Jump to content
IGNORERAD

Strulat till det Eller vad ska jag hita på för nam

clion
 Dela

Recommended Posts

Jag har ju vart med på forumet  länge  Nu för tiden är det inte roligt och delge  vad som händer tyvärr på grund av att vissa medlemmar  Vill bara mobba och leta efter typ fel inlägg  Jag har skrivit om mina äventyr .Men direkt är de vissa som ska göra sig roliga på saker typ inlägg   Det har hänt mycket .Om Afrika men jag vill inte lägga in saker på grund av att mobbarna vaknar Nu ska jag åka ner till Röda Näsan på Angered Torg och köpa några pilsner   

Dela på andra sajter

Kör försiktigt!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Men Clion, du kan vara ganska otrevlig också. T. ex. när du påstår att en viss medlems fru vill ha dig? Då blir det lätt hänt att folk ger svar på tal. Ha en trevlig dag och skål.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Livet är en fest
Håll mä om dä folk och fä
Men om livet är pest
Fyllan värmer bäst

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Men Clion, du kan vara ganska otrevlig också. T. ex. när du påstår att en viss medlems fru vill ha dig? Då blir det lätt hänt att folk ger svar på tal. Ha en trevlig dag och skål.

Stämmer :sure:

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev clion:

Men direkt är de vissa som ska göra sig roliga på saker typ inlägg 

Dina inlägg blir ju rätt roliga ibland när du inte kommer i håg vad du skrev tidigare, så det är nog till viss del självförvållat, men håll humöret uppe.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Soengsang:

Dina inlägg blir ju rätt roliga ibland när du inte kommer i håg vad du skrev tidigare, så det är nog till viss del självförvållat, men håll humöret uppe.

Samma som  du kommer inte ihåg vad du skrev, eller fattade inte vad du skrev:rap:

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Stämmer :sure:

Men det är väl inte ditt fel?

Äsch va nära du har till Saigon food :dribble: fräsch affär och de har ju afrikanskt också såg jag sist.

Dela på andra sajter

Aldrig roligt när någon känner sig mobbad men kanske du kunde ha alkolås på tangenterna.Bäste Clirre roligt att du vågar ta upp saken 

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev clion:

Jag har ju vart med på forumet  länge  Nu för tiden är det inte roligt och delge  vad som händer tyvärr på grund av att vissa medlemmar  Vill bara mobba och leta efter typ fel inlägg  Jag har skrivit om mina äventyr .Men direkt är de vissa som ska göra sig roliga på saker typ inlägg   Det har hänt mycket .Om Afrika men jag vill inte lägga in saker på grund av att mobbarna vaknar Nu ska jag åka ner till Röda Näsan på Angered Torg och köpa några pilsner   

Du kan ju banna dom som bara vill mobba dig - så kan du ju fortsätta att skriva det du vill.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev frason:

Vad är syftet med tråden?

Att få medlidande, antar jag...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Trådrubriken, jag hänger inte riktigt med.....hur tänkte du där @clion ?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Clion tänk efter lite själv också för du har ju hoppat in i många "fel" trådar med dina Ghana äventyr och

då blir det ju att medlemmar pikar dig när du spammar med samma bilder och text i kanske 5 olika trådar.

Varför skapar du inte en egen tråd där du kan skriva och posta det du vill och vädra dina funderingar ang MIG mm.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Broskan:

Clion tänk efter lite själv också för du har ju hoppat in i många "fel" trådar med dina Ghana äventyr och

då blir det ju att medlemmar pikar dig när du spammar med samma bilder och text i kanske 5 olika trådar.

Varför skapar du inte en egen tråd där du kan skriva och posta det du vill och vädra dina funderingar ang MIG mm.

//Broskan

Det var huvudträffen  på spiken de.

Och/eller varför inte vända sig till ett Ghana/Afrikaforum och dryfta det han behöver veta där och kanske få den information som behövs , för enligt Clion så kan han ju allt om thailändskor,  filippinskor och de är ju inte mycket att ha enligt honom.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Om du känner dig mobbad så är det tråkigt. Jag upplever det som att det är några som försöker att få dig att vakna till från Afrika-Scam. Istället för att ta till dig av det så sätter du på dig offerkoftan. Själv tycker jag lite synd om dig men det är ju upp till var och en hur man vill spendera sina pengar.

The Flat Earth Society has members all around the globe!

Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Va var inte det sant? 😂😂😂

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎09‎-‎02 at 14:05, skrev swedenfarang:

Det verkar som Sweden F har kontroll på  trådarna Jag återkommer

Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev clion:

Det verkar som Sweden F har kontroll på  trådarna Jag återkommer

Förstår du inte att dom bara djävlas med dej, du skriver lite på fyllan i bland 80% på MPR är fyllskallar och sörlänningar

inte många Norrläningar som super som sörlänningarna även du

Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Boa52:

Förstår du inte att dom bara djävlas med dej, du skriver lite på fyllan i bland 80% på MPR är fyllskallar och sörlänningar

inte många Norrläningar som super som sörlänningarna även du

Jo det förstår jag Det bryr jag mig inte om De har väll mindervärdskomplex  

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Har du koll på siffrorna @clion

Saxat från FB

Citat

Med djup sorg, vemod och stor resignation vill jag delge mina vänner här på FB att jag och min kära hustru går skilda vägar. Anledningen är att det, trots överklaganden mm mm mm, visat sig vara tvärstopp för henne att få uppehållstillstånd här och det är således en omöjlighet för oss att kunna leva tillsammans och till slut har situationen blivit ohållbar. P g a stenhårda regeringsdirektiv har inte Migrationsverket kunnat godkänna vår ansökningar och överklaganden. Inte ens det faktum att jag, p g a mitt assistansbehov, har svårt att kunna bosätta mig i Tanzania fann gehör. Det är nämligen på det sättet att fr o m juli 2016 har den som man flyttar till (i Sverige) försörjningsplikt för den nyanlände i ett inledningsskede. I mitt fall fattades det 355 kr per månad. En av de migrationsorganisationer som jag sökte råd och stöd hos kunde berätta om ett ¨migrationsfall¨ där det blev avslag eftersom det fattades 12 kr per månad. Hade vi haft möjlighet att inkomma med vår ansökan en dryg månad tidigare hade vi inte omfattats av den ovan nämnda ¨tillfälliga¨ lagen och situationen hade då sett betydligt ljusare ut för oss! Det här är en mycket tragisk historia och en i allra högsta grad personlig tragedi som kommer att ta lång tid att komma över!!!

Migrationsverket förhåller sig endast till vad de på fått på sig för lagar i från våra styrande

Ser man ju här ovan samt på alla Arbetskraftsinvandrare som bidrar till  välfärd och skatteintäkter men som blir utvisade för det fattats en 10 en månad eller två på deras lön.

/En is

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎09‎-‎02 at 14:05, skrev swedenfarang:

De va inte Jag som börja anklaga mig för nånting Den fina killen finns inget å klaga på Jag gillar han hann är två år äldres än Joel  och båda älskar fotboll och är väldigt duktiga så va Hamnoi fått de ifrån ???

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...