Jump to content
IGNORERAD

Aldrig mera Thai Airways


janne_h

Recommended Posts

8 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Nää, du har väl aldrig skrivit något, du bara kommenterar andra :D

ps. har du aldrig några egna åsikter du vill dela med dig?

Exakt.

Nej jag har inga egna åsikter.

Ändrades av kalasbullen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    14

  • janne_h

    12

  • Soengsang

    9

  • andrejsdenruskige

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2017-09-10 at 03:23, skrev frason:

Smidigt, själv tar jag bilen 10 minuter (eller buss 13 minuter) till Arlanda och sen ett direktflyg.

Jag med :) Ändå måste man vara där tidigt så man kan suga in känslan med ett par stora kalla. Förövrigt så flyger jag alltid direkt med Thai och har inte

sett nån problem med servicen eller nått annat.

Ändrades av Moipenyang
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med [emoji4] Ändå måste man vara där tidigt så man kan suga in känslan med ett par stora kalla. Förövrigt så flyger jag alltid direkt med Thai och har inte
sett nån problem med servicen eller nått annat.

Håller med.
Daglig direktflight samt tiderna slår alla andra hur som.
Varför resa 14-100h när man kan resa på 9-10h?


Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:


Håller med.
Daglig direktflight samt tiderna slår alla andra hur som.
Varför resa 14-100h när man kan resa på 9-10h?


Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Beror på hur man värdesätter sin tid tror jag. Du och jag som arbetar värdesätter nog våran tid högre än de som är pensionärer. Vi betalar 1-2.000 mer för att spara några timmar och  någon mellanlandning. 

 

Jag som bor på Bästkusten flyger alltid Finnair. De passar bra för oss i väst. Därtill har jag bonuskort som ger mig lite grädde på moset :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på hur man värdesätter sin tid tror jag. Du och jag som arbetar värdesätter nog våran tid högre än de som är pensionärer. Vi betalar 1-2.000 mer för att spara några timmar och  någon mellanlandning. 
 
Jag som bor på Bästkusten flyger alltid Finnair. De passar bra för oss i väst. Därtill har jag bonuskort som ger mig lite grädde på moset :big_smile:

Håller med, så är det.


Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Beror på hur man värdesätter sin tid tror jag. Du och jag som arbetar värdesätter nog våran tid högre än de som är pensionärer. Vi betalar 1-2.000 mer för att spara några timmar och  någon mellanlandning. 
 
Jag som bor på Bästkusten flyger alltid Finnair. De passar bra för oss i väst. Därtill har jag bonuskort som ger mig lite grädde på moset :big_smile:


Ja, man tar ju inte direkt omvägar för att flyga med Thai.
Hade Luftwaffe haft direktflyg från ARN till BKK så hade jag hellre tagit det.
Känns som att Thais linjer till Skandinavien är ganska nedprioriterade.
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

 


Ja, man tar ju inte direkt omvägar för att flyga med Thai.
Hade Luftwaffe haft direktflyg från ARN till BKK så hade jag hellre tagit det.
Känns som att Thais linjer till Skandinavien är ganska nedprioriterade.

 

Om nu inte Thai hade ändrat sig, så hade luftwaffe varit mitt val. Då dom är klassade som det bästa flygbolaget vad det gäller att frakta djur. Som exempel så har dom en hel djuravdelning på Frankfurts flygplats. Som ser till att hundar och katter mår bra under mellanlandningarna. Som hundägare är man dessutom tillåten att gå dit och träffa sin hund och rasta den själv medans man väntar.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev samet:

Du och jag som arbetar värdesätter nog våran tid högre än de som är pensionärer

Vet hut pojkvasker :doubt:

 

Även vi arbetsbefriade värdesätter tid :sure:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt skiter jag fullständigt i om det är fri sprit eller ful eller gammal personal på planet. Thai har ju ganska nya 777:er så att det är sunkiga plan är fel.

Maten spelar inte heller så stor roll då man kan fylla buken i loungen innan man lättar.

 

Vill man ha sprit så fick vi ett bra tips av HC i veckan som gick ;)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Vet hut pojkvasker :doubt:

 

Även vi arbetsbefriade värdesätter tid :sure:

Jag är för all del arbetsbefriad, men det är inte därför jag gillat mellanlandningar. En bensträckare och möjlighet att röka är uppskattat. En så kallad benrökare :)

 

Så jämrans bråttom att komma fram till destinationen är det inte för mig.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Jag är för all del arbetsbefriad, men det är inte därför jag gillat mellanlandningar. En bensträckare och möjlighet att röka är uppskattat. En så kallad benrökare :)

 

Så jämrans bråttom att komma fram till destinationen är det inte för mig.

 

Herr Chang har talat.

Det är nog snarare bekvämlighet när man har en thaifru som ska maximera bagaget både dit och hem.

Smidigt då med thai ARN - BKK - UTH

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Jag är för all del arbetsbefriad, men det är inte därför jag gillat mellanlandningar. En bensträckare och möjlighet att röka är uppskattat. En så kallad benrökare :)

 

Så jämrans bråttom att komma fram till destinationen är det inte för mig.

 

Herr Chang har talat.

 

Håller med till 100%

 

Mardrömmen är att hamna mellan två feta figurer under 12 timmar med Norwegian.

 

Att ha en armbåge i sidan under hela tiden är en plåga men två armbågar är helvetet.  Då hjälper det inte ens att supa sig in i sömnen eller ta 4 Imovane.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 
Håller med till 100%
 
Mardrömmen är att hamna mellan två feta figurer under 12 timmar med Norwegian.
 
