Jump to content
IGNORERAD

Hua Hin med omnejd


Esspe

Recommended Posts

Tänkte ta en längre vistelse i Hua Hin eller Prachuab Khiri Khan i oktober/november. Blir 4-6 veckor och söker tips om lämpligt lägenhetshotell eller liknande. Ja jag vet att det finns nåt som heter Airbnb men får dåliga vibbar av det när jag ser samma lägenheter inlagda av olika personer osv. Så om någon har ett tips om boende är det välkommet.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

2 minuter sedan, skrev Esspe:

Tänkte ta en längre vistelse i Hua Hin eller Prachuab Khiri Khan i oktober/november. Blir 4-6 veckor och söker tips om lämpligt lägenhetshotell eller liknande. Ja jag vet att det finns nåt som heter Airbnb men får dåliga vibbar av det när jag ser samma lägenheter inlagda av olika personer osv. Så om någon har ett tips om boende är det välkommet.

 

Skicka ett PM till @Luke the Drifter 

Han kan allt! om den regionen. Dessutom är han rackarns trevlig också! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

 

 

Skicka ett PM till @Luke the Drifter 

Han kan allt! om den regionen. Dessutom är han rackarns trevlig också! 

Tänkte inte på det :) Tack för tipset.

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev Airbnb ändå till sist. Blir första gången men det verkade solitt. Bra pris och det ser väldigt trevligt ut. Räknar med att om det skiter sig så är det inga större problem att ordna annat snabbt i oktober.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Välkommen till Hua Hin Esspe !

Jag kommer med stor sannolikhet att vara hemma i byn hela oktober och november och om jag har tid så ställer jag gärna upp som guide.

 

Om det skulle vara så att jag är ute på äventyr så tror jag att jag eventuellt skulle kunna hitta en företrädare som ser till att du kommer att trivas.

 

DSCF5034.thumb.JPG.c0da79c60318d3be05946357d375a29e.JPG

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

hitta en företrädare som ser till att du kommer att trivas

Host host vad sjuk jag blev, sjuksköterskan längst till vänster skulle kunna få pyssla om mig

 

:beat_plaster:

 

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Välkommen till Hua Hin Esspe !

Jag kommer med stor sannolikhet att vara hemma i byn hela oktober och november och om jag har tid så ställer jag gärna upp som guide.

 

Om det skulle vara så att jag är ute på äventyr så tror jag att jag eventuellt skulle kunna hitta en företrädare som ser till att du kommer att trivas.

 

DSCF5034.thumb.JPG.c0da79c60318d3be05946357d375a29e.JPG

 

// Luke the Drifter

Får ta hjälp av min fru att välja guide tror jag :)

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...