08:23, skrev pigge01:

 

Ja det gör han.

Men till normala villor.  

 

Thai bokar han om till dagen innan avresan 

Om det behövs.  

Det är inte sant!

 

Han ombokade våra biljetter efter flighten lämnat  Bangkok för oss för en liten kostnad när vi blev stoppade vid passkontrollen. Då var jag jävligt glad att jag köpt biljetterna av Nonkis Travel Agency.  Kunde även ringa honom via Line, en fördel som kan vara bra i en utsatt situation som vi hamnade i januari detta år. Tack Nonki för din fina service!

 

Så det funkar  i alla lägen om man bokat med Nonki!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-09-09 at 20:30, skrev Boa52:

Förklara gärna vad du menar, bor nära en flygplats som har direktflyg är Thai enda alternativet ????

Om jag inte bor nära en flygplats är inte Thai direktflyg alternativet

Bor man i obygden som du får du skylla dig själv!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2017-09-12 at 07:17, skrev andrejsdenruskige:

 


Ingen risk att bjuda honom hem till sig i Thailand. Han dyker ändå inte upp.

BTT har säkert varit i Thailand och det är det nog inte många som tvivlar på.
Att det sedan var typ 2 decennier sedan och att han idag endast besöker Thailand i sin egen imaginära värld råder det heller inga tvivel om.

Första gången var 1992 och då åkte jag med gamla Aeroflot och att jag så småningom skulle hamna bland barerna i Pattaya var lika osannolikt som att jag skulle hamna på månen.

 

Det var rena slumpen som gjorde att jag överhuvudtaget kom till Pattaya men den historien kan jag ju öppna en egen tråd med.

 

Senaste gången jag var i Pattaya var i februari 2016 så det är inte så himla längesedan.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Första gången var 1992 och då åkte jag med gamla Aeroflot och att jag så småningom skulle hamna bland barerna i Pattaya var lika osannolikt som att jag skulle hamna på månen.
 
Det var rena slumpen som gjorde att jag överhuvudtaget kom till Pattaya men den historien kan jag ju öppna en egen tråd med.
 
Senaste gången jag var i Pattaya var i februari 2016 så det är inte så himla längesedan.
 
BTT


Det är din sista mening jag har svårt att tro på.
Vilket datum reste du in och ut ur Thailand?
Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Första gången var 1992 och då åkte jag med gamla Aeroflot och att jag så småningom skulle hamna bland barerna i Pattaya var lika osannolikt som att jag skulle hamna på månen.

1993 enligt din egen profilinfo :sure:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög med thai i söndag/måndag 9 timmar. Suveränt bra service, biljett från Nonki inte billigast men den bästa servicen.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-09-13 at 08:16, skrev swedenfarang:

Rensat bort lite så nu kan vi låsa upp tråden.  Musikvideos kommer fortsättningsvis att raderas omgående, såvida de inte ligger i rätt tråd för ändamålet. 

Bra städat! Det roliga försvann ju,  men det dyker säkert upp i en annan tråd;)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev KaiserBlood:

Bra städat! Det roliga försvann ju,  men det dyker säkert upp i en annan tråd;)

Kommer säkert en massa "roligt" snart, nu när det nalkas helg ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...