Att ha en armbåge i sidan under hela tiden är en plåga men två armbågar är helvetet.  Då hjälper det inte ens att supa sig in i sömnen eller ta 4 Imovane.
 
BTT


Du har ju för vana att droga ner folk.
Varför inte droga ner stolsgrannarna så dom blir mjuka och lätt kan stuvas undan?

Nåja, du är den som faktiskt borde ha startat denna tråd. Du lär inte flyga med Thai.......eller något annat bolag för den delen.
Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Håller med till 100%

 

Mardrömmen är att hamna mellan två feta figurer under 12 timmar med Norwegian.

 

Att ha en armbåge i sidan under hela tiden är en plåga men två armbågar är helvetet.  Då hjälper det inte ens att supa sig in i sömnen eller ta 4 Imovane.

 

BTT

 

Men drömmen måste väl ändå någon gång vara o ta sig till Thailand?

Blir det norwegian i Februari som du skrev för länge sedan?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Håller med till 100%

 

Mardrömmen är att hamna mellan två feta figurer under 12 timmar med Norwegian.

 

Att ha en armbåge i sidan under hela tiden är en plåga men två armbågar är helvetet.  Då hjälper det inte ens att supa sig in i sömnen eller ta 4 Imovane.

 

BTT

Ja, det är inte lätt att åka ekonomiklass. Lyckligtvis kan jag välja business class på långa flygningar, och det är faktiskt riktigt komfortabelt! Ingen som sitter bredvid och stör, och blir man lite trött är det bara att fälla stolen till horisontalläge och ta sig en tupplur. Till och med jag 192 cm kan ligga raklång med kudde och täcke.

 

När man sedan vaknar efter en liten lutare är det bara att beställa in mer mat och dryck av den uppmärksamma personalen.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Håller med till 100%

 

Mardrömmen är att hamna mellan två feta figurer under 12 timmar med Norwegian.

 

Att ha en armbåge i sidan under hela tiden är en plåga men två armbågar är helvetet.  Då hjälper det inte ens att supa sig in i sömnen eller ta 4 Imovane.

 

BTT

Prova Qatar eller Emirates!! Funkar mellan Arn och mellanlandningen... Sen blir det en jävla stuvning med diverse kulturer...

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Nineteen68:

Prova Qatar eller Emirates!! Funkar mellan Arn och mellanlandningen... Sen blir det en jävla stuvning med diverse kulturer...

Qatar är nog det flygbolag som jag uppskattat mest av alla mina flygningar till Bangkok.

 

Resan till Bangkok kändes som 5 timmar ungefär och snabb och smidig mellanlandning i Qatar.

 

Men framförallt imponerade priset.  3900 Tur och Retur.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Men drömmen måste väl ändå någon gång vara o ta sig till Thailand?

Blir det norwegian i Februari som du skrev för länge sedan?

 

Skulle tro att jag tillbringat några år längre tid i Thailand än vad du gjort men det spelar ju ingen roll vad man skriver eftersom jag måste bevisa mina år där via bildbevis av någon märklig anledning,

 

Dom flesta andra medlemmar behöver inte bevisa någonting.

 

Nej det blir Ukrainarna nu i november och jag stannar 8 månader denna gången.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skulle tro att jag tillbringat några år längre tid i Thailand än vad du gjort men det spelar ju ingen roll vad man skriver eftersom jag måste bevisa mina år där via bildbevis av någon märklig anledning,

 

Dom flesta andra medlemmar behöver inte bevisa någonting.

 

Nej det blir Ukrainarna nu i november och jag stannar 8 månader denna gången.

 

BTT

Sant.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skulle tro att jag tillbringat några år längre tid i Thailand än vad du gjort men det spelar ju ingen roll vad man skriver eftersom jag måste bevisa mina år där via bildbevis av någon märklig anledning,

 

Dom flesta andra medlemmar behöver inte bevisa någonting.

 

Nej det blir Ukrainarna nu i november och jag stannar 8 månader denna gången.

 

BTT

När man ständigt skriver massa nonsens och lögner kanske man heller inte blir så trovärdig om man någon gång skriver något som är sant. Det kan ju ha något med det att göra

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skulle tro att jag tillbringat några år längre tid i Thailand än vad du gjort men det spelar ju ingen roll vad man skriver eftersom jag måste bevisa mina år där via bildbevis av någon märklig anledning,

 

Dom flesta andra medlemmar behöver inte bevisa någonting.

 

Nej det blir Ukrainarna nu i november och jag stannar 8 månader denna gången.

 

BTT

 

Hahah.... och där skenade det iväg igen....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja vad kan det bero på? Konstigt eller hur?:waaaht:

 

Tur att det finns någon som tror i alla fall 555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skulle tro att jag tillbringat några år längre tid i Thailand än vad du gjort men det spelar ju ingen roll vad man skriver eftersom jag måste bevisa mina år där via bildbevis av någon märklig anledning,

 

Dom flesta andra medlemmar behöver inte bevisa någonting.

 

Nej det blir Ukrainarna nu i november och jag stannar 8 månader denna gången.

 

BTT

Visa 1 medlemm som inte har publicerat egentagna bilder från Thailand. 

Och om du åker i november kan du öka din trovärdighet genom att publicera bilder. 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja vad kan det bero på? Konstigt eller hur?:waaaht:

Varför ska BTT behöva bevisa att han varit i Thailand, det finns ju många på forumet som inte visat sig på bild men säger sig ha varit här:waaaht:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...